Bölüm 11-Keşif

40 7 0
                                    

Sonunda tekrar göreve çıkabiliyoruz, üstelik son görev sırasında oldukça sıkıntı çekmemize rağmen hayatta kalmayı başardık. Hazırlıklarımız bittiğinde yeni galaksi keşifleri için ayrılacağız ve sonrasında ise istila işlemi başlayacak.

''Evet, öyle, ama Ladina ortaya çıkarsa ne olacak?'' diye sordu Sorm.

''Tek olacak şey yok edilmemiz, başka bir şey yok.''

''Sanırım haklısın, ama boşuna ölmeye de niyetim yok. Biz yok ölürken onları da yanımızda götüreceğiz,'' dedi Komn.

''Bu mümkün değil, o gemi oldukça güçlü ve en son anlatılanlara göre ana lider Yudm'u on binlerce gemiyi yok ederek esir almışlar,'' dedi Squa.

''Esirlere ne yapıyorlar acaba?'' dedi Tgolt.

''Bizim gibi önemsiz kişilerle işleri olmaz, onların tek ihtiyaçları ana liderler ve ara liderler,'' dedim.

''Sanırım bu konuda haklısın, ama unutma ki Keşif Birliği de ara liderlerden oluşuyor,'' dedi Dıde.

''Evet, ama bu zamana kadar bizlere saldırı falan olmadı.''

''Bunu biliyorum, ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Büyük ihtimalle de bizim işe yaramaz olduğumuzu düşünüyorlardır.''

''Bunu sana düşündüren nedir peki?'' diye sordu Kace.

''Ara liderleriz, ama biz umurlarında değil gibiyiz ve sen de söyledin bize saldırmıyorlar bile.''

''Bu gayet normal değil mi? Bizlerin görevi keşif yapmak, öyle ki ana lider olmamıza bile izin yok,'' dedi Sorm.

''Bunu en çok hak edenler bizleriz ama.''

''Hepimiz bunu biliyoruz, ama Evren'i o kadar uzun zamandır keşfediyoruz ki, bizim birliğimiz özel bir birlik olarak değiştirildi ve doğrudan ana lider Huty'a hesap veriyoruz,'' dedim.

''Sanırım haklısın, bizimle görevli tüm personel sıradan görevli olsa bile doğrudan ana lidere hesap veriyor.''

''Evet, ama bu bizi geri planda tutmalarına engel değil...''

''Efendim, gemiler hazır,'' dedi Enoon.

''Güzel, hemen Uac galaksisine gidiyoruz; en son keşfettiğimiz galaksi orası ve oradan itibaren ilerleyip yeni galaksiler keşfedeceğiz, ama oralara uzun zaman sonra ilk gidenler biziz, yani...''

''Bu da ne demek oluyor?'' diye sordu Erpi.

''Yakında öğrenirsin, ayrıca filonun durumu.''

''Otuz gemi Tilya yörüngesinden ayrılmak üzere efendim, emir verdiğiniz anda ışık hızına çıkacağız.'' 

''Güzel, o zaman hemen ışık hızına çıkalım,'' dedim.

"Emredersiniz efendim," dedi Enoon ve filoya haber verdi. Işık hızına geçip Uac galaksisine doğru yola çıktık.

''Snhk birliğinden ne haber?''

''Vera'ya ait hiçbir gemi görülmemiş, efendim,'' dedi Erpi.

''Güzel, söyle Vera gemileri görülürse hemen haberimiz olsun.''

''İletildi efendim, merak etmeyin.''

''Bu iyi. Tüm filoya ilet, yine de dikkatli olsunlar. Vera teknolojisini bilmiyoruz, o yüzden her an saldırı olabilirmiş gibi hazırlıklı olsunlar ve tüm gemiler bağlantı sağlasın.''

"Emredersiniz efendim," dedi Enoon ve tüm filoya mesajı iletti ve birkaç dakika sonra tüm filo komutanları ile bağlantı kuruldu.

''Sence Vera bize saldıracak mı?'' diye sordu Erpi.

Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin