Sevgilim...🫶🏻/Seungmin
Seungmin:
Merhaba Chan. Bu seni son rahatsız edişim. Bu gün bütün anılarımızı siliceğim sevgilim. Kendimi de silicem aynı zamanda. Artık bensiz mutlu ola bilirsin. Sakın benim için üzülme. Zaten biliyorum üzülmeyeceksin. Birazdan yıldızlara kovuşacağım. Ordan seni izleyeceğim. Sadece senden bir dileğim var. Lütfen beni unutma. Beni hep hatırla olurmu sevgilim?? Beni hep güzel anılarımızla hatırlamanı istiyorum. Her ne kadar sen benim kalbimi kırsanda,beni üzsende,kalbimi paramparça etsende kahr etsinki seni hala seviyorum. Bu ana kadar bana yaptığın her şey için teşekkür ederim. Elveda...
Sevgilim...🫶🏻
Ne saçmalıyorsun Seungmin iyimisin? Saçmalamayı kes artık! Sen çoçuk diğilsin!
Saat 04:46. Ölümü tatmak nasıl bir şeymiş onu öğrenicem bu gün. Çok zor olmamalı değilmi? Üstüme Jeongin'in verdiği bol Sweeti giydim. Sanırım benim için üzülen tek kişi o olucaktı. Son bir şey alıcaktım. Chanla çekindiğimiz ilk fotoraf. Benim için çok değerliydi. Hep o fotorafa bakıp hayeller kururdum. Ahh boş ver gitsin. En azından her kesle hayel kurmamam gerektiğini öğrenmiş oldum. Artık anlıyorum bu dünyaya fazladan biri gibi geldiğimi. Ama her kes hata yapar değilmi?
***
Seul'un en yüksek binasının üstüne çıkmıştım. Artık her şeye bir son vericektim. Biticekti. Sonunda kutulucaktım tüm acılarımdan! Son bir şey dedim "Bende bir yıldız olucaktım sonunda..."
Yazarın anlatımıyla:
Son kere bunları bağırıp kendini boşluğa bırakmıştı Seungmin. Kim bilir belki diğer dünyada mutlu olucaktı... Senin için değerli olan birini kaybedene kadar bunun nasıl acı bir duygu olduğunu hiç bilmiyorsun. Ama sonradan tanıyorsun bu duyguyu. Nasıl azap verdiğini, nasıl çökerttiğini anlıyorsun zamanla. Seungmin artık kurtulmuştu bu azaptan. Belki de bundan sonra onun değerini anlayacaklardı. Ancak her şey için çok ama çok geçti....
Şey Merhaba nasılsınız? Biliyorum aşırı saçma oldu hatta berbatdı. Gelicek ficimde bunları düzletmeye çalışıcam. Üzülmediniz demi... Zaten üzülmeye deymez bir ficdi ksjfjjdjs. Bundan sonra son bir özel bölüm yazıp kitabı sonlandırıcam. Ve çoğunuzun istedği Chan'ın kahroluşunu görüceksiniz. Yazım hatalarım ve berbat bir fic olduğu için özür dilerim sizleri seviyorum. Gelicek bölümde görüşmek üzere bay bayyy💖🫶🏻