විවේත් තාම හීනියට ඉකි බිදිනව . ආග්රත් විවේත් ව අත් දෙකෙන්ම බදාගෙන එක අතකින් ඔලුව අත ගගා අනිත් අතින් පිටට තට්ටු දානවා . විවේත් ට ඒ වෙලාවේ තාත්තා කෙනෙක්ගේ රැකවරනය දැනෙන්න ගන්නවා . ඇත්තටම ඒක හරිම ආදරනීය හැගීමක් . හැම ආදරවන්තයටම දෙමාපියන් ගෙන් ලැබෙන ආදරේ ඒ රැකවරනය දෙන්න බෑ . ඉතින් අද කවදාවත් මෙච්චර කාලෙකට නොවින්ද ඒ රැකවරනය එයාට දැනෙන්න ගන්නවා .
" ආශූ දැන් ඇති නේද හ්ම්ම්ම් නැත්තම් ලෙඩ වෙන්න ගනීනේ . කෝ දැන් ඇති .
👸 ඌනේ අඩන්න එපානේ .
" හ්ම්ම්ම් මේ බලන්න ආශූ ආය ඔයාගේ චූටි මැනික අඩන්න හදන්නේ බලන්න . මේ .
ඔන්න ඒ පාර නම් විවේත් ඔලුව උස්සලා බැලුවා . ඒ මූන රතු වෙලා . ඇසුත් රතු වෙලා . ගොඩක් වෙලාවට වේදනාව හිර කරන් උන්නම මෙහෙම වෙනවා .
ඇත්තටම මෙච්චර වෙලා යාලුවෝ ඔක්කොම බලන් හිටියා . එයාලට මේ වෙලාවේ බදා කරන්න හිත දුන්නේ . මොකද හරියට පවුලක් වගේ තුන් දෙනෙක් එයාලගේ ලෝකෙක අතරමන් වෙලා . ඇත්තටම යාලුවෝ ටිකගේ ඇස් වල කදුලු පටලයක් තියෙනවා . ඒ ඇස් අස්සේ එක එක හැගීම් පිරිලා . එකක් ඒ ඇස් අස්සේ පුදුමයක් තියෙනවා මොකද ආග්ර කියන්නෙ කවදාවත් ඔහොම හැගීම් පිරුන කටහඩකින් කතා කරන කෙනෙක් නෙමෙයි . ඒ වගේම ආග්ර විවේත් ගාව හැසිරුනේ හරි ම ආදරනීය විදියට වගේම තාත්තා කෙනෙක් වගේ . එයා හරිම පරිස්සමට එයලව බලාගත්තා . ඉතින් යාලුවන්ට සතුටුයි ආග්රගේ මේ වෙනස් වීම ගැන .
විවේත් හෙන ලෝබ කමේ ආග්ර ගාවින් පොඩ්ඩක් ඈත් වෙලා එයා දිහා ඇස් වල කදුලු පුරෝගෙන හිනා වෙන පුන්චි කෙල්ල ගේ නලලතින් දිග සිපුමක් තිබ්බා . හරිම මෘදු විදියට . ඒක බලන් හිටිය ආග්රගේ ඇස් හරි ලස්සනට දිලිසෙනවා .
👸 තාත්ති
ඒක පුන්චි කෙල්ලගේ කටින් පිට උනේ හරිම හීනියට . ඒත් ඒක එතන හිටිය හැමෝටම ඇහුනා කියලා හැමෝගෙම මූන දැක්කම පේනවා .
" මො....ක....ද්ද... මැ......නි..ක
👸 තාත්ති
විවේත් වෙව්ලන කටහඩින් අහුවේ එයාට ඇහුන දේ හරිද කියලා බලන්න . විවේත් ආග්රට එක පාරටම හේත්තු උනේ හිතා ගන්න බැරුව වගේම එයාගේ කකුල් දෙක පන නැතුව ගියා වගේ දැනුන නිසා .
ආග්ර මුලින් පුදුම උනත් එක පාරටම විවේත් එයාට වාරු උන නිසා ආග්ර එක පාරටම එයාලව අල්ල ගත්තා . දැන් නම් ආග්රගේ මූනේ තියෙන්නේ හරීම ලස්සන හිනාවක් . හරිම පිවිතුරු හිනාවක් .
විවේත් කදුලු පිරුන දිලිසෙන ඇස් වලින් හිනා වෙවී ආග්ර දිහා බැලුවේ ඔයාට අහුනද කියන්න වගේ . ආග්ර එයා දිහා හිනා වෙවී බලන් ඉන්නවා දැක්ක විවේත්
" අනේ දෝනී "
විවේන් දෝනි කියාගෙන ආග්රගෙන් පොඩ්ඩක් අයින් වෙලා පුන්චි කෙල්ලව උඩ දාලා වටයක් කැරකිලා වඩාගෙන මුලු මූනට සිප ගත්තේ ඉව වහා ගිය ආදරයෙන් .
මේක බලන් ඉන්න ආග්රට හිනා ගියේ විවේත් හිනා වෙවී උඩ පැන පැන කෙල්ලව හුරතල් කර කර කෑ ගහන දිහා බලන් . හරියට තාත්තා කෙනෙක් හන්ගන් ඉන්න ආදරනීය ඇස් වලින් තමන්ගේ ලමයි දිහා බලන් ඉන්නවා වගේ . ඒත් මේ තාත්තා ට නම් මූනේ තියන හැගීම් හන්ගන්න බැරි උනා . බලන් ඉන්න අයටත් හිනා දැන් . කොල්ලො ටික උඩ පැන පැන හිනා වෙනවා මේක දිහා බලන් . ඊට පස්සේ ඇස් වල කදුලු පිහිනවා . විවේත් තුරුල් කරගෙන පුන්චි කෙල්ලව ආදරෙන් බදාගෙන හිනා වෙද්දී ඒකට නොදෙවෙනිව පුන්චි කෙල්ල කෑගහා හිනා වෙනවා හයියේන්. ඒ සද්දෙට එලියට ආපු ආච්චිලා සීයලත් හිනා වෙලා බලන් ඉදලා යන්න ගියා . එයාලටත් සතුටුයි එයාලගේ පුන්චි දෝනි හිනා වෙද්දී .
" ආ එතකොට මම කවුද princess හ්ම්ම්
ඔන්න ආග්ර හොරට මූනත් බුම්බන් අහනවා පුන්චි කෙල්ලගෙන් . ඔන්න දැන් දීපල්ලකෝ ඕවට උත්තර . ඔන්න විවේත් තුත් ඉන්නවා හිනා වෙවී . පුන්චි කෙල්ල ඉන්නවා ඇගිල්ලත් කටේ ගහන් බර කල්පනාවක .
💚 අප්පච්චී
" මොකක්
නිවේන් එක පාරම කිව්ව එකට ආග්රට නම් හිතා ගන්න බැරි උනා . හැබැයි තේරෙන්න ඕනේ කෙනාට තේරිලා වගේ .
👸අප්පත්තී
විවේත්ට ඕක මුලින් තේරුන නිසා විවේත් නම් ඉන්නෙ බිම බලන් දහයට ගනින්න බෑ වගේ . යාලුවෝ ටික නම් ඉන්නවා හෙන පැනි හිනාව දාන් . ඒක දැකපු විවේත් ට ආවේ කවදාවත් දැනුනේ නැති ලැජ්ජාවක් . අයියෝඔ.
එක පාරටම උනේ හිතා ගන්න බැරි දෙයක් . යාලුවෝ ටික විහිලුවට හිනා වෙලා කිව්වත් චූටි කෙල්ල ආග්රට හිනා වෙලා ආග්ර ඉන්න පැත්තට අත් දෙක දික් කරන් කතා කලා .එක පාරටම උන දේට හැමෝම ඉන්නේ ශොක් වෙලා. ආග්ර ගල් වෙලා පුන්චි කෙල්ල දිහා බලන් ඉන්නවා . ඒත් ආය හරි සිහියට ආව ආග්ර ඇස් වල කදුලු පුරෝගෙන අනිත් පැත්ත හැරුනේ හරියට එයා අඩනවා කවුරුත් දකින්න ඕනේ නෑ කියලා වගේ . ආග්රට දැනුනේ එයාගේ හිතට ගෙන බරක් දැනුනා කියලා . හරියට වගකීමක් පැටවුනා වගේ . ඒත් ඒක හරිම ආදරනීය බරක් .