Son zamanlarda oldukça sıkıntı yaşıyoruz, özellikle de istila etmek için bulduğumuz gezegenlere saldırılar yapamadık ve en kısa zamanda bu sorunu çözmemiz lazım, ama elimizden şimdilik bir şey gelmiyor ve tek çaremiz beklemek.
''Sorun nedir Huty?'' dedi Oıd.
''Sorun, Ladina yine saldırıya geçti.''
''Bu sefer ne kadar zayiat verdik?'' diye sordu Loas.
''Şu ana kadar iki ana lider ve beş yüzden fazla ara lider.''
''İki ana liderin yerini hemen doldurmamız gerekiyor,'' dedi Mash.
''Bunun farkındayım, merak etme, o yüzden sıradaki ara liderlere söyle, hemen buraya gelsinler.''
''Emredersiniz, efendim," dedi Okom ve ara liderlerle iletişime geçti.
''Bu arada, Ladina nerede şu an?'' diye sordu Kıuh.
''Son saldırıdan sonra ortalıktan kayboldu.''
''Lanet prenses sürekli saldırıp duruyor. Şimdiden böyleyse ileride başa geçince bizi yok etmek için elinden geleni yapacaktır,'' dedi Yuk.
''Bizi yok etmek o kadar kolay değil, biliyorsunuz, değil mi? Daha önce pek çok kez denediler, ama her zaman küllerimizden tekrar doğduk ve Evren'i istila etmeye devam ettik.''
''O lanet gemiden kurtulmamız lazım,'' dedi Doyua.
''Hepimiz bunun farkındayız, ama elimizden bir şey gelmiyor,'' dedim.
''Bizim de onların gemileri kadar güçlü gemilerimiz var,'' dedi Mae
''O yüzden mi o lanet galaksi dışındaki keşfettiğimiz tüm galaksilere saldırılar yaptık, üstelik onlara en yakın olan Shnk'e bilesaldırdık, ama iş o lanet Vera ırkına gelince kaçacak yer arıyoruz,'' dedi Yuk.
''Sözlerine dikkat et, Yuk,'' dedi Oıd.
''Etmezsem ne olur, diye karşılık verdi Yuk.''
''Karşında kimlerin olduğunu unutuyorsun galiba. Sana o pozisyonu verenler bizdik ve tek bir sözümüzle seni oradan indiririz. Anladın mı beni?'' dedi Oıd.
''Evet, merak etme.''
''Kendi aranızda tartışmayı kesin ve şu lanet gemi ile ilgili ne yapacağız?'' dedim.
''Önceliğimiz şu anda nerede olduğunu bulmak," dedi Kıuh.
"Kimse bilmiyor, son ana lider saldırısından sonra ortalıktan kayboldu.''
''Muhtemelen bir ana lider arıyor olabilir,'' dedi Doyua.
''Bunu bilemeyiz, o yüzden Morn ara liderlere söyle o gemiyi bulsunlar.''
''Emreder...''
''Efendim, istediğiniz ara liderler geldi,'' dedi Okom.
''Güzel, kendinizi tanıtın,'' dedim.
''Ara lider 1872-54 Pads, efendim.''
''Ara lider 2654-12 Yudm, ana kurucuların soyundan.''
''Aranızda bu kadar fark olması?'' dedi Oıd.
''Efendim, Ladina yüzünden bu şekilde oldu,'' dedi Pads.
''Anlaşıldı. Her neyse, bugün itibariyle siz ikiniz yeni ana liderler oldunuz. Geçin ve boş yerlere oturun,'' dedim.
''Emredersiniz...''
''Artık siz emir vereceksiniz, o yüzden ara liderken yaptıklarınızı unutun,'' dedi Loas.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)
Science FictionNot: Cinsellik vardır. Reinaz ittifakı giderek Evren'de ki ırkları kontrol altına almaya devam ederken Prym galaksisinde ise Kraliçe Elvira önderliğindeki Vera ırkı onlara engel olmaya devam eder. Prenses Eliana ve Ladina mürettebatı bu görevleri y...