3. Kısım devamı

521 27 5
                                    

....
-İlerlemek doğru olur mu ?
-Sen 18 yaşındasın ve ben de 29 yaşındayım. Hukuken bir sakınca yok ve eğer senin içinde yoksa ilerleyebiliriz.

Bir şey demeden dudaklarının güzelliğine baktım. Gülümsedi ve onayladığımı anladı. Baş parmağını dudağımın üzerine koydu ve parmağı aşşağı doğru süzüldü. Dudaklarımı ısırıp gözlerinin içine baktım. Bu sefer ben onun dudaklarına gömüldüm. Aniden beni kalçamdan sıkıca tutup ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Ellerimi tekrar boynuna doladım ve başımı omzuna koydum. Küçük bir çocukmuşum gibi beni yatağa götürüyordu. Merdivenlerden hızla çıktık ve odasına girdik. Beni yatağa yavaşça yatırıp kapıyı  kapattı. Gömleğinin düğmelerini açtı ve üzerime çıktı. Kibar ve tatlı olan bu kadın yatakta hiç de öyle değildi. Dudaklarımı sertçe öpmeye başladı. Islandığımı hissediyordum. O kadar güzel öpüyordu ki bacaklarım kasılıyordu. Eteğim iyice açılmıştı. Dudakları dudaklarımdayken diğer eliyle  gömleğin üzerinden göğüslerimi okşamaya başladı. Nefes nefese dudaklarını dudaklarımdan çeneme ve sonra boynuna doğru kaydırdı. Boynumu emerken göğüslerimi sıkıyordu. Onu içimde istiyordum. Gömleğimin düğmelerini teker teker hızlıca açtı. Beni doğrultup gömleğimi çıkartıp yere fırlattı. Ellerini sırtıma yöneltip sütyenimi açtı. Sütyenimi de çıkardığı anda bir kenara fırlattı. Sağ göğsümü okşarken sol göğsümü emiyordu. Dilini göğsümün ucunda hissettiğim anda inledim ve başım geriye gitti. Ellerimle başını göğsüme bastırıyordum. Diğer eli ise beni çıldırtıyordu. Dilini iki göğsümde de gezdirdi ve tüm göğsümü kızarttı. Sonrasında yeniden dudaklarıma döndü ve beni öpmeye başladı. Sol eli eteğimin altından külotumun üzerinden vajinamı okşuyordu. Sertleşmiş kilitoristime dokunuyordu. Çok fazla ıslanmıştım. Doğruldum ve onun da gömleğini çıkarıp  sütyenini sıyırdım ve göğüslerini emmeye başladım. Onu üzerimden alıp altıma aldım ve sıyrılmış sütyeninden göğsünün ucunu emiyordum. Mırıldarmışcasına inliyordu. Sütyenini çıkardım ve yere attım. Göğüslerine tam anlamıyla hakim olmuşken beni tekrar altına aldı ve bu sefer kendimi tamamen ona bıraktım. Eteğimi kaldırdı ve külotumu yanından parmaklarını içime soktu. Gözlerim kaydı ve durmadan inlemeye başladım o gel git yaparken diğer eli göğsümün ucuyla oynuyordu. Bana çok zevk vermişti. İçimdeki parmaklarını üçe çıkardı ve hızlanmaya başladı. Daha çok inliyordum ve sırtına tutunuyordum. Tırnaklarım sırtına girmişti. Bir anda eteğimi ve külotumu çıkardı ve dudakları devreye girdi. Sertleşmiş kilitoristimi diliyle dürtüyordu. Bacaklarım kasılıyordu ve başını daha çok bastırıyordum. İki elinide kasıklarıma koydu ve bacaklarımı açabildiğim kadar açtım. Dilini içime sokuyordu. Tam anlamıyla delirtmişti beni. Sesim yükseldi ve bir elini dudaklarımın arasına koydu emdirmeye başladı...

(Kendimi çok kaptırdım.)

The Gap My Teacher CompletedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin