Szkola

72 1 2
                                    

Samochód po chili się zatrzymał..Skierowałam wzrok na budynek naprzeciwko nas...Byliśmy już na parkingu szkolnym NIE CIERPIĘ TEGO! Ale energicznym ruchem odpięłam pasy i wysiadłam z auta w czuwanie nie zapominając o plecaku.Ruszyłam do szkoły przy okazji zamykając za sobą drzwi auta.

Cichym szmerem powiedział Bill
-Dzisiaj ma być niby jakiś nowy chłopak u nas w klasie..-powiedział zmieszany

-Yhym a skąd to wiesz?-powiedziałam spoglądając na twarz ciemnowłosego.

Nastała krótka cisza ale po chwili Bill odpowiedział -Na spotted szkoły...Podobno też jakiś bardziej znany więc ciekawie kto-

Ja jedynie mruknęłam i ruszyłam do szatni
Odłożyłam bluzę a Bill miał jakąś bluzę więc też ją odłożył.Po chwili już wychodziliśmy z szatni,bujając w myślach oderwał mnie dźwięk dzwonka.

Żwawym tępem ruszyliśmy pod salę 109 bo tam mieliśmy właśnie matematykę.Gdy byliśmy już kilka metrów przed salą zauważyliśmy grupkę osób z naszej klasy.Byli ustawieni w kole czyli coś musieli oglądać?
Ale po chwili zatrzymaliśmy się koło nich i się odezwałam;

-A tak wogóle to gdzie podział się Tom ? Bo zapomniałam o nim.

Bill chwilę pomyślał i gdy chciał coś już powiedzieć to złapał mnie ktoś za nadgarstek od tyłu.A był to Tom,spojrzałam na jego twarz z uwagą o szczegóły.Teraz dopiero zauważyłam mocne kontury żuchwy i pięknie czekoladowe oczy co w Bill'a nigdy nie mogłam ujrzeć...nie wiem co się ze mną działo ale czułam że te kilka mini sekund trwało wieki.Na Szczęście Tom odezwał się myślałam że mnie obrazi lub coś jak to w jego naturze ale powiedział jedynie ;

-Uważaj dzisiaj na niego proszę cię -odrazu gdy to wypowiedział odwrócił się i poszedł.

Chciałam go zapytać o co mu chodzi lecz nie zdążyłam bo nauczycielka już wchodziła z innymi uczniami.Zdesperowana poszłam do Bill'a a on jak nigdy nic szedł do ostatniej ławki przy oknie.

•Lekcja•

-Dobrze to poznajcie nowego ucznia Lucasa!I przedstaw się odrazu kochaniutki.-Powiedziała nauczycielka wskazując na chłopaka.

Nastała chwila ciszy widać że chłopak szukał odpowiednich zdań.

-Dobra to...Mam na imię Lucas i mam lat wzasadzie tyle co wy ale jestem z Stycznia hah.Interesuje się piłka nożna i od czasu do czasu boksem.-Lucas powiedział to na jednym tchu.

________________________________
0:05

Heja ! Co myślicie o tym rozdziale?

Czy Lucas odezwie sie do Ash? Czy będzie chciał się przyjaźnić ?

|| the one and only ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz