Part 6 - Tamam mı? Devam mı?

610 13 3
                                    

Hakim Ziyech Bey:
✔️✔️ Konuşalım, attım konuma gel

Ne yani gelen Hakim değil miydi?

Ben:
✔️✔️ Işim var , halletmem gerek

Hakim Ziyech Bey:
✔️✔️ Sahilde , buluştuğumuz yerde bekliyorum

Umarım geç kalmam diyerek aşağı indim.

Içerden gelen ses çok tanıdık geliyordu.
Oturma odasına girdiğimde karşımda Babam'la sohbet eden Oğuzhanla karşılaştım. Onca zaman sonra ne işi var burada?
Göz göze geldiğimizde , ayağa kalkıp yanıma geldi.

,, Merhaba Simge" , yanağındaki gamzesi çıkdı ortaya. Ona hala çok yakışıyordu.

,, Hoşgeldin" diye bildim sadece. Yüzümde hiçbir duygu ifade etmemeye özen göstererek. Biz hala birbirimize bakmayı sürdürürken , Babamın konuşmasıyla dikkatimi ona verdim.

,, Oğuzhan oğlum, sizin konuşacaklarınız vardır , isterseniz dışarıya Kahvaltıya gidin, konuşursunuz" , Baba ne rahatsın ya.

,, Olmaz. Benim bugün işim var", Babam sağolsun, Oğuzhanın yerine o konuşuyor.
,, Tamam Kızım biraz beklesin işin, bir kereden birşey olmaz. Hadi siz konuşun", Oğuzhan bu anı bekliyor gibiydi zaten hemen ayaklandı.

Ne kadar olmaz desemde, Babam daha fazla itiraz istememiş en sonunda kabul etmek zorunda kalmıştım.

Beraber arabasına doğru giderken onu durdurdum.

,, Zaman kaybı, ne söylemek istiyorsan şimdi söyle , gerçi söylencek birşey olduğunu düşünmüyorum", yüzündeki o gülüş yok olmuştu bir anda.

,, Kolay olmayacağını biliyordum. Simge gel sakin bir yerde konuşalım. Söz veriyorum pişman olmayacaksın", bir tepki vermeden baktım sadece.
,, Fazla uzaklaşmadan burada yakın bir Café'de otururuz ,olur mu?"

Pes edecek gibi durmadığı için kabul edip , beraber bir café ye gittik.

,, Seni dinliyorum"
,,Birer Kahve alırız değil mi , yanında Limonlu kek, sen cok severdin"
,, Oğuzhan -"
,, Simge , lütfen."

Birşey dememiş, siparişlerin gelmesini beklemiştik.

,, Simge, ben ... lafı çok uzatmayacağım. Pişmanım Simge , hata yaptım. Ailemi dinleyip senden ayrıldım. Annem hiç istemiyordu sende biliyorsun, o dönem kariyerimde düşüşteydi artık neyin doğru neyin yanlış olduğuna karar veremiyordum. Yurt dışından teklif geldiğinde , ilişkimiz benim için artık çok zor gözüküyordu. Ailemin dedikleri daha mantıklı geliyordu, bir karar vermeliydim ve bende o zaman doğru olduğuna inandım şeyi yapıp senden ayrıldım. Senden sonra hayatıma giren oldu , inkar edemem ama hiçbirini sevmedim , senin gibi sevmedim , sevemedim. Evet kariyerim , işlerim yoluna girdi ama mutsuzum çünkü hayatımda sen eksiksin. Aslında 1 ay oluyor buraya gelişim, Annen ve Babanla konuştum , onlar beklememi söylediler , bende tüm cesaretimi toplayıp bugün seninle konuşmak istedim. Senden çok özür dilerim.", söylediklerinden sonra sanki tutmuş olduğu nefesini bırakıp rahatlamıştı.

Ben bunu beklemiyordum.

,, Oğuzhan , ben... evet , sana çok kızdım , bana ümit verip yarı yolda bıraktığın için ama hep sorunu kendimde aradım-"
,, Hayır , yanlış olan bendim, senin hiçbir suçun yok"
,, Ben burda hala seni unutamamışken, sen yanındaki sevgilinle mutluluk saçıyordun-"
,, Simge , dediğim gibi, dışarıya böyle yansıtmam gerekti, sosyal medya da çok fazla dikkat çekemezdim"
,, Peki dediğin gibi oldu farz edelim, benden ne istiyorsun? Affetmemi mi?"
,, Bize bir şans daha vermeni. Kolay olmayacağını biliyorum, gönlünü almak için herşeyi yapmaya hazırım , ne istersen. Ailen , ailem , hepsi bizim arkamızda. Simge, ben seni seviyorum.", umut dolu gözlerle bakıyordu bana.
,, Bu kadar kolay yani? Seni affetmem , seninle tekrar olmak istediğim manasına gelmez, sen sana olan güvenimi , sevgimi yok ettin"
,, Kahretsin. Biliyorum, zamanla aşacağımıza inanıyorum. Geçirdiğimiz yılların hatrına , senden son bir şans istiyorum, düşün , hemen karar vermeni beklemiyorum zaten."

Wizard  - Hakim Ziyech Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin