Szept 9 "Gólyabuli"

45 3 3
                                    

Le szeretném, hogy aki nem szereti azokat a zenéket, amiket írok az kérem szépen képzelje oda a kedvencét:)

Ebéd után úgy döntöttem, hogy megkönnyítem anyukám dolgát, hiszen ő is késő este ér haza, ezért összetakarítottam meg elmosogattam. Ez a kis jó tett végett boldogan terültem el a kanapén. Nem tudom, hogy mire számítsak a bulin. Valószínűleg a végzősök piálni fognak a többi osztály meg kunyerál. Köztünk Chuuya meg akár Dazai is. Na az lehet nem lesz a legjobb.

Este fél hatkor elkezdtem készülődni majd szép lassan elindultam a félhomályban. A szokásos kísérőm nem volt ott. Ő már biztos ott van. Végül csak odaértem. Már messziről is hallottam a zenét.

Ahogy sejtettem a felsőbb évesek kint piáltak. Mellettük elmenve bementem az épületbe, ahol egyetlen egy lámpa sem égett. Legalább tudtam, hogy a tornaterembe lesz, ezért emlékezetből mentem. Az ajtó üvegén át láttam, hogy hatalmas fényáradat volt bent.

Benyitottam. Középen ment a buli, mindenki táncolt mindenkivel. Lány fiúval, fiú, fiúval vagy lány lánnyal. A nagy menők kérték a zenéket. Voltak akik a mászófalon lógtak és voltak akik a "teraszon". Első számú célpontom volt megtalálni egy ismerős alakot. Szerencsére nem volt nehéz kiszúrnom a kalaposunkat, aki nagyon ropta a táncot. Vele szemben meg a kötszeres.

-Mizu? -kérdeztem szinte kiabálva mikor odaértem.

-Nem csatlakozol? -kérdezte Dazai szintén ordítva

-Nem. Nem szeretem ezt a zenét.

-MI? -kérdezte-MIT MONDTÁL?

-NEM SZERETEM EZT A ZENÉT -ordítottam, hogy hallja süketünk.

-ÉN SE! DE CHUUYA KÉRTE, HOGY JÖJJÜNK BE.

-NEM KÉRTEM DAZAI TE MONDTAD HOGY BE JÖSSZ VELEM NEHOGY ELVESSZEK!-üvöltötte Chuuya mérgesen

Ekkor váltottak zenét. Az I'm goodot, amit már szerettem. És ahogy elnéztem ez a két fiúnak is tetszett.

-FIGYELJETEK! Erre a zenére csináljunk valamit.

-Mit?-kérdezte Dazai

-Nem tudom találj ki valamit te-mondtam visszapasszolva a kérdést.

-Hm... keressétek meg az osztály többi tagját és nem tudom. Keressétek a többieket és találja ki mondjuk Ranpo. Ott van -mutatott a fiúra aki Atsushi nyakában ült.

-Oké megyek én ti keressétek meg a többieket -mentem el

Jinkonak láthatóan nem tetszett ez.

-RANPO ATSUSHI! -kiáltottam mire odanéztek -Mondjatok valamit amit erre a zenére kellene megcsinálnunk osztályostul.

-Ugorjatok egymás nyakába -adta az ötletet Ranpo -Ja és öntsünk random emberek fejére chipset-mutatta fel

-Oké segítenétek?

Válasz nélkül elindultak. A zene közepére meglett az egész osztály és Ranpo az 10 db chipsel. És mivel pont jókor voltunk, ezért csak ugrottunk a másikra. Így lett az hogy mindenki akit látott arra ugrott. Ezt látva a B is ezt tette. Ranpo a mellette lévő Yosano nyakába ugrott, aki megtartotta a fiút. Dazai meg szerencsétlen Chuuyára, aki stílusosan elkáromkodta magát jó hangosan. Atsushi a közelben csak Akut látta ezért rá ugrott. Aki viszont ledobta magáról a fiút és az ő hátára ült. Majd egy "Lódult Jinko!" kiáltással kinyitotta a chipset.

Tanizaki szó nélkül a hátára kapta a ?nővérét? Shiro meg mielőtt reagálni tudott volna Jouno felkapta. Azt. hogy honnan tudta, hogy ő kilencedikes a fene tudja. Gin rávetette magát Tachiharára. Kezdtek elfogyni az emberek. Ezért a legközelebbi B-sre ugrottam aki ha jól tudom Techou volt. Kyoka meg a megszeppent Sigmára, aki azt sem tudta, hol van. Majd egy "Élj már fagylalt" megszólítással kibontotta a chipset. Hát igen Sigma eléggé hasonlít egy lila fehér csavaros fagyit a haja miatt. Neki is el kéne menni fodrászhoz. Persze Kyoka Atsushit akarta volna párjának. Teruko maradt aki jobb híján Kunikidára ugrott. A szőke üvöltözött, de a vörös befogta a száját és egy "Azt csinálod amit én akarok köcsög!" felkiáltással szinte kettétépte a chipset. Higuchi viszont elkésett. Ezért ő fogta magát és rávetődött Akura. Szegény Atsushi már azt sem tudta, hogy áll vagy ül.

