Biraz bekletmiş olsamda , kapıyı açtım.,,Bir an birşey oldu, Hakime ne söylicem diye düşündüm", gelen Hakimin abisi Faouziden başkası değildi.
,,Hakime kendim gidebileceğimi söylemiştim ama"
,,Aması yok , hadi hazırsan gidelim hem arabada seni bekleyen biri daha var"
Sorgulayan bakışlarla bakmaya başlamıştım bile.,,Korkma kız, Hakime söylesek istemezdi, biraz emri vaki olacak ama ne yapalım, seninle tanışmak istiyor"
,,Kim", diye sormuştum hemen. Aklımada kimse gelmiyor ki.
,,Arabada süpriiiz", bu adam kendini harbi komik sanıyor, biri komik olmadığını söylesin lütfen.
Çantamı alıp çıkmıştık. Beraber arabaya geldiğimizde, ön boştu , arkada biri oturuyordu. Faouzi abi arkaya geçmemi söyleyince , bende arka koltuklara geçtim. Ve şu an Hakim'in annesinin yanında oturuyordum.
Harika.
Ne diyeceğimi ilk bilemesemde , önce bir başımla selam verdim.
,, Merhaba efendim", hafif gülümsemeyide ihmal etmedim tabi, sonuçta ilk defa görüyoruz birbirimizi.
Annesi yüzüme bakmış , hiç gülümsememişti bile. Anlamadığım bir dilde oğluna birşeyler demişti.
Sessiz ve bir o kadar sıkıcı bir araba yolculuğu geçirmemiştim hayatımda. Evin yoluna girdiğimiz an, inmeden son bir kez , saygısızlık olmaması için , tekrar Annesine dönmüş
,,Iyi günler ", dilemiştim ama yine tık yoktu. Kadın baştan aşağı beni süzmüştü sadece. Abisinede teşekkür edip arabadan indim. Hemen arkamdan Faouzi abide indi.,,Simge"
,,Efendim?"
,,Annem seni Kahvaltıya davet etti, daha iyi tanışa bilmek için", Faouzi abinin bu teklifini ilk bir düşünmüş olsamda , kabul etmemek mümkün değildi.
,, Tabi olur , ne zaman?"
,, Bir kaç gün içinde , annem tam bir gün vermedi , ben sana haber veririm"
Tamam demiş öyle ayrılmıştık.Içimden galiba beni beğenmedi diye düşünmüştüm halbuki ama bu davet en azından daha güzel bir başlangıca işaret ola bilir.
Daha fazla düşünmek istemediğimden, bu bir kaç boş günümü evde geçirmek için geri sayıma başladım.
Bu süre içinde Hakimle sadece mesajlaşmakla yetinmiştik, birde tabi annesiyle "tanışdığımı" söylemedim. Gerçek bir tanışma olmamıştı zaten, sadece bir süzmüştü beni.
Yarın yine tesislere gidecektik, Bayern München maçından sonra ilk antremanları yarındı.
Allianz Arenada berabere kalmıştık ve bence böyle bir deplasmandan alabileciğimiz iyi bir skordu.( Bayern Munih diye yazmadım, çünkü ismi Bayern München 😅, birde umarım gerçekten yenilmeden ayrılırız iki maçtada, bu sezon onlarda biraz zorlanıyor 🤪)
_ _ _
O büyük gün nihayet gelmişti.
Bugün annesine kahvaltıya gidecektim.
Abisi dün haber vermişti.
Biraz spontane oldu ama bir şey demedim çünkü bende tanışmak istiyordum.Hazırlandığım esnada annem gelmişti yine odaya.
,,Nereye gidiyorsun yine?", Söylesem izin verecek misin acaba?
,,Kızlarla buluşacağız", cevabım tatmin etmiş olacak ki , gülümseyip gitti. Sosyal çevremin biraz çoğalmasından ailemde gayet mutluydu. O manada beni rahat bıraktıkları için gerçekten şanslıyım , birde tek kız olduğum için avantajlarını kullanıyorum diyebilirim.Evden çıkmayı başarıp, bir taksiye binmiştim. Bu sefer yalnız gidecektim evlerine.
Dikkatimi çeken, Hakimin taşındım dediği ama Annesinin hala benim o ilk gittiğim adresdeki evde olması. Demek ki tek taşınmıştı.
Neyse sonra öğrenirim nasılsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wizard - Hakim Ziyech
FanficIki Yabancı , iki farklı Hayat Tarzı, ama 0-1 Aşk. Bir taraftan sıradan bir Kız, diğer taraftan , dünyaca ünlü bir Futbolcu. Yolları kesirşise nolur? Not: yazdığım ilk Hikaye 😀