Bölgemizdeki savaşlar giderek daha fazla şiddetlenmeye başlayacak ve onları durdurmak için bir şey yapmamız lazım, ama elimizden bir şey gelmiyor. Üstelik bırakın durmayı, bu savaşlardan birisine başka ırklarda katılacak ve bizim elimizden izlemek dışında bir şey gelmeyecek.
''Kraliçem, biraz dinlenseniz, biliyorsunuz ki hamilesiniz," dedi Bellatrix.
"Bunu biliyorum elbette ki, ama şu savaşlar sinirlerimi bozuyor.''
''Kraliçem, izin ve...''
''Konuş bakalım."
"Bırakalım savaşıp kendilerini yok etsinler, buna savaşa dâhil olacak olan diğer ırklar da dahil. Böylece asalaklardan kurtulabiliriz,'' dedi Callula.
''Bunu ben düşünmedim mi zannediyorsun, ama bu savaşlardan birisi bölgedeki iki güçlü ırk arasında ve bir şekilde bu savaşı durdurmamız lazım."
"Kraliçem, izin verirse, liderleri alıp getireyim," dedi Lizet.
"Sanırım en iyisi bu, Lizet. Git ve iki ırkın liderini yanıma getir.''
''Gelmezlerse, kraliçem.''
''Zorla getir,'' dedim.
''Emredersiniz, kraliçem," dedi ve çıktı.
"Kraliçem, sizce bu savaş son bulacak mı?" diye sordu Aurora.
"Pek zannetmiyorum, ama elimizden geleni yapmamız lazım. O aptallar sürüsü bana lazım."
"Evet, kraliçem. Evren'i ele geçirmek için değil mi?" dedi Mirillia.
"Evet, öyle. O yüzden bu savaş sadece o ikisi arasında kalmalı.''
''Kalmayacağını sen de biliyorsun, çok güçlüler ve yaşadıkları galaksideki ırkları etki altında tutuyorlar. Bu da savaşa çok fazla katılım demek," dedi Bellatrix.
"Sence sadece yaşadıkları galakside mi kalacak savaş?"
"Yani, kraliçem, bir şekilde farklı galaksilerde yaşayanlar da..."
"Aynen öyle. Benim canımı asıl sıkan bu."
"Kraliçem, bir uyarı mı yapsanız?" dedi Callula.
"Uyarımı pek dikkate almayacaklardır.''
''Evet, ama sizden korkuyorlar. Biliyorsunuz ki, bu bölgedeki en güçlü ırk biziz."
"Bunu bilmediklerini mi zannediyorsun? Ama bu savaşı kimse durduramayacak.''
''Siz bile değil mi, kraliçem?" dedi Aurora.
"Evet, öyle. Ama en azından savaşın sadece o iki aptal tarafından yapılması iyi olacak."
"Bu da mümkün değil, siz söylediniz kraliçem."
"Ne yazık ki öyle ve benim sinirlerimi bozan da asıl bu. Şu iki aptalı bir daha göstersene."
"Emredersiniz, kraliçem," dedi Cardea ve bilgileri açtı.
"Drtau ve Xrud ırkları kraliçem ve şu an yönetim de Dwagd ve Edhc var."
"Dwagd, şu aptalları anlamıyorum bir türlü. Neden onları yönetecek kişilere sürekli aynı ismi veriyorlar ki?" dedim.
"Böylece liderlerinin ölümsüz olacağına inanıyorlar, kraliçem," dedi Mirillia.
"Ölümsüz mü? Her canlı ölür, bunu biliyorsunuz değil mi? Bizler bile nadiren de olsa sekiz bin yaşına kadar yaşasak da ölürüz.''
"Evet, kraliçem," dedi Bellatrix.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)
Science FictionNot: Cinsellik vardır. Reinaz ittifakı giderek Evren'de ki ırkları kontrol altına almaya devam ederken Prym galaksisinde ise Kraliçe Elvira önderliğindeki Vera ırkı onlara engel olmaya devam eder. Prenses Eliana ve Ladina mürettebatı bu görevleri y...