Part 19 - Düğünümüz var

435 15 10
                                    


Hızlı yazdım, yazılım hataları olabilir kusura bakmayın 😅

-----------------------------------------------------------------

Beynim zonkluyor. Zonkluyor. Zonkluyor.

,,S-sen n-ne dediğinin farkında mısın?", sesim daha çok fısıldayarak çıkmıştı. Selin elini elimin üzerine koymuş, benim yerime konuşmaya başlaması ile, ben başımı sadece masaya gömdüm. Duymak bile istemiyorum.

,,Apo ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu? Ne demek hamile, nikah felan, onlar nişanlı, Hakim bunu yapacak biride değil, kumpas felan olmasın? Kötü bir şaka? Bu karıdan bir kurtulamadı o da öküz"

,,Benim duyduğum bu, bende şaşırdım yani Simge ile ayrıldıkların düşündüm, öyle olmadığını anladığımda garipsedim, demek ki bu durumu kabul ediyor dedim, hangi aklı sağlığı yerinde bir insan kabul eder diyede geçirdim içimden ama insan sevince herşey mümkün"

,,Başka ne biliyorsan çabuk dökül", Selin gayet netdi, ben ise hala suskun.

,,Hakimin morali bozukdu, Sergio ile dışarıya çıktılar. Hep beraber antremanın başlamasını beklerken, bir kaç kişi tebrik etmeye başladı. Bende ilk başta Simge ve Hakimi tebrik ediyorlar sandım özellikle şu çekim konusu, bende tebrik etmek için yanına gittiğimde, Barış, abi Simge biliyor mu diye sordu. Hakimde henüz söylemediğini ve söyleyip söylememek arasında gidip geldiğini söyledi. Sergio'da böyle birşeyi saklanmayacağını söyledi. Bende en sonunda konunun ne olduğunu sordum, Hakim bana bakıp birşey dememeyi seçerken, Kerem eski nişanlısı ile işte söylediğim gibi olduğunu söylemesiyle Hakiminde bakışları keskinleşince bir doğuruluk payı olduğunu anladım"

,,Ne yapacağız şimdi peki?", Selinde benim gibi çaresizdi soruyu sorarken.

,,Simge nin vereceği bir karar, Hakim Simgeyi seviyor, bundan eminiz en azından"

,,Ben ona güvendim. Şimdi ne yapacağım?", sessizliğimi nihayet bozmuştum ama ne yapacağımı hiç bilmiyordum bile. Her bir söz kafamda yankılanıyordu.

,,Hesap soracağız. Kalkın gidiyoruz, birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için", Selin hızla kalktığı gibi yine oturmuştu, çünkü Apo engel olmuştu.

,,Dur durduğun yerde. Yangına körükle gidemeyiz. Mantıklı düşünelim. Hem sana ne oluyor? Biraz sakin", haklıydı.

,,Peki ne yapacağım, yani nasıl davranmalıyım? Inkar ederse, yada yalansa nasıl anlayacağım?"

,,Işte bu senin görevin. Sakin kalmalısın, suçlar, üzerine dedim dedik gidersen hangi yöne gider bilemem, ama sakin olur, onu anlamaya çalışırsan o zaman kendi kendi bir yön alır zaten herşey. Konuşun, sakin kal ama, o suçlu olsa bile sen sakin kal"

,,Peki, öyle yapacağım. Ben çok teşekkür ederim, söylediğin içinde çok teşekkür ederim, sen söylemeseydin belkide-"

,,Eninde sonunda öğrenecektin, hem biz artık akraba sayılırız, öyle değil mi?", Seline bakarak sorması gerçekten çok hoştu. Ama Selin'de büyülenmiş gibi bakıyordu.

,,Valla Aşkım senin böyle olduğunu bilmiyordum. Neymişin sen haberim yokmuş"

,,Eeee bende boş değilim aşkım, öğren şunu artık. Baldızımın yanındayım sonuna kadar", Selin yanağından öpmüş, boynuna sarılmıştı bile, bende bakışlarımla ona tekrar teşekkür ettim.

Ilerleyen saatlerde dağılmış, bende Hakimin evine gelmiştim. Benimde artık bir yedek anahtarım vardı, ama o daha evde yoktu.

Saat gece 01:25 gösteriyordu ama hala Hakim yoktu. Bende daha fazla uykusuz kalmamak için, odaya çıkıp uyumaya karar verdim.

Wizard  - Hakim Ziyech Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin