.. Hava aydınlanmadan ikimizde alarm sesiyle uyandık. Ben yatakta, kollarımı açıp esnerken o da gözlerini açmaya çalışıyordu. Ona döndüm ve :
-Günaydın!
-Günaydın birtanem.Saşırdığımı oldukça belli ederek gözlerine baktım. Sol yanağıma elini koydu ve gülümsedi.
Telefonumu alıp saate baktım, geç kalıyorduk.-Hey! Geç kalıyoruz
-Ah! Hızlı olmalıyız.İkimizde yataktan bir hamlede kalktık. Ben kıyafetlerimi ararken o da dolabından kıyafet seçiyordu. Kıyafetlerimi buldum ve giyinmeye başladım. O da giyiniyordu. Giyinir giyinmez lavaboya gittim ve ihtiyacımı karşıladım. Tamamen hazır olduğumda salona geçtim. Onu beklerken telefonumla uğraşıyordum. Ayak seslerini işittim ve başımı telefondan kaldırıp merdivene doğru baktım. Üzerine beyaz bir gömlek ve altına siyah bir etek giymişti. Sıcak tenini ve bir gizem olan göğüslerini kapatan gömleğin üzerinde siyah bir blazer ceket vardı. Çok resmi ama bir o kadar sevimliydi. Ona bakarken yaşanılan o anlarda gözümde canlanıyordu. Daha her şey yeniydi.
Bir süre sonra ona bakakaldığımı fark etti.-Hey! Bana bakmayı kes. Geç kalıyoruz.
Bunu söylerken gülümsüyordu. Kafamı salladım ve hemen kalktım. Kapıya doğru yöneldik. Ayakkabılarımızı giymeye başladık. Ben yere eğilmiş bağcıklarımı bağlarken eteğinin altına doğru kafamı uzattım. Fark etti ve dudakları kıvrıldı. Başımı okşarken :
-Dün yaptıklarımız sana yetmemiş gibi görünüyor. Okulda dayanabilirsin umarım.
-Okulda sakıncalı olabilir ama belki bir kaçamak yaparız.
-Bunu düşünme şimdi. Ben sana isteğini fazlasıyla vereceğim. Hadi kalk. Çıkalım artık.
Bağcığımı bağlayıp ayağa kalktım ve parmak uçlarıma çıkıp dudaklarına doğru yanaştım. Belimi tuttu ve kendine çekip dudaklarımı hafifçe öptü. Devamını isteyip dudaklarımı ona teslim etmeye hazırlanırken geri çekildi ve kapıyı açtı. Gözleriyle dışarıyı işaret etti. Mecburen dışarı çıktım ve birkaç adım attıktan sonra arkamı dönüp ona baktım. Kapıyı kitledi ve yanıma geldi. Birlikte yürüdük ve arabasına bindik. Ben kendimi koltuğa attım ve gözlerimi kapadım. O da arabayı çalıştırdı. Yola çıktık. Yol boyunca bana bakıp durdu ama pek konuşmadık. Sonrasında uyuyakaldım ve gözlerimi açtığımda okula varmıştık. Arabadan inip benim kapımı o açtı ve elimi tutup beni indirdi. Kapıyı kitleyip okula doğru yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Gap My Teacher Completed
Romantizm!! HİKAYEDE BULUNAN KARAKTER REŞİTTİR !! !! EŞCİNSEL KONULU !! Bu hikaye genç bir kızın okuldaki kadın öğretmeniyle karışık ve drama içeren ilişkisini konu alıyor. [ Sevebileceğin bir konu ise denemeni tavsiye ederim. ]