Elimdeki telefonda instada yapılan yorumları okuyordum ve aslında okumamam gerektiğini bir kez daha anlamış bulunmaktayım.Hakim dün gece arabada el ele tutuşmuş olduğumuz bir resmi kendi sayfasında
S🗝
işareti koyup paylaştıktan sonra, profilindede 💍 sembolünü yerleştirmişti. Ve ondan sonra akın akın dm kutum, özellikle reklam olayından sonra dolan o istek takip sayısı patlamış vaziyetteydi.
Bir kaç sayfada fanlar tarafından paylaşılıp çoktan yorum üzerine yorum yapılmıştı.
Tahmin edilecek gibi kötü yorumlar çoğunluktaydı, arada iyide vardı ama çok nadir ve oldukça az. Telefonu kapatıp, yanımdaki komodinin üzerine koydum. Başımı geriye yaslamış, öylece oturmaya devam ettiğim esnada, Hakim elinde kahvaltı tepsisi ile gelmişti.,,Ooo müstakbel gelin adayımız uyanmışlar efendim", tepsiyi dizlerimin üzerine koyup, alnımdan öpüp, kısa bir öpücükte yanağıma kondurup okşamaya başlaması o negatif enerjiyi söküp almıştı üzerimden sanki.
,,Niye zahmet ettin, beraber hazırlardık"
,,Sen dün geceden yorgunsundur daha fazla yorulmana izin veremezdim", hain.
,,Hatırlatmasan olmuyor değil mi?", yanaklarımın yine yandığını hissediyorum.
,,Dün gece harikaydın, ilkinden çok farklıydın meleğim", yemin ederim inadına söylüyor, utanmam çok hoşuna gidiyor.
,,Söyleme şöyle şeyler çok utanıyorum zaten", yüzümü çevirmiştim ama o çenemde tutup kendine çevirmişti, göz gözeydik.
,,Utanma. Bundan daha doğal bir durum olamaz, ikimizde birbirimizi arzularken bekleyemezdik öyle değil mi?", evet manasında hak verircesine başımı hafif sallamakla yetindim. Ama moralim hala bozuktu o da bunun farkındaydı.,,Ama canını sıkan başka birşey var", tespit gibi tespit.
,,Gelen yorumları gördün mü? Yakıştırmıyorlar ama canımı sıkan o değil, geçmişin ile kıyaslamaları", özel hayatımı özel yaşamak istiyorum demelere anlaşılan biraz geç başladı.
,,Önemli mi senin için ne yazdıkları?"
,,Tabi kide hayır ama insan ister istemez etkileniyor, kıyaslanıyorum"
,,Takma kafana, geçmiş önemli değil, önemli olan geleceğimiz", demişti. Aslında doğru söylüyordu ama ben alışık değildim.
,,Hadi şimdi güzel bir kahvaltı edelim ve çıkalım"
,,Olur"Ikimizde kahvaltımızı etmiş, o hazır olduğu için, bulaşıkları toplayacağını söyleyip beni hazırlanmam için yalnız bıraktı.
Üzerime Hakimden sweatshirt giymek için dolabı açtığımda bir sürü kadın kıyafeti görmem bir oldu. A'dan Z'ye herşey düşünülmüş.
Içlerinden üzerimi bir kaç şey seçip , Hakimin yanına indim.,,Yakışmış güzelim, eğer eksik birşey varsa söylemen yeterli"
,,Sen mi aldın hepsini?"
,,Birazcık yardım almış ola bilirim", umarım yengesi yardım etmiştir.
,,Teşekkür ederim ama gerek yoktu", bu kadar zahmet etmesine gerçekten gerek yoktu.
,,Hepsi senin için, kaldığın günlerde düğüne kadar idare edersin"
,,Düğüne kadar?"
,,Evet, bir tarih belirlemeliyiz, iki ay sonra olsun mu?"
,,Iki ay?"
,,Çok mu uzun? 1 aya yetiştiremeye biliriz"
,,1 ay mı?"
,,Yetiştiremeyiz güzelim yoksa ben beklemek bile istemiyorum ama sizin adetlere ayak uydurmamız lazım"
,,Bizim adetler", Hakim sonunda bana bakmaya başladı. Ben söylediklerini algılamaya çalışıyordum o bana bakıyordu.
,,Papağanım benim", sesli gülmeye başlayınca yaptığımın farkına vardım. Duyduklarıma inanamıyorum ki, dünden bugüne hemen düğünü düşünmesi. Istemediğim için değil ama bu kadar acele etmesi şimdi? Sırf kıskandığı ve paylaşmak istemediği için ola bilir miydi? Ya kısıtlamayı düşünüyorsa? O zaman büyük problem çıkarırım. Ben derin düşünürken o kapıda beni bekliyordu.,,Simge? Hadi meleğim geç kalıyoruz", ceketimi çantamı alıp arkasından hemen çıktım.
Arabada ilerlerken telefonuma bildirim geldiğini fark edip hemen açtım.
Oğuzhanın yazdığını görmemle gözlerimin büyümesi bir oldu. Mesajına tıkladım.✔️✔️ Çok güzel çıkmışsın. Nişanlının izin vermesi şaşırtıcı
Okundu da bırakmak en iyisidi. Bu saçmalığa cevap vermeyecektim. Gerizekalı.
Beraber tesislere geldiğimizde, alnımdan öpüp antremana hazırlanmaya gitti bende dolabıma eşyalarımı koymuş mesayiye başlayacakken aslında hayatımın ne kadar rutin olduğunu fark ettim. Benim hayatım resmen bir döngüdü. Aynı şeyleri yapıyordum. Biraz değişiklik olsa nasıl olur acaba?
Telefonumu çıkarıp, Profilimi düzenlemiş, sadece bir iki foto dışında, duyanda çok paylaşım yaptığımı sanacak, toplam 5 olan foto sayısını ikiye düşürdüm. Ve profilimi açtım, ama yorumlara kapattım. Telefonumu geri bırakıp işe koyulmaya karar verdim, sırf daha fazla düşünüpde geri dönmemek için.
Rutin geçen bir günün ardından, Hakim arkadaşları ile takılacağını söyleyediği için, Apo ve Selin ile takılmaya karar verdim.
Biz beraber bir café 'de yine takılırken, telefonuma bakmak için, elime almamla, takipçi sayımın 600bin olduğunu gördüm. Çüş ama. Yani bu kadar beklemedim. Tabi Hakiminde bir rolü olduğunu unutmamam gerek. Hatta belki en çokta onun etkisi vardı.
,,Simgee, noldu? Dalıp gittin", Selinin bana seslenmesi ile ona baktım bende.
,,Yok birşey, öylesine bakıyordum", lafımı bitirmeme izin vermeden elimden Telefoni aldı Selin hanım. Tipik Selin halleri.,,Oha, bu ne ara oldu? Sen ne ara açtın hesabı? Bu ne ya?", ve bir sürü daha şeyler -_-
Yanında Apo da bakıyordu bir yandan ama birşey söylemiyordu, sağolsun ağzı var dili yok.,,Siz Hakimle hala beraber misiniz?", Apo nun bu sorusu üzerine kaş larımı çatmış ona bakıyordum. Bu ne demek şimdi ya? Selinde oka bakıyordu.
,,Nasıl yani? Ayrılmadık, ufak bir anlaşılmazlık oldu sadece", sorusunu yanıtladıktan sonra, Telefonumu geri aldım, bu sefer Selin lafa girdi
,,Bu dedikodu'da baya almış başını gitmiş, inanma herşeye sevgilim", demişti Selin.
,,Asıl bir haber olan sizsiniz galiba kızlar", şimdi boş boş bakan bizdik.
,,Taksit taksit anlatmayı bırak, meraktan çatlicam burada", Seline katılmak bir kenara, kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Apo'nun tekrar söze girmesi ile tüm dikkatimi ona verdim.,,Gelen haber eğer doğrusa ki anlaşılan doğru, dün tebrik edenler oldu. Hakim'in eski nişanlısı 6 aylık hamilemiş, fasta nikah kıyılmış, dini nikah ama nikahlanmışlar işte"
^^
Dramsız olur mu? No noo olmaz 😁
Biraz kısa oldu ama söz telafi edicem 🤓
Yorumlarınızı eksik etmeyin 🫶🏼 teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizard - Hakim Ziyech
FanfictionIki Yabancı , iki farklı Hayat Tarzı, ama 0-1 Aşk. Bir taraftan sıradan bir Kız, diğer taraftan , dünyaca ünlü bir Futbolcu. Yolları kesirşise nolur? Not: yazdığım ilk Hikaye 😀