Soru-Cevap

80 17 1
                                    

Heyyoo, yeni bölümden önce bir soru- cevap partı yapmak istedim. Kitapla ilgili genel bir etkinlik olsun diye. Aynı zamanda ben de cavo vereceğim sorulara. Sizin de cevaplarınızı bekliyorum. Tek tek okuyacağım ❤

1 Kitapta en sevdiğiniz karakter?
Şahsen benim, iki baş karakter arasında çok kalsam da bir tık kadar Akay önde. Çünkü kişiliğini kendimden benzeterek, kendimden esinlenerek yazdım.

2 Kitaptaki en sevdiğiniz kısım?
İlk bölümler özellikle, benim için çok değerli. Kitaba tamamen bir anlık esintiyle başladım. Klavyeyi açtım ve gerçekten de aklımda hiçbir şey yokken parmaklarım yazdı İlk bölümü. Hala daha gülmek için okuyorum başa alıp alıp. Özellikle diyalogların güzelliği  hjdkdk 

3 Aklınızda kalan, yer edinen bir sahne/ söz var mı?
Benim çok var aslında. Bir tane seçeceksem lunapark sahnesi olabilir. Orası bence çok duygu yüklü oldu. Oradaki konuşmalar da aynı şekilde.

4 Sizce olay akışı nasıl gidiyor? İlerleyen bölümlerde ne olur?


5 Kitabin bir bölümünü siz yazsaydınız nasıl yazardınız?


6 Sizce texting bölümler mi daha fazla olsun yoksa normal mi (veya karışık) ?


7 Sizce kitabı anlamlı kılan, farklı gördüğünüz bir özellik var mı?



8 Gerçek hayatta hangi karakterle tanışmak isterdiniz ve ona ne söylemek isterdiniz?
Ben Faruk'la tanışmak isterdim. Söylemek istediğim ilk şey "Fotoğraf çektirebilir miyiz?" olurdu sanırım djdmdidnd. Ee, kitapta övdük o kadar, ölümsüzleştirmeyelim mi??

9 Kitapta değiştirmek veya eklemek istediğiniz olaylar, kişiler var mı?


10) Son olarak, kitap hakkındaki görüşlerinizi de alalım:

Cevaplarınızı merakla bekliyorum, mesaj panomdan duyuruları takip etmeyi unutmayın çünkü bütün duyuruları ordan paylaşıyorum.

Biliyorum bu aralar birçok kişi iş-okul derken yoğun ve yorgun. Ama kitaplarımın konuları dolayısıyla bir nebze de olsa yorgunluğunuza iyi gelmesini çok isterim. Yorumları, okumaları daha çok arttırırsak çok daha güzel olacak. Umarım  bölümleri severek okursunuz.

Bu arada, kitap adım adım finale ilerliyor gibi. Hafta sonu ilerisi bölümlerin planlamasını yaptığımda belli olur. İki kitabimdan biri final yapınca daha önce de dediğim gibi bastırmayı çok istediğim, düşündüğüm 2 ciddi kurgumdan birine başlayacağım. Onun da zamanını ileriki zamanlarda mesajlardan size duyuracağım.

İyi okumalar ♡♡♡♡

KOÇUM BENİM -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin