35

4.9K 302 12
                                    

nilüfer-son arzum
"son arzun nedir diye gelip de bana sorsalar gözlerime bakıp da her şeyi anlasalar..."

ekin barlas

"özlemişim." dedi feza. sırıtarak ona baktım.

"ben de." diye mırıldandım. şu an benim evimdeydik. bu akşam miraç'ı feza uyutmuştu. miraç, feza'yı görünce çok şaşırmıştı ve baya iyi anlaşmışlardı.

miray ve emre film seçmiş bizi bekliyordu. biz ise mutfakta flört ediyorduk.

"bizi bekliyorlar." dedim feza'yı öperek. sırıttı ve ellerini belime doladı. "beklesinler." dedi. alayla gülümseyip feza'yı kendimden uzaklaştırdım.

"hadi bebeğim, hadi." dedim ve mutfaktan çıktım.

feza somurtarak içeri geldi. "fezoşun işler kesat." dedi emre. feza sinirle yanındaki yastığı emre'ye uzattı. kahkaha attığımda miraç kaşlarını çatmış bir şekilde yanımıza gelip, "abla uyuyoyum!" dedi.

ops

"ay pardon bebeğim." dedim dudaklarımı büzerek. gözlerini ovuşturarak yanıma geldi. "ben de izleyeceğim." dedi. miraç'ı kucağıma otutturdum. yanımda ise feza vardı.

böyle güzel olmuştuk. emre bizi susturdu ve filmi başlattı.

-

filmin ilerleyen saatlerinde miraç göğsümde uyuya kalmıştı. "ben yatırıp geleyim." dedim ve miraç'ı kucakladım.

büyüdükçe onu taşımam daha da zorlaşıyordu. feza zorlandığımı fark etmiş olacak ki miraç'ı kucağımdan aldı.

tebessüm ettim.

"hangi oda?" diye sordu. "sağdan 2." dedim ve peşinden gittim.

miraç'ı yatırıp üstünü örttü ve arkasını döndü. beni görünce şaşırdı. "seni seviyorum." dedim. sırıttı ve beni öptü.

öpüşü derinleşince geri çekilip "çocuk uyuyor!" diye fısıldadım. bir miraç'a bir de dudaklarıma baktı.

"tamam o halde." diye mırıldandı. ikimiz de salona geri döndük.

filmin bitimine doğru uykum geldi ve başımı feza'nın omzuna yasladım. son hatırladığım saçlarıma kondurduğu minik buseydi.

sınır: 75 oy

yeni bir kurguya başladım, adı bilir o beni. bakabilirsiniz😍
22.10.23'

ankara'yla bozuşuruz|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin