ep16

2 1 0
                                    

Uzun bir süre sonra önemli olanın okuyucu değil de yazarken eğlenmem olduğuna karar vererek geri döndüm. Selammmm.

Adamlara dönecektim ki. Patronlarına baktım tekrar.

-Gerçekten öldürdün mü?

-Ne?

-Ceset dediğimde şaşırmadın.

-Hadi ama küçüğüm insanlar doğar ve ölür bu dünyanın kanunu. Ben sadece biraz hızlandırdım ne olmuş.

-İnsan hayatı senin için bir hiç mi? O insanların yaşayacak hayatları görecek aileleri vardı belki gidecek yerleri kutlayacak doğum günleri. Hangi hakla bunları onların elinden alırsın.

Bir kaç adımda karşıma geldi ve bana doğru eğildi.

-Biraz fazla içselleştiriyorsun konuyu. Ne o travman falan mı var?

-Buna üzülmek için bir şey yaşamak gerekmiyor. İnsan olmak yeterli. Senin olmadığın gibi.

Yüzümde bir tokat patlarken Başakların orada bir hareketlenme olurken kafam yana düşmüştü. Duygusuz gözlerle ona bakarken ağzımdaki kanı yere tükürdüm.

Arkamı dönüp adamlara doğru yürüdüm. Beklemedikleri bir anda birine kafa attım. Sonra direk diğerinin bacak arasına vurduktan sonra üçüncüsü üstüme doğru gelmişti.

Yumruk atacakken eğilecektim ki karnıma tekme geçirdi. İki büklüm olduğumda hatırladım. Eski çalışanlarıydı tabii ki dövüşebileceklerdi.

Hemen kendimi toplayı geri doğru gittim.

Benim onlarda olmayan bir şeyim vardı.Hız.

Arkaya doğru koşmaya başladığımda peşimden geldiler. Daha gençtim. Ayrıca başımiza çok bela açtığımız çok koşardık.

Adamlar peşimden koşarken karşımdaki direğe kadar koşup son anda döndüm. Adam direğe çarpıp yere düştü. Sırıtarak ilerledim.

Umarım ölmemişsindir.

Karşıma patron kılıklı herif çıkınca kayıp yere düştüm.

O sırada arkadaki adam saçlarımdan tutarak beni kendine çekmiş kollarımı tutarak dizlerimin üstünde tutuyordu beni.

-Sen niye karışıyorsun? Kurallara aykırı bu. Sadece 3ünü yenmem gerekiyordu.

-Hadi ama küçük. Bana yaptığın saygısızlıktan sonra buna uyacağımı mı düşündün. Ne yazık.

Kendi kuyumu kazmıştım.

Diğer burnu kanayan adam önüme geçip yüzüme tekme geçirdi. Acıyla inlediğimde etraftakiler gülmüştü.

Bu-SU!

Onların tarafında tekrar bir kaos dönerken adam karnıma tekme attı. Sonra yüzüme tokat geçirdi. Sonra sırıtarak baktı.

-Bu da ödeşme.

Kafa atacağını anladığımda derin bir nefes aldım. Bitmişti.

Kafa atarken anında kafamı aşağı eğerken adamlar birbirine kafa atmış olmuştu. sendelerken zorlanarakta olsa ayağa kalktım.

Tekrar kafalarından tutup birbirlerine çarptırırken onlar da bayılmıştı.

Sendeleyerek patronun önüne gittim.

Kahkahalarla gülüyordü.

-Bak bu. Bu çok iyiydi işte. Seni işe almalıyım.

Nefretle baktım ona.

-Bırak bizi. Kazandım.

Düşünür gibi yaptı.

-İstemiyorum.

-Ne?

-Çok eğlendim. Biraz daha istiyorum. Seni eve götürüp şaklabanım mı yapsam acaba ya da seni dövüşlere sokup para mı kazansam.

-Çok beklersin.

-Kurtulsana o zaman buradan. Hadi.

Gözümü iki saniyeliğine silahta tuttum. Elimi silaha uzatıyor gibi yaparken sırıtıp silahı tuttuğu sırada yüzüne yumruk geçirdim.

O sendelerken de silahı alıp ona doğrulttum.

-Şah.

Dedim acıyla ayakta zor dururken.

-Mat.

Şaşırsada yüz ifadesini bozmamaya çalıştı.

-Arkadaşların elimizde.

-Zaten bizi öldüreceksiniz. Umurumda mı sence. Adamlarını söyle bıraksınlar.

Hala emin değildi.

-Vuramazsın.

-Öyle bir vururum ki ,hatta bu dünyadan boktan bir herifi kaldırdığım için mutlu bile olurum.

Dişlerini sıktı.

-Bırakın.

Zafer kazanmışçasına gülümsedim. Gözü silaha gitti. Tam uzanacakken 2 adım geri çekildim. Yumruğu havaya attığı için yeri boylerken dizlerinin üstünden bana baktı. Sırıttım.

-Gerçekten mi? Benim hareketimi bana mı deniyorsun?

-Hemen bırakın.

Buraklar yanıma koşup sarılacakken onları bir elime durdurdum.

-şimdi değil.

Kendimi salamazdım zaten bayılacak gibiydim.

Patronun arkasından dolanıp kafasının arkasına doğrulttum silahı.

-Atın silahları.

Patrona baktıklarında göz devirdim.

-Sizce emir veren o mu gerizekalılar. Bırakın silahları. Arkaya yuvarlayın.

Dediklerimi yaptıklarında gülümsedim.

-Başak polisi ara.

Başak hemen dediğimi yaparken önümdeki ayağa kalkmaya çalıştı.

Ayağının arkasına tekme attığımda düştü.

Başak polise haber verdiğinde 5 dakika sonra geldiler. Polisler olay yerine vardığında birisi bağırdı.

-Silahını at, etrafınız sarıldı.

Dikkat Mantık AranmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin