nasıl derler bilirsin-sevilmemişim
"kalktım baktım gecenin üçündeymişim. ben nasıl bir adamım, hiç sevilmemişim?"ekin barlas
"abla uçağınız ne zaman kalkacak?" diye sordu miraç. "yarım saate tatlım." dedim sevgiyle. miraç'la biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattım.
feza ile en son dün konuşmuştum. ondan hoşlandığımı söylememin üzerinden iki gün geçmişti. dün hiçbir şey olmamış gibi davranmıştık.
sanki ondan hoşlandığımı söylememişim gibi.
"ankara'ya dönmeye hazır mısın?" düşüncelerimden uzaklaşıp kuzey'e döndüm. "evet." dedim.
istanbul'a geldiğimde feza ile aramızda başka şeylerin geçeceğini zannetmiştim.
feza'nın da benden hoşlandığını düşünmüştüm. salak ekin, salak.
"ekiiin!" emre koşa koşa bize doğru geliyordu. bu haline kahkaha attım. "kız niye haber vermeden gidiyorsun!" dedi soluk soluğa. aslında şu an bütün odağım feza'ya kaymıştı.
dün taburcu olduğunu biliyordum ama havaalanına gelecek kadar iyi olduğunu sanmıyordum.
"uçak ne zaman kalkıyor?" dedi miray. "15-20 dakikaya."
feza'nın bakışları bir anda beni buldu. "OHA DÜN SON GÜNÜNÜZ MÜYDÜ?!" dedi emre hiddetle. "ımmm şeyyyy. bizim bir ipe un serme işimiz vardı da." dedim. emre göz devirdi.
"artık uçağa binmemiz lazım." dedi kuzey. emre hüzünle bana sarıldı. "tekrar gelin." dedi.
aynen, geliriz.
herkesle vedalaştıktan sonra sıra feza'ya gelmişti. "hoşça kal." dedim. o ise beklemediğim bir şey yapıp bana sarıldı.
yapma feza. benimle bir sıcak, bir soğuk oyunu oynama.
"feza..." diye mırıldandım. geri çekildim ve uçağa binmek için uzaklaştığımda feza "BEN DE!" diye seslendi.
ben de seni seviyorum ekin.
olduğum yerde donakaldım. ona baktığımda bana gülümsüyordu. koşarak feza'ya sarıldım. "ekin!" diye seslendi kuzey.
feza ellerini belime doladı. "ekin... seni şu an öpsem..." diye mırıldandı.
"öpsen?" dedim muzipçe. "UÇAK KALKACAK EKİN!" diye seslendi kuzey.
kuzey bir dur!!!!
"öpeyim mi?" dedi. "öp."
ve feza hiç vakit kaybetmeden beni öptü.
geri çekildiğimde "sevgilim olsana." dedi. sırıtarak, "olayım." dedim.
"EKİN HER UÇAĞI KALDIRMAYA MI ÇALIŞIYORSUN???"
gerizekalı KUZEY MALLLLLL
bu kurguyu çok boşlamış hissediyorum galiba aldattım kurgusu yançar olma yolunda ilerliyormuş gibi...
8.10.23'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ankara'yla bozuşuruz|texting
Short Storytamamlandı. ekin barlas, aldatılmanın verdiği sinirle eski sevgilisi olan fatih'e sövmeye başlar. iki hafta boyunca her akşam onun iğrenç biri olduğunu söyler. fakat ekin'in fark etmediği bir şey vardır. numaranın son iki hanesini yanlış girmiştir...