(2K özel bölüm attımm canlarım hepinizi çok seviyorum iyi okumalar🌟🐣)Bir hışımla koltukta oturur pozisyona geldi. Kafasını iki yana sallayıp eliyle yüzünü avuçladı. "Tövbe bismillah ne oluyor amına koyayım." Dedi . Tövbe edip tekrar küfür ediyordu işte böyle bir öküzdü. Öfkeli gözlerini üzerime diktikten sonra üzerimdeki geceliği görmesiyle yüzündeki sert ifade yumuşadı. Sabahlıkla önümdeki dekolteyi kapatarak Koray'a işaret parmağımı salladım. "Hayır."
"Evet."
Kolumdan çekmesiyle sırtım koltukla buluştu oda üzerime çıktı. Bir kaç gündür onu bu pozisyonda görmüyordum. Özlemişim. "Koray kalk." Dedim ellerimi çıplak göğsüne koyarken . Sahi bu adam neden sürekli çıplaktı ? "Ha akşam olacak ha şimdi ne fark eder karıcım." Dedi. Islak saçlarından düşen bir damla su dudaklarımın arasından ağzıma firar etti.
"Koray kalk." Dedim yavaş yavaş sinirleniyordum çünkü beni dikkate almıyordu dün yaptığı şey kabul edilebilir gibi değildi. "Af buyur ?" Dedi ıslak saçlarıyla kirpik altından gözlerime bakarken. Konuşmaya başlayacağım sırada bir şeyin yere düşme sesini duyduk. Duymamızla kafamızı ordan tarafa çevirmiştik ki hızlıca arkasını dönen Furkan'a ve yerde paramparça olan telefona bakakaldık.
Açıkcası ben telefonun iphone olmasına takılmıştım ama Koray'ın ona takılmadığı kesindi. Koray Furkan'a baktığı sırada dikkatinin dağılmasını fırsat bilip üzerimden itip koltuğun dibine düşürdüm. Sırt üstü yere düşen Koray'a bakmadan ayaklandım hafifçe üzerine basıp koltuktan kalktım. Arkamdan Koray'ın ettiği sessiz küfürleri duyuyordum.
Bu küfürler bana değildi Furkan'aydı zira o gelmemiş olsaydı istediği emeline ulaşmış olacaktı melune. (Yazarınız bu ara çok muhteşem yüzyıl izliyor) . Hızlı adımlarla merdivenleri çıktığımda Koray'ın sesini duydum. Daha çok bağırışını "Senin zamanlamanı sikeyim Furkan." Dedi. Sessizce kıkırdadıktan sonra odaya girdim. Üzerime eşofman ve bir tişört giyindikten sonra giyinme odasından çıktım.
Koray koltukta oturuyordu ama üzeri ve eşofmanı hala ıslaktı üzerini değiştirmemiş miydi ? "Üzerini değiştirsene Koray hasta olacaksın." Dedim kaslı göğsünden bakışlarımı çekerek. "Hastalanırsam belki kocanla ilgilenirsin ." Dedi üzgün bir ses tonuyla. "Bebek misin Koray kalk üstünü değiştir." Dedim söylediklerini umursamadan. Gözlerime kısa bir bakış attıktan sonra kollarını göğüs hizasında bağlayıp arkaya yaslandı.
Gözlerim olayın şokuyla açılırken ağzımda açılmıştı. Trip mi atıyordu şimdi bu ? "Madem benim gerçek babamın kim olduğunu söyleyecektin neydi o zaman o günki olanlar ? Neden babamla abimi apar topar götürdün ve neden geri getirdin ?" Dedim gözlerine bakarken. Yere bakan gözleri söylediklerim yüzünden tekrar bana dönmüştü.
"Üzülecektin bilirsen üzülecektin ben üzülmeni istemedim." Dedi gözlerime bakarken. "Neden o gün arabada bana bunları intikam için yaptığını söyledin o zaman ?" Dedim merakla. "Çünkü..." derin bir nefes aldı ve konuşmaya devam etti. "Çünkü öyleydi yani en başında seni intikam için istemiştim ama sonra..." dedi ve tekrar sustu.
"Sonra ne bana aşık felan mı oldun ?" Dedim alayla gözlerimi kaçırarak. "Evet, evet sana aşık oldum. Sen benim her şeyim oldun bütün arzuladığım şeylerin bütünüsün sen . O güzel kokun , o beni mest eden bakışların, o her konuştuğunda beni cennete götüren sesin ben sana her şeyinle aşık oldum." Dedi . Yeşillerim tekrar karalarını bulmuştu.
Ne diyecektim ? Ne denirdi ki böyle bir durumda ? Konuşamadım sadece dudağıma yerleşen belli belirsiz gülümseme oluştu. Bu tebessümü görmüştü dudaklarım gülüyormuşum gibi görünmese dahi gözlerimin tebessüm ettiğini görmüştü. O beni her halimle görmüştü... Gözleri parladı sevinmişti . Beni gerçekten seviyordu... o beni gerçekten seviyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'e Sürgün
Romance"Seninle ölürüm de evlenmem ." dedim öfkeyle suratına bakarken babam bunu yapmış mıydı beni bir mafyaya mi satmıştı ? "Öl o zaman." dedi sakin bir ses tonuyla sanki söylediği basit bir şeymiş gibi adamlarına bakarak " Depoya götürün ."dedi. "Tesad...