Part 5 - Bir miyiz?

644 14 3
                                    

Hakimi POV

Doyasıya öpüyordum.
Zorda olsa dudaklarımızı ayırıp, boğuk bir sesle kollarımın arasında transa geçmiş Kıza baktım.

,, Simge... işte bu...biz birbirimize çekiliyoruz güzelim"
,, Hıh ..." soran gözlerle bana bakıyordu. Off Allahım sen bana yardım et.
Saçlarını kenara attıp , tekrar yüzünü ellerimin arasına aldım , dudaklarına yapıştım, onu doyasıya öpmek istiyordum sadece.
Gördüğüm ilk andan beri aklımdan çıkmıyordu. Onunla geçirdiğim zaman içinde kişiliğine, doğallığına ve bir o kadarda asi olmasına bayılmamak elimde değildi.
Ona o kadar uzak olup, bir o kadarda yakın ve dokunamamak beni benden alıyordu.
Onu kimseyle paylaşmak istemiyordum. Paylaşamazdım.
O benim olmalıydı.

,, Simgee ...."
,, Efendim?" Ikimizde zor konuşuyorduk ama yeri burası olmamalıydı.
,, Gel benimle" ne dersem yapacak durumda olduğu için ellerinde tutmuş , beraber arabaya binmiştik.

Sahilde bir Tekne kiralamıştım oraya getirmiştim onu. Bu geceyi onsuz geçiremezdim.

,, Neresi burası?"
,, Sakin ol Meleğim , benim, kiralamıştım, rahat olmamız için-" sözümü bitirmeden konuşmaya başladı
,, Rahat derken? Ben ... ben eve gitsem -" bu sefer sözünü bitirmesine engel olan bendim
,, Şşt sakin, benden korkmanı istemiyorum , istemediğin hiçbirşeye izin vermem", başıyla onayladıktan sonra beraber içeriye geçmiştik.

O gece sadece beraber uymuştuk.
Kollarımda sevdiğim , istediğim kız ve ben.
,, Günaydın Meleğim", gözlerini kısmış bakıyordu, saçları dağınık, sanki savaşdan çıkmış gibi. Gülmemek için kendimi zor tuttum.

,, Günaydın", dediği anda kalkıp üzerini düzeltmişti
,, Kahretsin , annem aramış , ben nasıl unuturum ya "
,, Tamam sakin, bir arkadaşında kaldığını söylesen-"
,, Artık geç ", demişti. Strese girdiği belliydi, bir o yana bir o yana turluyordu resmen odada.
Sonunda kalkıp kollarından tutup , sarıldım.

,, Sakin ol. Şimdi aileni ara ve tesislerde kalman gerektiğini, telefonunu mutfakta unuttuğunu ve gece geç saate kadar mesai yaptığınız için arayamadığını söyle. Ama önce kendinden emin ol öyle ara"
,, Ne kolay bir yalan buldun"
,, Seninle olabilmek için herşey bulurum ben, imkansızı imkansız yaparım"
,, Nişanlın ne olacak? Nasıl halledeceksin?"
Cevabını daha bilmediğim asıl soru buydu, tek bildiğim onu kaybetmek istemediğim.

,,Halledicem, biz anın tadını bozmayalım olur mu" tekrardan sarılmıştık birbirimize. Bir an önce bir çözüm bulmam gerek.
-----------------------------------------------------------------

Aradan iki hafta geçmişti. Hakim ile hergün görüşmemizin yanı sıra neredeyse geç vakte kadar beraberdik. Hep sahilde veya teknede geçiyordu zamanımız. Konuştukça ortak noktalarımızın ne kadar çok olduğunu fark edip , daha bağlanıyorduk birbirimize.

Konu ne zaman düğüne gelse, ben halledicem diyip , konuyu kapatıyor, ama düğüne resmen iki hafta kalmıştı.

,, Simge tamam iyi hoşta , iki hafta çok az , bu evlenip ikinizi birden idare etmesin?" Selinin söylediği şeyi bende düşünmüyor değildim, işte tam bu sebepten bende istememiştim. Şimdi böyle çaresizce , elim kolum bağlı şekilde beklemekten başka birşey gelmiyor.

,, Bir şans ver derken iyidi ama dimi Selin? Şimdi düştüğüm duruma bak" iyice geriliyordum artık
,, Ben sen şans verince , bırakır sanmıştım"
,, Sanmıştın , bende öyle sanmıştım, al işte" gözlerimin dolmaya başladığını fark edip , sımsıkı sarıldı, beni teselli etmeye çalışıyordu ama ne fayda.

,, Özür dilerim"
,, Niye özür diliyorsun, aptal olan benim"
,, Bende gaz verdim, bir nevi ikna ettim işte"
,, Konuşmuyor Selin, o konuya gelince , susuyor , sorunca , merak etme ben halledicem diyor ama ben hergün ne olacak diye bekliyorum , aptalım işte aptal" yaşlar iyice gözümden akmaya başlamıştı.
,, Şşş kıyamam ağlama nolur , bak bulcaz bir çaresini "
,, Nasıl?"
,, Ne bilim , biraz daha bekleyelim, bu hafta mesela"
,, Ondan sonra "
,, Nikahı iptal etmezse , ayrılırsınız" evli bir adamla ilişki yaşayacak değilim
,,Ben galiba yapamicam, şimdi ayrılmam gerek"
,,Simge bekle hemen acele etme , zaten biliyordun nişanlı olduğunu , adam saklamadı ki senden , bekle bu hafta"

Wizard  - Hakim Ziyech Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin