Bölüm 12-İlkim

40 7 0
                                    

Sonunda evime dönmüştüm ve eve döner dönmez annem ortalıktan yok olmuştu ve tahminime göre ait olduğu kişi ile birlikteydi. Benim ve Amanda'nın ise bundan önce birbirimizi biraz tanımamız gerekiyordu, bu yüzden ben gizli görevde olduğum için kalabalıktan uzak duruyordum.

''Yakında birbirimizin olacağız,'' dedi Amanda.

''Evet, öyle acaba kraliçe ne zaman izin verir?''

''Bilmiyorum ama bize söylediğini hatırlarsan, birbirinizin olmadan önce birbirinizi iyice tanımanız gerekiyor.''

''Bunu biliyorum ama...''

''Bunu ben de istiyorum ama kraliçemizin emri.''

''Evet, öyle. Bu arada annelerimiz.''

''Sanırım sarayda birlikteler.''

''Hayır, sarayda değiller, ayrıca orası saray değil, sadece diğer binalardan biraz daha gösterişli o kadar.''

''O zaman neredeler?''

''Özel bölgeye babalarımızın yanına gitmişlerdir.''

''Özel bölge mi? Orasını duymuştum.''

''Elbette ki duymuşsundur,'' dedi.

''Peki, bizim gitmemize neden izin...''

''Bizler evli değiliz, biliyorsun.''

''Evet, unutmuşum. Bu sıralar oldukça heyecanlıyım, biliyorsun.''

''Farkındayım,'' dedim ve sevişmeye başladık.

.........

"Sanırım savaşa dönsek iyi olur.''

''Evet, ama annelerimiz olma...''

''İkiniz uyum eğitimi için hazır mısınız?'' dedi annem.

''Evet, efendim,'' dedik ikimizde.

''Güzel, o zaman oturun ve bizi izleyin,'' dedi Anelya. İkimiz de yerlerimize geçtik ve annelerimizi izlemeye başladık.

''O zaman şimdi sıra ikinizde.''

''Peki,'' dedik ve ayağa kalkıp kılıçlarımızı aldık ve sonrasında annelerimiz bize saldırmaya başladılar ve gün biterken hala onlara ayak uyduramıyorduk. Bugünlük yeterli, yarın devam ederiz dediler, sonrasında eve geçtik ve yemekten sonra Amanda'nın odasına geçtik.

''Bugün gerçekten yorucuydu.''

''Evet, öyle. Üstelik yorgunluk hissetmememize rağmen, yoruldum. Sence başarabilecek miyiz?''

''Evet, sevgilim,'' dedi ve dudağıma öpücük kondurup duşa girdi.

Amanda çıktıktan sonra bende duş aldım ve sonrasında yatağa uzanıp sevişmeye başladık. Amanda beni altına aldı ve alt tarafıma dilini sokup yalamaya başladı, o beni yaladıkça bağırıp duruyordum. En sonunda yer değiştirdik ve aynı şekilde ben de ona çığlık attırdım ve sonrasında sevişerek uyuduk. Sabah eğitime kaldığımız yerden devam ediyorduk ve sadece birkaç gündür uyum eğitimi almamıza rağmen iyi gidiyor gibiydik ve aradan birkaç gün geçince en sonunda kraliçe bize izin verdi.

&&&&&&

İkiniz soyunun dememizle birlikte kocalarımız soyundu ve sonrasında yatağa yanımıza uzandılar ve alt taraflarımızı yalamaya başladılar ve o kadar hızlı yapıyorlardı ki kocam beni bir defa boşalttı ve sonrasında aletlerini ağzımıza alıp yalamaya başladık.

Ben kocamı alıp diğer odaya geçtim ve sonrasında yatağa uzandım. Seni içimde istiyorum dedim kocama ve aletini içime soktuğu gibi kıvranıp bağırmaya başladım ve sonrasında beni kucağına almasını söyledim. Ayağa kalkıp kolumdan tuttu ve beni kucağına alıp aletini içime tekrar soktu ve yavaşça girmeye başladı. En sonunda tamamı içime girdiğinde bağırmaya başladım ve anında dudaklarına yapışıp sevişmeye başladık. Hızlanmasını söylediğim gibi hızlandı ve sonrasında tüm günü seks yaparak geçirdik.

Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin