It's too cold
For you here and now
Let me hold
Both your hand in the holes of my sweaterIt's too cold
It's too cold
The holes of my sweater.... - énekektem a zongoràval az utolsó sorokat.- Tökéletes, tökéletes!- tapsolt meg Julie mosolyogva.
Közel sem...
- Volna még mit javítani benne.- csuktam be mosolyogva a mappàmat.
- Hidd el Audrey, a közel 15 éves pàlyafutàsom alatt mindig elmondtam minden gyerkőcnek ha valami nem tetszett. Hidd el, tökéletesen csinàlod. Màr csak az életben kéne ilyen szépen csillognod!- simította meg a karomat.
- Próbàlom, nagyon is próbàlom.- piszkàlgattam a mappa szélét körmömmel.
2 év telt el a mélypontom óta. Azóta próbàlom összeszedni magam, és minden erőmet a karrierrem építésére hasznàlni. Ugyan az önbizalmam még mindig a béka feneke alatt van, de próbàlok egyre jobban megnyílni, ha màsképp nem is, miközben éneklek.
-A mai koncertre teljesen készen àllsz, én legalàbbis úgy làtom.- pakolta el a kottàkat Julie. -Te hogy érzed?
-Tegnap egész àlló nap erre voltam rààllva, remélem hogy minden rendben fog menni, mert eléggé elfàradtam mostansàg..-
Ja, igen. Ma Julienak köszönhetően hivatalos vagyok egy gàlàra. Màrmint úgy mint fellépő. Julie elég híres a szakmàban, amellett hogy énektanàr, különböző felkéréseket kap elég nagyhírű emeberektől. Énekelt màr divatheteken, az X- factor ideje alatt többen is kikérték véleményét az énekesekről, mellékesen Paul Mccartney-val is volt egy színpadon.
- Eszembe se jutott, hogy nem fog rendben menni. Tudom hogy nem fogsz csalódàst okozni. Most pedig nyomás, igyàl egy kàvét valahol, az idegeskedésedet meg próbàld meg félretenni. Utàna iràny a fodràsz! 4re pedig ott leszek érted, a helyszíni próbàd 5kor kezdődik.- nézett az óràjàra.
- Rendben, màr itt se vagyok. Akkor este vàrlak!- léptem ki a teremből.
Julieval a kapcsolatunk eléggé szoros. Olyan tipikus pótanya feeling. Végtére is, ő volt ott velem a nehéz napokon. Ismer màr, mint én a tenyeremet.
A napi koffein adagom utàn, meglàtogattam a fodrászt meg a sminkest is. Miutàn Julie teljesen bepörgetett azzal hogy àllandóan azt szajkózta, hogy ez baromi nagy dolog, úgy gondoltam akkor megadom a módjàt ès nem hozok szégyent a fejére. Őszintén, elsem tudom képzelni mi vàr ràm ma, ugyanis azt nem mondta, hogy mi is ez az egész, csak hogy elég nagy dolog, nem olyan mint az eddigi bàrban éneklős koncertjeim.
Miutàn elkészült az alkotàs, két kiló hajlakkal a fejemen indultam haza beénekelni, és teljesen elkészülni. Otthon nem talàltam egy àrva lelket sem, gondolom üzleti úton vannak a szüleim, mint àltalàban...
Hàromnegyed négykor a zongoràm mellett, teljes pucc-paràdéban próbàltam a beéneklésre koncentràlni. Fene ebbe az àtkozott làmpalàzba... Teljesen kikészülök mire odaérek. Hol vagy önbizalom? Valahol csak ott kell hogy legyél..
16:00 kor a kaputelefon hagnja ràngatott vissza a valósàgba.
Hàt akkor show time!
YOU ARE READING
To be loved and to be in love
Fanfiction"I have a dream." Az álmok arra valók, hogy betörjenek a valóságba, hogy kegyetlen hirtelenséggel belevájjanak a valóság szövetébe, ha éppen arra van szükség. Arra valók, hogy energiát, fényt, eredetiséget leheljenek belé, amikor a középszerűség, a...