Özel bölüm🫶🏻(FİNAL)🫶🏻

1.5K 109 132
                                    

Chanın anlatımıyla:

Bunu bana nasıl yapardı?? Yoo-ra beni resmen aldatmıştı. Evet iyiki onun evine gitmiştim. Yoksa onun beni sevdiği saçmalığına inanıcaktım. Ahh Seungmini şimdi anlıyorum... Neden ona bunları yaptım ki? Bana sabah sabah yazdığı mesaj umarım şakadır.

Seungmin/Sevgilim...🫶🏻

Sevgilim...🫶🏻
Seungmin buluşabilirmiyiz? Seninle konuşucak şeylerim var!
(Gönderildi)
Seungmin? Bakarmısın lütfen???
(Gönderildi)

Neden cevap vermiyorsun Seungmin? Lütfen söylediklerini yapmış olma. Lütfen kendimi asla aff etmem sevgilim...

***

Hazırlanıp işe gitdim. Bir binanın yanında baya insan toplanmıştı. Yanlarında polislerde vradı. Merakımdan oraya gittim. Bir genç kanlar içerisinde yerde yatıyordu. Biraz daha yaklaştım. HAYIR... HAYIR OLAMAZ!! SEUNGMİN?? HAYIR ÖLEMEZSİN HAYIR... BENİ BIRAKAMAZDIN!

Kanlarla süslenmiş ölü cesedine bakıyordum. Nasıl hala bu kadar güzel ola bilirdi...Yüzünde küçük bir tebessüm vardı. Kanlar arasından fotorafımızı bulmuştum... Fotorafın üzeri kandı...Bu fotorafdaki gülümsemeni yerine getirmek için her şeyimi verirdim Seung. Ben seni nasıl üze bildim? Nasıl kıydım sana! Ben...Ben bir ruh katiliğim Seungmin. Merak etme sevgilim. Kovuşucaz seninle... Seni mutlu etmek için elimden geleni yapıcam diğer dünyada... Affet beni sevgilim...Affetmesende haklısın aslında. Seni kırmak için elimden geleni yaptım. O kahpe kıza kamıp seni üzdüm,seni mahv ettim Seungmin...Merak etme sevgilim. Senin yanına yetişmeyime çok az kaldı. Sana söz veriyorum seni üzmemek için elimden gelen her şeyi yapıcam.

Yazarın anlatımıyla...

Saat 23:48. Seul sokakları artık eski neşesini kayp etmişti sanki...Bu sakin sokaklarda bir genç yürüyordu Sevgilisine kovuşmak için. Özlemişti onu,sonunda yeniden kokusunu içine çekicek mutlu olucaktılar. Aşk hiçbir engel tanımaz. Engelleri atlar, çitleri atlar, umut dolu hedefine ulaşmak için duvarları deler. Bu gençde engelleri aşıp sevdiğine kovuşucaktı. Sevgilisinin intihar ettiği o yere çıktı. Son bir kez "Yanına geliyorum sevgilim!!" Dedi ve kendini aşağıya bırakmıştı. Sonunda kovuşmuştu o iki genç! Bu dünyada aşkları acılı ağrılı geçsede, diğer dünyada elbet mutlu olucaktılar.

***

"Yeni bir haberle karşınızdayız sayın seyirciler. Ünlü idol olan Kim Seungmin'in ve Bang Chan'ın intihar ettiği haberi duyuldu. İntihar nedenleriyse maalesef bilinmiyor"

Bu kitaba son bir cümleyle son vermek istiyorum
"Aşk bazen çoçukluk gibi gelir insana,ancak yaşayarak büyürsün..."

Ayan M(Sehzade)(Kardeş kitap yazarı)


Son...

Evettt bu kitabın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Eğer sizi üzdüysem çok ama çok üzgünüm. Bana destek olan her kese sonsuz teşekkür ederim sizleri seviyorum. Biliyorum bu fic aşırı saçma oldu. Hatta belki iğrençti. Ama elimden geleni yaptım sizler için. İyiki varsınız asklarım.❤️‍🩹🫶🏻 Diğer ficde görüşmek üzere hoşçakalınn💗🫶🏻

Aldattım...//ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin