3.♡

1.4K 127 112
                                    

Seungmin'in anlatımıyla:

Onu evden kovduktan sonra hıçkırıkla ağlıyordum. Bunu bana nasıl yapmış ola bilirdi? O kadar mı iğrenç ve çirkindim... Evi hıçkırıklı ağlamalarım basmıştı. Chanın sözleri kulağımda yankılanıyordu. "KENDİNE BİR BAK,ACINASI DURUMDASIM" Yeter SUS ARTIK SUS SUSSS!!! SUS ARTIK DUYMAK İSTEMİYORUM SESİNİ!!

***

Bir kaç saat sonra ağlamam dinmişti artık ağlayamıyordum, sadece hıçkırıyodum... saat 06:40 dı. Eğer uyursam sabah uyanamazdım ve işe geç kalıp atılırdım. O yüzden yavaşça kalktım. Banyayo girip duş almaya karar verdim. Duşdan çıkınca aynaya baktım ve kendi kendime mırıldandım. Gerçekten çok mu çirkinim??? Ohh hayır ağlamaktan gözlerimin altı şişmiş ve morarmış. Evde kapatıcı da kalmadı zaten. Mecbur şirkete böyle gidicektim. Yemek yedim ve kiyafetlerimi giyip evden çıktım.

***

Şirkete geldiğimde çok az çalışan vardı. Arkadan biri bana seslendi."Seungmin~nie Günaydınnn". Arkamı döndüm evet düşündüğüm gibi bu Jeongindi. Gelip bana sarıldı "Seni çok özledim Min" dedi. Gülümseyerek "Günaydın balımm bende seni çok özledim"diyerek karşılık verdim

Jeongin:
İyimisin Min, gözlerine noldu?

Seungmin:
Ne gözlerimmi? Haa,Sen boş ver miniğim gece biraz geç uyudum da.

Jeongin:
Tamam balım ben gidiyorum. Changbin beni bekler. Görüşürüz Min!

Seungmin:
Tamam bebisim görüşürüz!

***

Çalışma odama gelip çantamı yere bıraktım ve telefonu elime alıp instagrama girdim. Chan post paylaşmıştı

@/gnabnahc: Selam Millet! Nasılsınız? Ben şu an nedense çok mutluyum! Uzun zaman sonra bu kadar mutluyum♡ Hepinizi seviyorum,görüşmek üzere👋🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@/gnabnahc: Selam Millet! Nasılsınız? Ben şu an nedense çok mutluyum! Uzun zaman sonra bu kadar mutluyum♡ Hepinizi seviyorum,görüşmek üzere👋🏻

Senin adına sevindim en azından mutlusun Chan:) Benim kalbimi ne kadar kırsanda ben seni sevmekten vaz geçemiyicem sanırım... Ne yapacağımı bilmiyorum. Zaten yapsam nolucak ki? Elimden bir şey gelmiyor... Hala dün geceki olaylar rüya gibi geliyor bana... Ama sen söz vermiştin seni asla üzmeyeceğim diye. Neden sözünde durmadın? Bana "Seni ne olursa olsun hep seveceğim seni sevmekten asla vaz geçmeyeceğim" demiştin hatırlarsan... Şimdi ne oldu Chan?? Ne kadar yapsam da seni sevmekten vaz geçemiyorum. Gezdiğim,baktığım her yerde anılarımız vardı. Sadece bunu bilmeni istiyorum Bang Christopher Chan Seni ne kadar sevsemde af etmeyi aklımın ucundan bile geçirmicem.

***

Zamanın ne kadar hızlı geçtiğinin farkında bile diğildim. Öğle arası olmuştu. Aşağı inmek istiyordum ki aklıma Chanı göreceğim geldi o yüzden aşağı inmek karrarından vaz geçmek istedim. Ancak midem buna izin vermiyordu,karnımda zil çalıyordu sanki. Biraz düşündükten sonra aşağı inme kararı verdim. Garipti Chan ortalıkta gözükmüyordu. Off neden hep onu düşünüyordum çıksana olm beynimden.

***

Bu gün bir şarkı yazmaya başladım muhtemelen 2 aya falan hazırdı. Bu şarkıyla Chan'a gönderme gibi bir şey yapmak istiyordum. Tepkisini çok merak ediyordum. Zaten şirket şarkı yazmamı istiyordu o yüzden çok düşünmeden şarkı üzerinde çalışmaya devam ettim. Artık hava kararmıştı. O yüzden şirketten çıktım ve ağır ağır eve taraf yürüdüm. Kendim de bilmeden Chanla ilk tanıştığım yere geldim. Neden buraya gelmiştim ki? Aniden kalbim ağrımaya başladı. Buda ne böyle daha önce hiç böyle acı çekmemiştim. Daha fazla orda durmayıp eve gittim. Eve geldiğimde çantamı bir kenera koydum. Buzdolabını açtım yicek bir şey yoktu. Üstümü falan değişmeyip markete gittim. Markete girdim ve gerekli olan şeyleri aldım. Farkında olmadan içki reyonuna girmiştim. Acaba...Acaba denesemmi? Hayır yapmamalıyım. Alıcaklarımı alıp maerketten çıktım. Eve gelip Noodle pişirtim ve yemeye başladım. Telefondan bir bildirim geldi. Yazan Jisung du. 


Selam askolarımm nasılsınızz? Bu baya uzun bölüm oldu umarım keyif almışsınızdır. He bu arada ficde
Chan  böyle👇🏻

 He bu arada ficdeChan  böyle👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seungminse böyle👇🏻

İkisinede ölürümm🥹🥹Neyse yazım hatalarım varsa üzgünüm sizleri seviyorum hoşçakalınn💗🪷🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İkisinede ölürümm🥹🥹
Neyse yazım hatalarım varsa üzgünüm sizleri seviyorum hoşçakalınn💗🪷🫶🏻

Aldattım...//ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin