10

263 86 14
                                    

@FARUKKLAGEL
Bu doğru değil!
Ben ona hiç böyle bir şey yazmadım!
Benim sevgilim yok ki

0554***
Ben onu bunu bilmem.
Sana bir iyilik yaparım ama bir şartla

@FARUKKLAGEL
Nedir?

0554***
Engelini kaldıracağım.
Ama kankamı bir daha üzdüğünü görürsem bu onunla son iletişimin olur.

@FARUKKLAGEL
Tamam. Söz veriyorum

0554**** engelinizi kaldırdı.

Derin bir nefes alıp telefonu masaya bıraktım. Hala deli gibi merak ediyordum onu. Engeli kaldırması yetmemişti bana. Ya o mesaj,neyin nesiydi? Ben atmamıştım ve telefonumda da yoktu. Kim mesaj atıp silebilirdi ki?

"Ne oldu?" meyve sularını masanın üstüne koyup tekrar oturdu Okan.
"Biri benim telefonumdan Akay'a benim ağzımdan sevgilim olduğunu söylemiş ve mesajları silmiş. O yüzden engellemiş."

"Bir saniye, ben müşterilerden Bir kız gördüm, sehpanın üstündeki Bir telefonu kurcalıyordu. Bu o, senin telefonun!"
"Ne? Niye söylemiyorsun oğlum?" Dedim omzuna vururken.
"Ne bileyim dikkat etmedim ki telefona."
"Hadi kalkalım kapatıyor Kerem abi."
Onaylayarak çantamı takıp arabaya bindik.

Okanı evine bıraktıktan sonra daireme girdim. Üstümdekileri çıkarmadan koltuğa bıraktım kendimi.
"Yazsam mı şimdi?" dedim şakaklarımı ovarken.Çünkü gerçekten merak ediyordum onu, vicdan yapmıştım belki de, bilmiyorum.

Ani bir kararla telefonu açıp yazmaya başladım.

@faruklagel
Akay, iyi misin?

5 dakika
10 dakika
15 dakika
Hala cevap yoktu. Oturduğum koltukta kıpırdandım. Belki de ona hiç yazmamalıydım.
"Kendine gel oğlum, bırak bu saçmalıkları."
Silkelendim. Sanki kendime gelmiştim. Ona neden yazıyordum ki? Benim hayatımda aşka yer yoktu. Aşk diye bir şey yoktu. Hele ki tanımadığım bir kadınla bu kadar zaman konuşmam zaten deli saçmasıydı.
Bir süre olduğum yerde düşündükten sonra kararımın neyi getireceğini bilmeden o tuşa bastım

@faruklagel ,0554***'ü engelledi

KOÇUM BENİM -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin