16 • kampioen |7|

250 11 9
                                    

*
STERRE;
3 weken tot halloween

HCN 18+

Sterre
Het is weer tijd voor oktoberfest!

Trek je lederhosen maar weer uit
de kast. Aanstaande zaterdag speelt Dames 1 en Heren 1 allebei hun kampioenwedstrijden. H1 zal om 17.30 spelen, en D1 om 18.30.

Om 20.30 gaan de deuren van de kantine open voor het oktoberfest. Omkleden op hcn mag zeker, maar liever geen hardstyle of harde muziek in kleedkamers. ( sorry H1 )

Ook vraag ik jullie om geen vrienden uit te nodigen. We hebben misschien een grote kantine en een grote club, maar dit is gewoon niet de bedoeling. Als je heel graag toch een van je beste vriendinnetjes wil meenemen, stuur mij een berichtje.

Om een uur of 2 gaan we opruimen. Ons volgende event zal Halloween zijn. En een kleine sneakpeak voor volgend jaar: Carnaval zal 2 dagen lang zijn, inplaats van 1 avond.

Zie ik jullie zaterdag?

Ruben
We hebben m!

Anne-fleur
Zuipen!🤪🤪

Willemijn
Slets go!

Stijn
Hopelijk staat er dit jaar wel
genoeg bier koud

Sterre
Tuurlijk, you know me🤭

Ik word van achter gebeukt, en struikel. Voordat ik val sleep ik met mijn stick naar Willemijn. Ik rol over de grond. "Kom op Willemijn!" gil ik. Ik sta op, en ren richting het goal. In mijn ooghoek staar ik naar de timer. 10 seconden. 12-12.

Willemijn kijkt haar tegenstander vurig aan, met een smerig lachje. Met enig geweld duwt ze haar aan de kant en gooit ze de bal in de kruising. "Jaaaa!" het hele veld juicht. Ik begin te lachen, en willemijn komt op me afgerend. Ze laat haar stick vallen, en omhelst me. Beide vallen we op de grond, en het hele team springt op ons.

"Groen wit kampioen! Groen wit kampioen!" roept de tribune. De tegenstanders lopen gefrusteerd richting de kleedkamers. Willemijn kijkt mij aan als ze het zand van haar rokje klopt. "Oktoberfest!" gilt ze.

De helft van ons team pakt hun fietsen of hun scooters, en gaat weg. De andere helft lopen naar de kleedkamers, met hun armen om elkaar geslagen.

In de kleedkamer wordt de kleine box uit de tas getrokken. "Verzoeknummers?" roep ik door de ruimte heen. "Antoon." "Russo." "Taylor." "Lola 18+"

Was te verwachten. Ik zet maar de playlist aan.

Dames 1 ( event version )

"Wil heb jij föhn mee?" vraag ik aan haar terwijl ik door mijn tas grabbel. "Yes sir," zegt ze. "Beteer! Wil jij mijn haar fixen? Vorige keer was het echt een drama," zeg ik, en begin me uit te kleden. "Tuurlijk."

Samen met Wil, Anne, Nienke, Niva, Kate en Iris gaan we douchen. Onder de douche staat onze mond niet stil. "Wat is dat voor uitgegroeide sperma?" zegt Iris. "Gadver, ik fix wel dat m'n vader deze kleedkamer is schoonmaakt," zeg ik. "Jezus Ster, wat heb jij voor rode tetten?" merkt Anne opeens op. Ik begin te lachen. "Ja weet ik veel, niet kijken viespeuk," plaag ik.

"Heeft iemand nog conditioner?" vraagt Kate. Met mijn voet tik ik mijn fles naar Kate toe. "Thanks," zegt ze. "Heeft iemand nog zo'n extra zeepblokje voor op dat ding? Ik ben nog niet haarvrij," jammert Willemijn. "Tering, jullie vergeten echt alles," lach ik. Ik steek mijn hand uit de douche, en voel met mijn handen op de wasbak. "Hier," ik pak het plastic bakje en gooi hem naar Willemijn. Ze opent het plastic bakje. "Wil je dit nog terug?" vraagt ze. "Nee wat de fuck moet ik daar me-" ik begin te gillen als mijn douche uit gaat. "Verdomme kutding!" ik draai me om en leg mijn hand weer op de bewegingsensor.

Willemijn haalt haar gebruikte blokje van haar scheermes af, en zet het nieuwe blokje erop. Ik haal mijn scheermesje ook nog langs mijn lijf. "Sinds wanneer heb jij krullen?" zegt Niva. "Oh, ik stijl het altijd," zeg ik. "En ik mag nu je haar doen, dus je gaat het niet stijlen," zegt Willemijn, en ze steekt haar tong uit. "Pauper slet," zeg ik, en trap een plas water naar haar toe. Ze slaat een kreet en trapt water terug. Er breekt een gevecht los. "Vieze hoer!" ik lach, en blijf met mijn voet tegen de plas trappen. "Nee kut!" Willemijn haar douche valt uit. Ik begin te lachen. "Ik ben er klaar mee, anders komt het straks niet goed."

We drogen ons allemaal af, en trekken ons ondergoed aan. "Me vader wou dus niet van die grote bierkannen regelen, omdat er vorig jaar zoveel kapot vielen, we hebben er naar twaalf nu, " zeur ik. "Kutzooi."

We trekken onze jurkjes aan, en Willemijn zegt dat ik moet gaan zitten. Ik ga zitten mijn mijn schouder naar de muur, en Willemijn gaat achter me zitten. Ze stopt de föhn in het stopcontact. Zonder waarschuwing trekt ze mijn hoofd naar achter. "Au tyfus!" mopper ik. Ze zet de föhn aan, en legt mijn haar in de diffuser. "Zeg de muziek wat harder!" roep ik, en leg mijn benen languit op de bank.

*

"Jezus schiet op man! Ik wil niet als laatst zijn!" roept Nienke. Ik prop haastig alles in mijn tas, en rits hem dicht.

Willemijn slaat haar blote arm om mijn nek. Onze rokjes vallen tegen elkaar aan. We lopen over het terrein, en we zijn niet de enige. Heren 1 stapt richting de kantine.

Henneke heeft voor alles gezorgt, en pap heeft extra drank gefixt. Er zijn ook wat minderjarige, van rond de zestien. De regel is dat hun niet mogen drinken, maar als er een aangeschoten iemand de bar draait gaat het snel mis.

Maar goed, mij boeit het niet, ik deed het ook. "Zullen we beginnen met een adtje, aangezien we kampioen zijn?" Nienke onderbreekt mijn gedachten, en knipoogt. "Sure, kan niet wachten," lacht Willemijn.

Neem Me Mee - koen van heestWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu