Konserden çıkıp eve geldim. Ellerim titriyordu. Kendimi kontrol edemiyordum. İstemsizce gözümden yaşlar süzülmeye başladı. Gözlerimin önü kararmıştı,başım çok dönüyordu. Hayatım çökmüş gibiydi. Kalbim çok şiddetle ağrıyordu. Telefona bir bildirim gelmişti. Telefonu açtım. Ne... Chanmı? Birde arsız gibi bana mı yazmış? Mesajlar kutusuna girdim. Chan tek bir şey yazmıştı. "Umarım süpeizimi beğenmişsindir Kim Seungmin." Bir cümle nasıl bu kadar azımasız ola bilirdi?? Kalbimi paramparça etmişti. Hiç mi düşqnmedi ne kadar kırılıcağımı? Hiç mi acımadı bana? Onun için bu kadar mı değersizdim?? Bu kadar mı iğrençdim? O bana bunları yapınca zaten kalbim kırılmıştı. Neden bunu yaptı ki??
***
Kaç saattir ancak uyuyordum. Saat 01:40 dı. Ah ben içki almıştım değilmi? Buzdolabında öylece duruyordu. Gidip buzdolabını açtım. Bir bardak alıp süzdüm. Tadı boğazımı acıtmıştı. Nedense acıyı hiss etmek güzel gelmişti... Birini daha döktüm. Tadı çok garipti ama hoşuma gidiyordu. Her içtikçe sanki acılarımı unutuyordum. Odama geçtim. Chanla olan fotolarımız... hepsini duvardan asmıştım. Birlikte geçirdiğimiz güzel anıları unutmalıydım... Kendimi kayb etmişti. Fotoları alıp hepsini yırttım. Neden yaptığımı bilmiyordum ama çok rahatlatıyordu... Sinirimden elimde olan boş içki şişesini duvara çarptım. Şişe parçaları elima batmıştı. Ellerim kan içerisindeydi. Çaresizdim...
***
Sabah güçlü bir baş ağrısıyla uyandım. Bu da neydi böyle? Midem bulanıyordu. Kusmak istiyordum. Tuvalete girdim ve kustum. Ağzım iğrenç kokuyordu. Şirkete geç kalmıştım. Umrumda diğildi. Üzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Canım hiç bir şey istemiyordu. Telefonu elime aldım. Jyp mesaj atmıştı. "Kovuldun" Umrumda diğil tamammı umrumda diğil!! Anoden elimde bir acı hiss ettim. Buda neydi böyle?? Elime baktım kan içindeydi. Ahh hiç bir şey hatırlamıyorum. Naptım ben kendime?? Odama çıktım. Bu camlarda neydi böyle? Dün gece nolmuştu? Bir dakika... Chanla olan fotolarımız...Hepsi yırtılmıştı. Her yerde kan izleri vardı. Hayır hayır o foto olmaz. Canımdan çok sevdiğim o fotoyu nasıl yırtmıştım?? Nasıl?? O foto benden daha değerliydi. Başım da hala ağrıyor. Neyse ilaç içsem geçer belki.
Yaklaşık 2 saat geçmişti. Başımın ağrısı dinmiyordu. Her yerim acıyordu. İnstagramda fake hesabıma girdim. Chan post paylaşmıştı.
@/gnabnach: bana mutluluğun nasıl bir şey olduğunu öğrettiğin için teşekkür ederim Yoo-ra. Seni sonsuza kadar seveceğim🫶🏻💗
En kötüsünün ne olduğunu biliyormusun Chan? Bana da aynı sözleri söylemiştin hatırlarsan. Ama n@h sevdin. Seni ne olursa olsun seveceğim ama bana yaptıklarını asla aff etmiyicem. Sen benim hayatımı karartın Chan. Keşke seni hiç tanımasaydım Chan. Ancak hatamı telafiye ede bilirim. Sadece yarını bekle. Kendimi ve tüm anılarımızı sileceğim sevgilim...
Selammm nasılsınızz. Çok üzgünüm ama gelen seferki bölüm final. Maalesef bu ficin sonuna gelicez.
Bilmiyorum bu fici angst bitirmek ne kadar doğru. Ama bu kadar acının sonunu getirmeliyiz değilmi?
Burala kadar gelmeme yardım eden her kese sonsuz teşekkür ederim sizleri çok seviyorum💋💗
Yazım hatalarım varsa üzgünüm sizleri seviyorum hoşçakalınn🫶🏻💖