Tegnap este már páran bejelöltek ismerősnek na ez a szám ma reggelre csak nőtt. Három nem fogadott hívás és 16 üzenet.
-Ennyire érdeklem őket?-Kérdeztem majd megnéztem kik voltak. Dazai a jó része. Nem olvastam el csak az időt. Éjjel 1-kor írta. Úgy látszik ő nem alszik.
De írt még Shiro is meg Chuuya bár igaz az övé látszatra sem szép.Kikeltem az ágyból és elintéztem a szokásos reggeli rutinom. Bepakoltam a táskába felvettem az egyenruhát és elindultam. A sarokig értem amikor mögülem a nevemet ordították.
-Kanao!!!!!
Hátranéztem és Dazait pillantottam meg aki futott utánam. A szemén volt egy kötés ami fura mód tegnap nem volt rajta. Úgy látszik elintézte, hogy egyik szemére vak legyen.
-Nem kellett volna futnod-Jegyeztem meg ugyanis háromszor utolért volna
-Meglepődtem, hogy még itt vagy
-Miért?
-Mert öt perc múlva becsöngetnek
-Miii?-Néztem az órámra ami tényleg ezt írta-Basszus! Akkor rohanás van!-Mondtam majd elhúztam a csíkot
-Úgy van, rohanás van! Én majd utolérlek!-Kiáltott utánam mire én gyorsabban mentem ami egy dombon nem szerencsés, ezért akkorát taknyoltam a járdán,mint a fene.
-JÓL VAGY??-Kiáltott felém Dazai
-Nem tudom-Mondtam majd felültem. Mindkét kezemet lehorzsoltam és ahogy néztem a térdemet is-Ügyes vagyok... nagyon ügyes!-Mondtam magamnak idegesen
Dazai leguggolt mellém.
-Fel tudsz állni? Ekkora esést életemben nem láttam, úgy átélném!
-Ha minden igaz igen és ne próbáld ki nem jó bár neked beszélhetek. NA be is csöngettek!-Mondtam idegesen és elfogadtam Dazai felém nyújtott kezét
-Mi a baj azzal?
-Az, hogy a tanárok elítélnek amit nem igazán akarok! És most mit csináljak? Így nem mehetek be!
-Kanao erre van egy egyszerű megoldás!
-Mi?-Néztem rá kérdőn
-Bekötjük a sérülésed és ennyi. Itt is van!-Kotorászott a szinte üres táskájàban és elővett egy csomag gézt
-Mi nincs nálad!-Mondtam majd elvettem és bekötöttem a térdem. Laza lett és kicsit béna de addig megteszi
A tenyeremet meg hagytam úgy ahogy. Na és ez után rohantunk. Nem estem el és becsengő után 4 perccel be is törtem a terem ajtaját mire a föcitanár felém kapta a fejét.
-Bocsánat... a k-é-késésért... m-mo-mosdóban voltam!!!-Hajoltam meg levegőért kapkodva
-Semmi baj! Menj a helyedre! Na és te fiatalember?-Fordult Dazaihoz
-Őszinte legyek vagy kedves?-Vigyorodott el
-Őszinte
-Egy öngyilkossági kísérletet végeztem ezért késtem!-Mondta mire a tanár lesokkolódott
-Ö... menj a helyedre inkább!-Mondta és nála is be kellett mutatkoznunk.
Miután ezzel megvoltunk elmondta a tanév rendjét és azt csinálhattunk amit akartunk. Elővettem a zsömlém és a falnak nekidőlve enni kezdtem. A vitázók megint vitáztak, de Chuuyáékhoz most az orosz is becsatlakozott. Nem tudom miről. De komolysn ez az ötös fogatot már maga a másik jelenléte is felidegesíti. Hármas vita alakult ki aminek a tanár vetett végett. Kicsöngettek én meg lementem a büfébe kajáért.
Most nem mentem ki az udvarra hanem a terembe mentem vissza ahol leültem Shiro mellé és elbeszélgettünk. Tesi a következő óránk ezért elindultunk. A folyosón sétálva megláttuk a fiatal tesitanárt és körülötte a B-seket. Összevonva vagyunk ahogy rajzon is.
Eligazított minket a tanár és bementünk átöltözni. A B-s lányok eléggé vegyesek. Van egy bordóvörös hajú aki szeret vitázni látszatra és kis termetű. Van egy maszkos lány akinek cuki hangja van. Egy szőke aki nem félte kimondani a véleményét Akuról és Kyoka aki távolabb ült tőlük.
-És ti kik vagytok?-Kérdezte a vörös
-Naomi vagyok...-Kezdte
-Tanizaki húga igen tudjuk és te!-Bökött Yosanora
-Yosano vagyok. De ha idegesítőek lesztek akkor kivágom valamid!-Mutatta fel a kést mire a B-s lányok nem ijedtek meg, de ott is hagyták és felém fordultak
-Én Kanao vagyok.
-Én Shiro!-Mondta utánam egyből-És ti?
-Teruko-Mutatott magára a vörös -Gin-Mutatott a maszkosra- Higuchi -Bökött a szőkére-És Kyoka
Ez után öltözés közben elmondtuk amit gondolunk. Ki a legszimpatikusabb és a legidegesítőbb fiú. Terukonak senki nem szimpatikus egyenlőre. Gin Tachiharát tartja a legszimpatikusabbnak és valamilyen Kunikidát a legidegesítőbbnek. Higuchi csak Akuról áradozott, Kyoka meg félénken Atsushit mondta amire mi csak mosolyodtunk. Össze illenek
Én Dazait mondtam az idegesítőhöz a màsikhoz meg eddig senkit. Shiro Ranpot tartja a legjobbnak ahogy Yosano is:D Naomi meg a bátyját mire mind furán néztünk rá. Hát jól sejtettem tegnap...
Kimentünk a tesiöltözőből és a hatalmas tornaterembe érve leültünk a földre. A tanár nem volt kíváncsi semmire hanem öt sulikörre parancsolt minket. Shiron kívül mindenki szidta a tanárt és elindultunk. Kettő kör után Naomit elvesztettük. A negyediknél Higuchit az utolsó végeztével megkiterültünk a betonon. A fiúk is mikor végeztek a hat körrel kifáradtan rogytak össze. Kyoka mikor meglátta a fáradt Atsushit elvörösödött és lehajtotta a fejét.
-Na gyerekek! Nincs lazsálás húzás be kidobozni!-Tapsolt mire nyöszörögve felültünk és bementünk. A fiúk jóval többen vannak ezért két csapatra osztották magukat.
1. Csapat:
Dazai
Akutagawa
Sigma
Techou
Tanizaki
Ranpo2.Csapat
Chuuya
Jouno
Fyodor
Tachihara
Kunikida
AtsushiElsőnek Chuuyáékkal voltunk. Teruko hiperaktivitása miatt, Shiro és Yosano biztatásának közös erővel kidobtuk Kunikidát a szőkét, Tachiharat a rövid vörös hajú fiút kainek egy sebtapadz volt az orrán és Jounot. A többiek dobtak, kerültek meg mindent csináltak. Lebuktam az egyik a labda elől a másikat meg megfogtam. De az játszottam, hogy elment mellettem.
Egy jó pillanatban aztán elhajítottam és Atsushit találta el aki ezért kiállt. Fyodorral és Chuuyával meggyűlt a bajunk. Terukoval ketten maradtunk aki az egyik adandó alkalommal mikor megszereztük az egyik labdát lehúzott a földre.
-Cselezzük be őket! Menj a pálya szélére mikor elmegy melletted a labda én addig bombázom őket. Azt hiszik kiejtettek, de nem. Érted?
-Igen!-Mondtam majd ezt is csináltuk. Teruko, mint az állat úgy viselkedett majd mikor kidobták felém gurította a labdát én meg térdelve kidobtam Fyodort aki ezen meglepődött.
A másik labdával meg fejen találtam Chuuyát. Megnyertük, de azt hiszem egyikkel sem leszek jóban.
Dazaiék ellen keservesen vesztettünk. Ranpo beszélte át a stratégiájukat ami, miatt vesztettünk. Dazai dobott ki, de olyan erővel, hogy hátra estem. Utána bocsánatot kért mire csak legyintettem. A fiúk meccse érdekes volt. Atsushi vs Aku, Dazai vs Chuuyából állt az egész. Tényleg még szünetben is dobálgattak. Fogadtunk is a lányokkal. 5-3 Chuuya javára.
Matek közepén estek be a fiúk üvöltve a másikkal. A veszekedésből azt vettem le, hogy Chuuya és Atsushi veszített. A tanár Fukuzawa-san(:D) türelmesen meghallgatta amíg befejezik utána folytatta az órát.
KAMU SEDANG MEMBACA
~Szünetelve~ Bungou stray dogs fanfiction! "Semmi veszélytelen nincs itt!"
Fiksi PenggemarBungo karakterei iskolában. A korokat nem nézzük! Mindenki egyben. Kivéve Fukuzawa meg Mori ők tanárok! Csak hülyeség lesz itt napló szerűen Kanao személyében. Na meg persze egy kis Dazai:D