''Efendim yorgun gözüküyorsunuz,'' dedi Kox.
''Bugün olanlar beni yordu,'' dedim.
''O zaman bu size iyi gelecektir.''
''Senin tek istediğin benden çocuk doğurmak ve ileride bir gün ittifakın başına geçmesi değil mi?''
''Bu suç mu efendim.''
''Hayır değil evli olmama rağmen seni karımdan daha fazla becermişimdir.''
''Benimle seks yapmak daha çok hoşunuza gidiyor da ondan,'' dedi.
''Evet, öyle,'' dedim ve aletimi içine sokmaya başladım ve ben içine girerken çığlık atıyordu, aletim tamamen içine girdiğinde yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. En sonunda hızlanarak devam ettim. Ben hızlandıkça Kox daha fazla çığlık atmaya başladı ve en sonunda bunu kucağımda yaparken içeri karım Hugyen girdi ve hiçbir söylemeden oturdu.
Kox ile işim karım odaya girdikten bir saat sonra bitti ve bu süre boyunca karım tek bir şey bile söylemedi ve sadece içip durdu ve en sonunda Kox üstünü giyinip çıktı.
''Sanırım yanlış bir zamanda geldim,'' dedi.
''Hayır sadece...''
''Kiminle ne yaptığın beni ilgilendirmez biliyorsun, istersen ittifakta bulunan tüm kadınları becerebilirsin ama senin meşru eşin benim ve senin yerini benim doğurduğum alacak yani onların doğurdukları çocuklar asla ana kurucu soyundan gelemeyecekler.''
''Kox farklı biliyorsun ki,'' dedim.
''Evet, sonuçta o da bir ana kurucunun soyundan ve birkaç ana lider geberince yerlerini alacaklardan birisi.''
''İşte bu yüzden onu beceriyorum ve hamile bırakmaya çalışıyorum.''
''Yine de senden çoğ...''
''Çocuk benden olsa bile ileride Kox'dan dolayı ana kurucu liderlerin soyundan geldiği için başa geçecektir. Ayrıca soyun ve yatağa gel dedim ve karım soyunup yatağa geldi, aletimi direk içine soktum, hızlıca gidip gelmeye başladım ve en sonunda uyuduk.''
&&&&&&
''Efendim dün gece ben gittikten sonra karınız ile kavga etmediniz değil mi?'' dedi Kox.
''Hayır, sen işine odaklan Kox.''
''Benim işim sizsiniz efendim biliyorsunuz.''
''Her neyse bir sonraki lider öldüğünde sen ana lider olacaksın,'' dedim.
''Teşekkürler efendim ama ara lider olarak kalmayı daha çok isterim böylece sürekli beni becermek zorunda kalırsınız diğer türlü sizinle seks yapmak için sürekli buraya gelmem gerekir.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)
Bilim KurguNot: Cinsellik vardır. Reinaz ittifakı giderek Evren'de ki ırkları kontrol altına almaya devam ederken Prym galaksisinde ise Kraliçe Elvira önderliğindeki Vera ırkı onlara engel olmaya devam eder. Prenses Eliana ve Ladina mürettebatı bu görevleri y...