Hoszabb Dazaios jelenetekkel teli rész:)
Arra kelltem fel hajnalok hajnalán, hogy nagyon nagyon szaporán veszem a levegőt és izzadok. De mégis fáztam. Nagyon fáztam.
-Kanao jól vagy?- mondta álmos hangon és jött a látókörömbe Dazai.
Álmos fejjel, kócos hajjal guggolt le mellém. A jobb szemén a kötés még egy kicsit el is mozdult.
-Hát nem -mondtam őszintén csukott szemmel.
-Fázol? -kérdezte és akkor jöttem rá, hogy a kezemet fogja ami remeget a hidegtől
-Megfagyok
Felállt és elmet az ágyához és rámterítette a takaróját, ami teljesen beitta az illatát és rárakta a kezét a homlokomra. Ránéztem és ő komolyan nézett vissza rám.
-Most vagy belefeküdtél egy vizforralóba vagy 40 fokos làzad van.
-A második lehet csak.
Szó nélkül elment. Nem tudom hova. És sokáig nem is jött vissza. Kicsit hiányzot mivel a takaróján éreztem az édeskés illatát.
Egyszer csak visszaért egy pohàrral.
-Ülj fel -mondta mire nagy nehezen felküzdöttem magam.
-Mi ez? -kérdeztem mire odanyújtotta a dobozt. Elolvastam, hogy mi az. Lázcsillapító -Neked van ilyened?
-Igen néha magára eszem. Vegyél be amennyit csak akarsz.
Végül kettőt vettem be. Leraktam magam mellé.
-Próbálj meg elaludni- mondta.
-Köszi
-Egyértelmű, hogy nem hagylak lázasan szenvedni -mondta miközben visszadőltem a matracra és az oldalamra fordultam.
Már majdnem elaludtam amikor azt vettem észre, hogy megpuszilja az arcom. Éreztem a barna fürtjeit az arcomon.
Rànéztem mire elmosolyodott és átment az ő ágyához. Nem tudtam hova tenni a helyzetet, de még akkor is éreztem a haja érintését amikor becsuktam a szemem.
Nagy nehezen, de el tudtam aludni. Mikor felkelltem már jobban voltam, de nem annyira.
Dazai az ágyán ült és a telefonját bámulta amikor felnézett.
-Jó reggelt, jobban vagy?
-Jó reggelt hát egy kicsivel igen -dörzsöltem meg a szemem.
-Kérsz valamit enni?
-Nem vagyok éhes
-És higgyem is el mi? -állt fel majd kiment -szendvics jó lesz?
-Aha -mondtam miközben kinyújtozkodtam majd körbenéztem.
A tegnaphoz képest még kupisabb volt. A sarokban pedig megláttam azokat a dolgokat amelyekről egyből megmondtam, hogy Dazai él itt. Kötél, kések és mi egyebek. Az egyik kötélen még egy hurok is volt.
Ez az idióta fel akarta akasztani magát. Ha idejön megnézem a nyakát.
Szerencsére hamar visszaért egy egyszerű, de nagyszerű sonkás kenyérrel.
-Köszi-vettem el
Hogyan nézzem meg a nyakát úgy, hogy ne legyen feltünő?Szerencsére nem kellett sokat gondolkoznom ugyanis odahajolt hozzám és odaadta a telefonom. Ekkor láttam, hogy a nyaka kicsit pirosabb egy csíkban. Mindig kötszer van ott, de most nem. Gondolom nem volt ideje felrakni. Ezek szerint ma reggel vagy tegnap akarta felkötni magát.
YOU ARE READING
~Szünetelve~ Bungou stray dogs fanfiction! "Semmi veszélytelen nincs itt!"
FanfictionBungo karakterei iskolában. A korokat nem nézzük! Mindenki egyben. Kivéve Fukuzawa meg Mori ők tanárok! Csak hülyeség lesz itt napló szerűen Kanao személyében. Na meg persze egy kis Dazai:D