Kışın en soğuk zamanlarındaydık ve ciddi anlamda donmak üzereydik.
Üzerimde ki yorganın açılmasıyla ayaklarım ve belim üşüyordu. Odamın içinde oluşan anlamsız ufak esintiyle tir tir titreyek gözlerimi açtım. Kendime sarılarak ; "Bu soğukta okula nasıl gideceğim? " Diyerek söylendim. Ani bir hamleyle ayağa kalktım ve parmak uçlarımda esnedim.Uykulu gözlerle sallanarak ve esneyerek odamdan çıktım. Lavaboya yöneldim, ailemi uyandırmadan lavaboya girdim ve kapıyı kapattım. İhtiyaçlarımı giderdikten sonra dişlerimi fırçalayıp ardından saçlarımı taradım. Kokusu hafif olan bir deodorant sıktım ve saçlarıma hoş kokulu bir krem sürdüm. Son kez kendime bakıp kapıyı yavaş bir hamleyle açtım ve çıktım. Odama geçip açık dolabın içinde katlı olan beyaz gömleğimi ve pileli,kareli eteğimi aldım. Üzerimi çıkarıp gömleğimi ve eteğimi giydim. Birkaç yüzük ve ince gümüş zincirli kolyemi taktım. Dün geceden hazırlamış olduğum çantamı alıp odamdan çıktım. Koridordan sessiz adımlarla ilerledim. Ayakkabı dolabından damalı vans ayakkabımı aldım ve eğilip hızlıca giyindim. Anahtarımı kapının önündeki raftan alıp çıktım. Yavaşça kapıyı kapadım ve merdivenlerden inmeye başladım. Sonunda apartman kapısına ulaştığımda kapıyı açıp çıktım ve yumuşak bir hamleyle kapattım.
Kapının önünde beni uzun süredir bekleyen servisi gördüğümde alelacele servise bindim. Sürekli açılıp kapanan gözlerimin arasından dışarıyı seyrettim. 10-15 dakikalık bir süre içinde okula ulaştık. Herkes servisten hızlı hızlı inerken en son ben indim. Omzumdan düşen çantamı omzuma taktım. Bahçede fazla kişi yoktu birkaç asosyal çift vs. Dişlerimi birbirine çarparak tir tir titredim. Kollarımı okşadım ve blok kapısına yöneldim. Merdivenden koşarcasına çıktım. Üçüncü kattaki sınıfıma girdim. Sırama oturdum ve çantamı yerine koydum. Defter ve kalemleri çıkarırken zilin sesini işittim. Koridordakiler sınıfa girdi ve herkes bir anda yeni gelen öğretmenden bahsetmeye başladı. Duyduğum birkaç söze göre çok güzel bir kadınmış ve edebiyat öğretmeniymiş. Bir yandan meraklandım ama belli etmedim ve başımı sıraya koydum. Gözlerim karanlıkla buluşunca hafif bir uykuya daldım. Zihnim burada değildi ama sınıftakilerin sesi yankılanıyordu. Kısa bir süre sonra sınıftaki ses bir anda kesildi. Kalkacak hâlim yoktu ve öyle kaldım. Sırtımda bir el hissettim. Yan sıradaki arkadaşım beni dürtükleyip bir şeyler söylüyordu. Umursamadan uyumaya devam ettim. Ayak sesleri duymaya başladım ama sınıftakilerin sesi sandım. Yavaş yavaş ayak sesleri yakından gelmeye başladı. Saç dibimde bir şeyler hissettim..
Devamı yakında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Gap My Teacher Completed
Romance!! HİKAYEDE BULUNAN KARAKTER REŞİTTİR !! !! EŞCİNSEL KONULU !! Bu hikaye genç bir kızın okuldaki kadın öğretmeniyle karışık ve drama içeren ilişkisini konu alıyor. [ Sevebileceğin bir konu ise denemeni tavsiye ederim. ]