Anlamadığımız bir şeyler oldu ama bu ne olursa olsun bizim için oldukça iyi oldu. O yüzden kararlaştırdığımız gibi yeni saldırılara başlama zamanı geldi. Sonuçta Arcas toparlandı ve yeni saldırılar için gerekli hazırlıklar yapıldı. Üstelik bununla birlikte yeni galaksilerde keşiflerde bulunduk, bu yüzden zaman kaybetmeden ve hazır Vera geri çekilmişken saldırmanın tam zamanı.
''Neden geri çekildiler, biliyor muyuz?'' diye sordu Yudm.
''Hayır, ama son saldırdıkları yerde bir şeyler olmuş olmalı ki geri döndüler.''
''Bunu nasıl öğrendik?'' diye sordu Doyua.
''Son saldırdıkları yerden kaçan bir gemiden geldi bilgi ve anlam veremedikleri şekilde oldukça acele ayrılmışlar.''
''Peki, nasıl hızlı hareket ediyorlarmış?'' dedi Yuk.
''Hayır, bunu öğrenemedik.''
''Yani elimiz yine boş,'' dedi Oıd.
''Evet, ama bu fırsat...''
''Efendim, Shnk galaksisinden haber geldi. Ladina saldırıya geçmiş ve gelen haberlere bakılırsa Shnk galaksisinde ki tüm askerler öldürülmüş,'' dedi Okom.
''Hemen birilerini gönderin ve her üsse en az on asker bile olsa yerleşsin ve bilgi toplasın,'' dedim.
''Emredersiniz efendim,'' dedi Okom ve çıktı.
''Lanet olsun, daha yeni yaşadıkları yere dönmüşlerdi, şimdi birdenbire nereden çıktı bu?'' dedi Yudm.
''Şimdi ne yapıyoruz?'' diye sordu Kıuh.
''Hepiniz şu anda bulunduğunuz yerlerden ayrılın, sürekli yerlerinizi değiştirin ve Tilya'dan uzak durun, ne olursa olsun,'' dedim.
''Şu an en korunaklı yer...''
''Saçmalamayın, eğer orada olduğumuzu öğrenirlerse anında saldırırlar.''
''Pekâlâ, senin dediğin gibi olsun Huty dediler ve bağlantıları kestiler.''
''Hemen buradan ayrılıyoruz, hazırlıkları yapın,'' dedim.
''Emredersiniz efendim,'' dedi Gudk ve hazırlıklara başladılar.
''Ywa, nerede Kox?''
''Ailesi çağırdı efendim, biliyorsunuz ve hala dönmedi.''
''Lanet olsun, ne zaman döneceğini öğrenin,'' dedim.
"Emredersiniz efendim," dedi Kox ve Ywa ile iletişime geçmeye çalıştılar. Biz Xeua'dan ayrılırken, Ywa'dan haber geldi ve buna göre bir süre ailesiyle kalacakmış.
"Lanet kadın, tam da sırasıydı."
"Efendim, isterseniz gidip..."
"Saçmalama, Ywa'nın ailesi ana kuruculardan ve ara lider olmasaydı şu an benim yerime başta o olurdu."
"O zaman ne yapalım efendim?" dedi Kox.
"Şimdilik saklanacak..."
"Efendim, haber geldi Ladina, Typd galaksisinde görülmüş ve tüm birlikler yok edilmiş. Ayrıca ana lider Pads öldürülmüş," dedi Morn.
"Lanet olsun, hemen diğerlerine haber ver. Tüm ana liderler yerlerini gizlesinler ve nerede olduklarını kimseye söylemesinler. Hemen yeni ana lidere haber ver."
"Emredersiniz efendim," dedi Aarkve yeni sıralamaya göre sıradaki ana lidere haber verildi ve hemen görevinin başına geçti.
"Efendim, saklanma noktasına ulaştık," dedi Ewq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)
Fiksi IlmiahNot: Cinsellik vardır. Reinaz ittifakı giderek Evren'de ki ırkları kontrol altına almaya devam ederken Prym galaksisinde ise Kraliçe Elvira önderliğindeki Vera ırkı onlara engel olmaya devam eder. Prenses Eliana ve Ladina mürettebatı bu görevleri y...