Markete girdim ve ev için ihtiyac olanları aldım. İstemsizce içki reyonuna girdim. Bence bir kere bile olsa denemliydim. Bir kerecikten zarar gelmez değilmi? İçkilerden birilerini alıp sebete attım. Aldıklarımın parasanını verip marketten çıktım. Hızla adımlarla eve geldim. Kendime yemek yaptım. Normalde bu yemeği Chanla birlikte yapardık,şimdi yanlız yapmak garip gelmişti. Hem gülerek,kahkalara boğularak hazırlardık. Chan hayatıma renk katmıştı. Birden hayatımdan çıkınca tüm renkler soldu. Kendimden nefret ediyorum. Ona layık biri olamadım. Ne güzel biri olamadım,ne iyi bir dost,ne iyi bir idol,ne iyi bir sevgili. Peki ben kimdim? Neden bu dünyaya geldim. Tüm hayatım dizilerde hiç bir işe yaramayn basit bir figuranın o iğrenç hayatı gibiydi. Yemeği zorla yiyordum. Yemeği tamamlamamış telefonu aldım. Artık doymuştum.
***
Aklıma bir fikir geldi! Fake hesap açıp Chanın hesabına bakıcaktım. En azından özlemem gidicekti.
Acaba ismini ne koysam? Fake bir isim yapmalıyım. Neyse hesap artık hazırr. Chanın hesabına girdim. Vay be baya bir şey paylaşmış.@/gnabnach Konsere son günler. Hepinizi orda bekliyicem:)🫶🏻🖤 #STAY
Ahh konser tamamen unutmuşum. Acaba bana süprizi neydi? Peki kalbimi kırmak meselesi...Düşündüğüm şey olmaz sanırım. Kalbim zaten paramparça. Lütfen kalbimi daha çok kırma Chan. Bunu yapma bana. O kızla benimle ingilendiğinden daha çok ilgileniyorsun hemde gözümün önünde. Onunla ilk öpüştüğünüz gün... Gözümün önümden gitmiyor. O güna asla unutmayacağım. Jeongin o an gelip bana sarılmıştı. Çok çaresizdim o an. Tüm duygularım karışmıştı. Kalbimin paramparça olduğunu hiss ede biliyprdum. Çok acı vericiydi. Bide bana bakıp o kıza "Sen her kesden daha güzelsin,daha önceden seninle tanışmalıydın" dedin ya o an kahrolmuştum. Hayatımda çok acı çekmiştim ama bu acı... Tamamen farklıydı. Sanki içinde bir boşluk yaranıyormuş gibiydi. İğrenç bir duyguydu. Bu duyguyu tam olarak ifade edemiyorum. Neler çektiğimi asla anlayamayacaksın Bang Chan:) Gözlerinin önünde mum gibi eriyorum ancak bunun farkında bile diğilsin. Hep arkadaşlarınla gülüp eğlendin. Umrunda bile diğildim hahaha... Peki neden hala senin bana geri dönmen için çabalıyorum? Bu kadarmı gurursuzum yani?? Ahh kimi kandırıyorum. Hala sana deliler gibi aşığım. Seni onunla görünce kıskaçlıktan köpek gibi kuduruyorum. Ama ne yapa bilirim ki? Elimden hiç bir şey gelmiyor. Hala senin bir gün bana döneceğine inanıyorum aptal gibi. Tabii ki dönmiyiceksin,bunlar sadece bir hayel... Yarın işe gitmeliyim erken uyumalıyım ama kehretsin ki sen aklımdan çıkmıyorsun...
Selam asklarımm nasılsınızz umarım bülümü beğenmişsinizdirrr. Eğer kötüyse söyleyin düzeltmeye çalışıcam. Ha bide gelicek bölüme küfürlerinizi hazırlayın Chan'a baya sövüceksiniz kakdmsmdjsj. Yazım hatalarım varsa üzgünümmm
Neyse sizleri seviyorum hoşçakalın bebislerim.🫶🏻💗🌷