Yatağa iyice uzandım ve telefonu kurcalamaya başladım saat 03.00 olmuştu ama hala kimseden ses yoktu. Aklıma korumalarda Furkan'nın numarası olabileceği geldi.Hızlıca aşaği inip korumadan Furkan'nın numarasını istedim tekrar odaya çıktım ve yatağa oturdum Furkan'nın numarasını çevirdim
Çok geçmeden telefon açıldı. "Alo?"dedi Furkan'nin sesi. "Furkan abine ulaşamıyorum o yüzden aradım. "
Dedim.Az sonra arkadan bir erkek çığlığı duyuldu. "Yenge şu an çok müsait değilim abim yanımda Ece'de iyi arar seni sonra." Dedi.
Çığlık atan kişinim Koray olmadığını anlamıştım ama çok tanıdık olduğum bir ses gibiydi. Kerem.
Kerem'in çığlıklarıydı bunlar. Kerem'e bir şey olması umrumda bile değildi ama Koray'ın benim için onu öldürmesini istemiyordum. Furkan çoktan telefonu kapatmıştı.
Bende üzerime bir gecelik giyinip kendimi yatağa bıraktım. Çok geçmeden derin uykuya dalmıştım. Terler içinde tekrar uyandım yina aynı kabusu görüyordum.
Yataktan kalkıp üzerime sabahlığı geçirdim ve mutfağa indim. Kendime bir bardak su doldurduktan sonra yukarı çıkıyordum ki evin kapısı açıldı. Koray gelmişti. Beni bu halimle görmese iyiydi.
"Sen niye ayaktasın bu saat-" dedi ve ışığa uzandığında üzerimdeki kısa geceliği gördü. Açlıkla bacaklarıma baktığı sırada koşarak yukarı çıktım.
Odadan içeri girip kapıya yaslandım. Odadaki komidini kapının önüne getirdim. Bu aç ayı beni korkutuyordu. Az sonra kapinın koluyla oynamaya başladı.
"Deniz aç şunu bir şey yapmayacağım." Dedi kalın ve erkeksi sesiyle. Bir insanın sesini bile aşık olunabilir miydi ?
"Hayır üstümü değişeyim öyle gelirsin." Dedim bir şey yapmayacağım dediyse kesinlikle yapacaktı. "Senin dilin çok uzadı." Kapıdan uzaklaşıp giyinme odasına yöneldiğim sırada kapının açılması ve komidinin yere devrilmesiyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Belime sarılan bir çift el yüzünden yutkundum. "Beni deli ediyorsun." Dedi. Elini belimden aşağı indirmeye başladığında konuşmaya başladım "Koray hani bir şey yapmayacaktın." Dedim.
"Kapıyı kendi rızanla açsaydın yapmayacaktım karıcım."
Dedi hay şansıma tüküreyim. "Çıkar." Dedi gözlerimin içine bakarken. "Neyi çıkarayım anlamadım." Dedim korku dolu gözlerle. Gözlerimdeki duygunun nedeni korku değildi ama başka bir tasviride yoktu.
"İç çamaşırını çıkar ve bana ver." Dedi gözlerime bakarak. "Koray yapmasak." Dedim nazlanarak. "Yapmayaağız güzelim sadece sevişeceğiz." Dedi .
Geceliğimi hafif yukarı çekerek iç çamaşırımı çıkardım ve Koray'ın bana uzattığı eline bıraktım. Elindeki iç çamaşırını burnuna götürdükten sonra yere bıraktı. Üzerindeki gömleği tek hamlede çıkardı.
Üzerime doğru yürümeye başladı. Belimden tutup beni çalışma masasının üzerine oturttu. Dudaklarıma uzun ve sert öpücükler bırakıyordu. Kendiside deri koltuğuna oturdu. Bacaklarımı iki yan açtığında altımda hiçbir şey olmadığı için kadınlığım ortadaydı.
Ilk defa ona açmıştım kendimi ilk o dokunacaktı tenime ilk o bilecekti kokumu. Bu mutlu olmam için yeter de artardı.
Uzun damarlı elini kadınlığımda gezdiemeye başladığında ıslandığımı fark ediyordum. okşuyordu ve bu benim inlememe neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'e Sürgün
Romance"Seninle ölürüm de evlenmem ." dedim öfkeyle suratına bakarken babam bunu yapmış mıydı beni bir mafyaya mi satmıştı ? "Öl o zaman." dedi sakin bir ses tonuyla sanki söylediği basit bir şeymiş gibi adamlarına bakarak " Depoya götürün ."dedi. "Tesad...