8. Fejezet - Szülinap

21 1 0
                                    

Másnap délelőtt Örs hazament, én pedig nekiálltam tanulni. Ugye milyen csodálatos az iskola? Miután nagy nehezen átrágtam magam a bioszon és a törin már ebédidő volt. Kaja után befejeztem a házikat és nekiállhattam Örs szülinapi ajándékának. Ugyanis Örsnek másnap lesz a szülinapja, egész pontosan szeptember negyedikén. Végül amit kap az egy mp3 lejátszó (én még a szülinapomra kettő ugyan olyat kaptam és csak az egyiket használom így a másikat odaadom neki), egy pengető és egy nagy tábla csoki. Ezen kívül még fogunk szervezni egy meglepetés bulit holnap délután. Az ajándékokat becsomagoltam amit ahogy az nálam lenni szokott legalább ötször újra kellet csinálom.

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Újra hétfő, még egy nap a suliból. De Örs szülinapja miatt viszonylag boldogan álltam neki. Elkészültem majd mentem is suliba. Örsöt ma elhozzák így csak az iskolába találkoztunk. A teremben írogattam Zoéval aki úgy tűnt eléggé elaludt.

- Szia Hullócsillag! - hallottam a már jól ismert hangot.

- Heló! - ugrottam Örs nyakába majdnem felborítva a székemet. – Boldog szülinapot!

Odaadtam neki az ajándékot és vigyorogva vártam, hogy kinyissa.

- Na tetszik? - kérdeztem amikor Örs már befejezte a csomagoló papírral való szenvedést.

- Ez nagyon jó! Köszi Bora! - mosolygott hálásan.

- A lejátszóra ráraktam néhány kedvenc számodat is.

-A kis Bora ajándékot hozott a kedvenc Örsikénknek? - jött meg Roni – Boldog szülinapot! - veregette meg Örs vállát.

- Igen. És nem vagyok kicsi. - öltöttem a nyelvemet Ronira és tettettem a sértődöttet.

- Örülnék ha ezt órán kívül tárgyalnák meg. - szólalt meg a tanár. Mikor jött be ez egyáltalán?

- Elnézést Tanár úr! - mondtam udvariasan. Majd Ronival ellentétes irányba fordultam és összekulcsoltam a kezem. Ezt viszont sajnos nem volt hosszú távú technika ugyanis az óráknak van egy olyan hátránya, hogy írni is kell. Örs az órán a pulcsijába rejtette a fülhallgatóját, és úgy hallgatta, hogy miket raktam fel neki a lejátszóra. Egyszer majdnem le is bukott ezzel, én pedig jó barát módjára szépen kiröhögtem. Be kell valljam kissé cuki volt amikor a értetlenkedett. Jézusom miért gondolok ilyenekre. Ő csak egy barát. Az első óra utolsó perceibe esett be Zoé elég csapzottan.

- Sokat futottál? - kérdeztem.

- Aha. - válaszolta még mindig nehezen kapva a levegőt.

A szünetbe a folyosón beszélgettünk a srácokkal. Örs kapott egy csomó boldog szülinapot. Nem egy felsőbb éves is felköszöntette akik éppen a folyosón voltak. Néha megdöbbent mennyire népszerű és mennyire szeretik őt az emberek. De nem hiába. Bár nem ismerem olyan régóta azért annyit már levettem belőle, hogy egy igencsak jó ember. Nem sok ilyen embert találni mostanában.

- Bora! Föld hívja Borát! - kalimpált előttem Dani.

- Hm? - néztem fel.

- Azt kérdeztük, hogy megnézed e a mai próbát? Roniéknál lesz. -mondta Bence.

- Igen persze. - bólogattam.

- Azt mondtátok, hogy új matek tanárt kaptok, milyen? - kérdezte Örs Danitól.

- Bencét kérdezd. Engem tíz perc után kiküldött a folyosóra. - vonta meg a vállát Dani.

- Nem a legjobb. De talán tanítani tud valamit. - mondta Bence.

- Hol van Roni? - néztem körül.

- Már néhány perce elment vécére - válaszolt Zoé.

- Aludtál te rendesen? - kérdezte Örs.

- Aha, csak elbambultam – legyintettem.

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

Négyre lett megbeszélve a próba Roniéknál, amivel a meglepetés bulit próbáltuk leplezni. Nagyjából mindenki ott lesz. Örs családja, a srácok, Örs néhány barátja akit még nem ismerek, Zoé és én is. Már fél háromra ott voltam és segítettem a díszítésben. A meglepi buli ötlete Zoétól jött aki valószínűleg egy amerikai sorozatból szedte. Én díszítettem fel a Próbateremnek elnevezett garázst Örs apukájának és egy Kristóf röviden Kiko nevezetű haverjával. Meglepően jól elbeszélgettem velük. Örs apja rohadt jó fej volt, együtt szidtuk néhány tanárt, és mesélt pár sztorit az ő tanárairól is. A díszítéssel egy jó háromnegyed óra alatt meglettünk. Egész jó lett. A garázs közepén ott voltak a hangszerek két hangfalhoz csatlakoztatva, a fal mellett volt néhány asztal ahova majd az innivalókat és a nasikat rakjuk, a plafonról lampionok lógtak le, a falakra raktunk lufikat, és egy „Boldog szülinapot!" feliratot. Ezután már nem nagyon volt túl sok dolgom. Segítettem amiben tudtam beszélgettem az emberekkel. Végül elérkezett a négy óra. Őrs szokás szerint késett. Végül egy tíz perc késéssel futott be.

- Sziasztok! - kiáltotta mikor bejött a házba és nem látott senkit. A vállát megvonva kiment és bement a garázsba. Itt érte az igazi meglepetés.

- Boldog szülinapot Örs! - kiáltotta mindenki. Az anyukája kezébe ott volt a torta mi pedig vigyorogva néztük. Bár szerintem sosem vallaná be de én úgy láttam mintha bekönnyezett volna.

- Köszönöm. - mondta döbbenten de hihetetlen boldogan. Közelebb jött és mindenkivel elkezdett beszélgetni, és megköszönni a meglepetést. Végül elért hozzám.

- Köszi Hullócsillag! - nézett rám hálásan.

- Ugyan, az ötlet Zoéé volt. Én csak a megvalósításban segítettem... - egy öleléssel fojtotta belém a szót. A többiek (legalábbis a gyerekek) elkezdtek körülöttünk huhogni. Én csak nevetve húztam Örsöt a hangszerekhez, ahol a kérésem szerint két mikrofon volt felállítva.

- Na van kedved játszani egyet? - kérdeztem nevetve. A délután hihetetlen jó volt. Zenéltünk egy csomót, megettük a tortát (ami nagyon finom volt), beszélgettünk és csak úgy általánosságba jól elvoltunk. A nap végén fáradtan de boldogan ültünk a srácokkal és Zoéval a bejárati ajtó előtti lépcsőn.

- Nem tudom eléggé megköszönni nektek ez a délutánt! - hálálkodott Örs.

- Nem is kell. - mondta Dani, mi pedig egyetértően bólogattunk.

- Azt hiszem ez volt az eddigi legjobb születésnapom . - mosolygott ránk Örs.

------------------------------

Köszönöm a bétázást Bodzsi2010, .


A jövőmbe törtél beDonde viven las historias. Descúbrelo ahora