-MOST! -ordította Dazai a refrén előtt.

Kibontottam a chipset miközben Techou megindult. Repültek mindenfelé a sajtos kakirák. Aku Higuchi miatt nem tudta volna eldobálni, ezért lesöpörte magáról a lányt és Atsushi oldalát ütögetve szórta a Chipseket. Dazai meg mintha az angol királyné lenne.

A felsőbb évesek fejére, csuklyájába vagy rosszabb esetbe a a hátára esett.

-ROHADT KILENCEDIKESEK ÖSSZESAJTOZTÁTOK A MÉREGDRÁGA PÓLÓMAT! -ordította egy fiú visszadobva a darabokat. Volt aki a tekintetével ölt, de akadt olyan is aki megette.

Beszálltak a felsőbb évesek is. Hamar megérkeztek a ketchupok, majonézek is. Repültek a pizzák vagy a diákok. Dazai és Chuuya berohantak a füstgéppel, hogy levegőt se kapjunk. Bejelzett a tűzjelző. A tanárok próbálták menteni a menthetők. A végzősök meg hozták a piát meg LISZTET! Egyesek kristálycukrok. Cserélgettünk a párokat. Voltam így Dazaion Chuuyán meg még Shiron is. Rengeteg kép meg videó készült erről az egészről. Valaki meg berontott a biztonsági kamera felvételével.

Folyamatosan váltogatták a pörgősnél pörgősebb zenéket.

Megérkezek fánkok meg egyéb édességek amelyekből Ranpo előszeretettel vett mikor ráugrott a hátamra. Azonban 10 óra felé a buli a tetőfokára hágott amikor a believer szám refrénjénél a végzősök egy FOLYJON kiáltással lelocsoltak minket. Slaggal, szódával és üdítővel. Lavórszámra. Vizesen, lisztesen, ketchuposan tocsogtunk. Volt aki véresen. Nagyon nehéz kitalálni ki volt az...

Éjfélig ott voltunk. Fáradtan, de maradtunk. A tornaterem úgy nézett már ki, mint ami megélte a harmadik világháborút, vagy ha itt robbant volna fel a Csernobili atomerőmű. Csak a grafit meg az urán hiányzott. A végzős részeg banda lehozta a bioszteremből a csontvázakat és lehajították közénk.

-REPÜÜLJ CSONTVÁZ A POKOLBAAAAAAA!-kiáltással

Chuuya már a harmadik boros üveget itta ki. A harmadiknál fogadott a végzősökkel ki issza meg hamarabb. Ő nyert:D

Dazai is eljátszott egy ilyet csak más itallal.

-Kólát a szép hölgynek? -nyújtotta felém egy végzős egy poharat.

-Nem vagyok szép lisztesen, és hölgy sem vagyok még. Tőled kólát meg végkép nem kérek.

-Na egyet csak meg tudsz inni. Vagy kérsz kisebbet.

-Kisebbet elfogadom.

Azon kívül még vizet sem ittam. Nem voltam szomjas. Álmosnak viszont álmos voltam hajnali kettőkor. Már többen aludtak. A sarokban.

-Shiro te mikor mész haza?-kérdeztem az épp elmenő lányt

-Nem megyek haza. Itt alszok.

-Lehet itt aludni?

-Aha a könyvtárban. Pont oda megyek. Te is jössz?

-Jöhetek. A többiekről tudsz valamit?

-Dazai és Chuuya vedel, Ranpo bevitte testébe 10 ember egész éves nasi fogyasztását. Már hányt is elvileg, de eszik tovább a hülye. Yosano és a lányok még tácolnak. Atsushi és Aku meg hát... fogalmazzunk úgy, hogy részegek és a mászófalról átmentek a tető tartópillérjeire és most ott üvöltöznek egymással -mondta miközben elfoglaltunk egy-egy asztalt.

Rajtunk kívül többen is voltak ott. A zene felhallatszott és az üvöltözés. Tisztán kivettem Aku mély hangját. És most meg kell kérdeznem, hogy jó iskolát jelöltem meg.

Személy szerint nekem ez a rész tetszett eddig a legjobban. Ti hogy gondoljátok? Köszönöm a majdnem 100 olvasót ígérem hozom időben a részeket.

~Szünetelve~ Bungou stray dogs fanfiction! "Semmi veszélytelen nincs itt!"Where stories live. Discover now