Görünüşe göre yine saldırıya geçmişler, şu aptallar bir türlü akıllanmıyorlar gibi, ama yakında onlardan tamamen kurtulacağız, merak etme ama asıl mesele diğer ırklar, bize asıl sıkıntı olanlar onlar.'
''Evet, kraliçem, diğer ırklar hala Reinaz ile ilgili gerçeğe inanmıyor.''
''Biliyorum, bu onların sorunu, bizim değil. Biz onları her fırsatta uyarıyoruz, ama onlar bir türlü bize inanmıyorlar.''
''İstersen ilk kurucuların soyundan gele...''
''Hayır, onlar bunu itiraf etse bile bizi yalanlarlar, biliyorsun.''
''Evet, kraliçem, biliyorum. Daha önce yapmışlardı ve o aptallar bize inanmak yerine onlara inanmışlardı.''
''Kızlar şimdi nerede?''
''Hala avdan dönmediler, kraliçem.''
''Bu kadar dışarıda kalmaları tehlikeli. Peki, casuslarımız onlar ne durumdalar?''
''Melanie ana lider yardımcısı oldu, kraliçem ve oğlunuz ise şu an ana lider olmak üzere.''
''Güzel, yakında plan devreye girecek.''
''Evet, ama bunun için kurucuların soyundan gelen birisini öldürmemiz gerekiyor ve onlar da kolay kolay ortaya çıkmıyorlar. Asıl sıkıntı ise ana kurucu ailelerden bir kaç tanesini yok etmemize rağmen bize saldırmadılar peki şimdi neden saldırsınlar.''
''Bunun farkındayım ama yakında oğlum bu saldırıyı yapaca... Hey, yavaş ol, bu kadar hızlı yapma.''
''Seni hızlı becermemi seviyorsun, ama değil mi?''
''Evet, seviyorum Lorena, ama aynı zamanda ben senin kraliçenim, unutma olur mu?'' dedim.
''Seni seviyorum, kraliçem.''
''Ben de seni seviyorum.''
''Kraliçem, böldüğüm için özür dilerim,'' dedi Anelya.
''Sorun nedir Anelya?''
''Ladina geri döndü, kraliçem.''
''O ikisine söyle, hemen huzuruma gelsinler.''
''Emredersiniz, kraliçem," dedi ve odadan çıktı.
"Anlaşılan eğlencemiz bitti," dedi Lorena.
"Evet, sevgilim," dedim ve kalkıp üstümüzü giyinip taht odasına geçtik.
.................
"Son durum nedir?"
"Kraliçem, bir haftada üç ana lider ve bununla birlikte binlerce ara lider ve kolu da yok edildi," dedi Eliana.
"Güzel, mürettebatınıza söyleyin. Birkaç gün dinleneceksiniz ve bir sonraki ayrılmanızda ana kurucuların soyundan gelen birisini öldürmenizi istiyorum."
"Evet, kraliçem. Ama o aptallar ortalıkta yok ve yaşadıkları gezegene saldırmamıza da izin vermiyorsunuz," dedi Leila.
"Saldırıp onları yok edebiliriz, ama asıl sıkıntısı ana kurucuların hiç birisinin aynı yerde bulunmaması daha önceden bulunurlardı ama içlerinden altı aile yok edilince ayrı yerlerde yaşamaya başladılar. Bunun yanın da on ana liderin de aynı yerde olması lazım, yoksa geriye birisi kalırsa tekrar ortaya çıkarlar. Daha önce olduğu gibi," dedi Lorena.
"Evet, öyle. O yüzden şimdilik gidip dinlenin," dedim.
"Emredersiniz, kraliçem," dediler ve çıktılar.
"Kraliçem, sizce bunu başarabilecek miyiz?" diye sordu Anelya.
"Hepsi aynı noktada olursa evet, ama bunun için onların bizlere saldırması gerekiyor. Kalkan hakkında bilgileri yok ama yine de bize saldırmayı göze alamıyorlar, biliyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Kan-Kızıl Kan 2.Kitap (Tamamlandı)
Ciencia FicciónNot: Cinsellik vardır. Reinaz ittifakı giderek Evren'de ki ırkları kontrol altına almaya devam ederken Prym galaksisinde ise Kraliçe Elvira önderliğindeki Vera ırkı onlara engel olmaya devam eder. Prenses Eliana ve Ladina mürettebatı bu görevleri y...