Ma reggel még hamarabbra állítottam az ébresztőt ezért kellemes fél nyolckor el is indultam. Mindenféleképpen össze akartam futni azzal a hülyével, hogy kioktassam. Ez sikerült is.
A sarokig értem amikor a szokásos kiálltozást hallottam mögöttem. Hátra sem néztem csak megálltam és zsebre dugott kézzel vártam.
Dazai utol is ért mire elindultam.
-Figyelj Kanao! Sajnálom a tegnapit!-Szólt utánnam mire megálltam és hátranéztem érzelemmentes arccal.
-Azt sajnálhatod is!-Vágtam oda neki majd továbbmentem-Tudod miért lettem mérges?
-Mert vizes lettél?
-Mert nem tudok úszni és... nem bírom a hideg vizet-Mondtam majd elindultam.
A kötszeres utánnam jött szótlanul. Már nem is érdekelt. A suli elé érve bementem a terembe ahol senki nem volt ott.
-Hol vannak?
-Tesi lesz. Gondolom az öltözőben.
-Igaz!-Mondtam majd visszafordulva a szekrényemből kivettem a cuccom és elindultam le.
Tényleg mindenki ott volt. De senki nem öltözött át, hanem beszélgettek.
-Mi a téma?-Kérdeztem
-Kihez kerül az új lány-Árulta el Teruko
-Új lány?-Csodálkoztam
-Aha lesz egy. Vagy ha úgy nézzük nem is új, mert csak nyaralt azért nem jött.
-Nevét tudjuk?
-Nem, de keresem a suli honlapján-Mutatta fel a telefonját Higuchi -Remélem nem tetszik meg neki Akutagawa. Ha meg igen, akkor megmutatom neki, hogy ki itt az úr!-Motyogta maga elé
-Lányok értem én a pletykálkodást, de becsöngettek öltözzetek már!-Tapsolt a tesitanár az öltöző ajtajába mire elkezdtünk készülődni.
Az öltözőből kiérve így várt minket.
-Na befejeztétek! Örülök! Na akkor! 12 kör sulikör! Ha kell pihenjetek aki óra végéig nem végez az egyest kap.-Mondta fenyegetően mire mi összenéztünk a lányokkal
Az első körök még mentek, de négynél le kellett állnom Naomival együtt.
-Hogy menjen a....-ba a tanár!
-Miért?
-Megjött és azt mondta, idézem: "Az semmi fusd csak le!"-Mondta már-már idegroham szélén állva
Már a nyelvem hegyén volt, hogy mégis, hogy tud ennyire nyíltan beszélni erről, de inkább visszanyeltem.
-Lányok! Futás!-Tapsolt felénk jőve mire felálltam és folytattam.
Különböző indokokkal mentem be pihenni, de ígyis kikészültem. A 12. kör végén már a célnál voltam amikor a szervezetem csődöt mondot és eldőltem, mint a krumpliszsák. A többiek ebből semmit nem ézékeltek, mert ők is félholtak voltak.
Utánnam Teruko ért be aki egész jól bírta. Majd Dazai aki mellém dőlt le.
-Jól vagy Kanao?
-Az normális ha csak a hangokat hallom?-Kérdeztem motyogva
-Nem annyira. Biztos jól vagy?
-Nem tudom.-Mondtam
-Nem tudod?-Kérdezte vissza
-Nem. Fáj a fejem meg úgy mindenem, de magamnál vagyok. Felállni nem tudok, de beszélni igen-Soroltam.
A hangok alapján betájoltam, hogy a tesitanár jön erre.
YOU ARE READING
~Szünetelve~ Bungou stray dogs fanfiction! "Semmi veszélytelen nincs itt!"
FanfictionBungo karakterei iskolában. A korokat nem nézzük! Mindenki egyben. Kivéve Fukuzawa meg Mori ők tanárok! Csak hülyeség lesz itt napló szerűen Kanao személyében. Na meg persze egy kis Dazai:D