No fajnie

126 4 0
                                    

Oki idę -powiedziałam i ruszyłam za chłopakiem.Kiedy weszliśmy do łazienki Bill się odezwał.

Którą bierzesz tym razem dam ci wybrać jako pierwsza-powiedział podnosząc Koncik ust.

Tą -pokazałam na maseczkę która wyglądała na Jednorożca.

Omg biorę tą Pandę - powiedział podekscytowany ale ledwo dokończył bo usłyszeliśmy dźwięk otwierających się drzwi był to Tom.

Co robicie?-zapytał Tom kierując się w stronę łazienki Bill'a.A zapomniałam powiedzieć każdy pokój miał swoją łazienkę i mini garderobę.

Maseczki a co?-zapytałam patrząc na niego

Też chce macie jeszcze jakąś? -powiedział rozglądając po łazience.

Jeszcze jest koala bierzesz ?-powiedział Bill z niedowiedzeniem.

A żebyś wiedział że biorę-powiedział ruszając w stronę maseczki próbując ją otworzyć.

Ej jak to się otwiera ?-powiedział Tom

Boże daj to debilu-powiedziałam to wyrywając maseczkę Tomowi i otwierając ją.Zaczęłam rozkładać produkt bo był złożony w kosteczkę .

Masz-powiedziałam oddając rozłożoną maseczkę.

Okej dzięki -powiedział i zaczną przykładać do twarzy maseczkę próbując ją wszędzie dokładnie dopasować. A ja w tym czasie nałożyłam swoją.

Boże no nie mogę-powiedział Tom próbując dobrze dać maseczkę na twarz.

Pomóż mi -powiedział już lekko wkurzony

Boże no to chodź 2 metrowy chłopie-powiedziałam stając przy tym na palcach by dosięgnąć jego twarzy na które znajdowała się maseczka.Wszytko mu dobrze dopasowałam bo przecież 4 latek se nie poradzi.Bill to już dawno nałożył i nawet wyszedł z łazienki przeglądając coś na telefonie.

No już gotowe-powiedziałam stając już normalnie na nogach i skupiając teraz się na swojej maseczce by też ją rozłożyć itd.

Kiedy już każdy miał maseczki to postanowiliśmy zrobić sobie zdjęcia postanowiłam że wrzucę na ig kilka fotek bo spoko wyszły jedna była z Bill'em a druga z Tom'em zaś trzecia była z dwoma bliźniakami .
Po zrobionych zdjęciach poszliśmy zdjąć maseczki bo idealnie minęło 15 min. Po maseczkach poszliśmy oglądać filmy chłopacy wybrali film akcji .Każdy dawał komentarze typu : ,,Boże co za debil" ,,on/a wogóle myśli w tym filmie?" Itd Ogólnie super było gdyby nie ten fakt że siedział obok mnie Tom wzasadzie siedziałam po środku braci. Czułam się komfortowo od strony jedynie Bill'a bo od drugiej już nie komfortowo.

~Skip Time do kładzenie się do spania ~

Na te szczęście spałam z Bill'em bo Tom co chwilę mówił ,,a może jednak u mnie" ,,no nie bądź taka jeden tylko raz u mnie",,chodź bo inaczej Cię zaniosę" raz jak powiedziałam że czekam aż mnie zaniesie to jeden pedofil mnie wziął jak nigdy nic i zaczął mnie nieś ale się wydarłam typu ,,puść mnie Ty zejebie Bill ratuj pedofil Ratunku „ on jedynie się śmiał ale na szczęście pościł mnie chwilę przed drzwiami do jego pokoju.

________________________________

Jak oceniacie ten rozdział? Był git? Wgl sorka że tak długo nie wstawiłam rozdziałów ale mam strasznie dużo teraz kartkówek itp. I nie daję rady codziennie wystawiać rozdziałów ale mam nadzieję że uda mi się chociaż raz w tygodniu wystawić rozdział .I to chyba tylko co chciałam dodać  moje misiaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

|| the one and only ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz