"Kérlek...Ne...!"kiáltotta egy ember
"Meg ígérem hogy többé nem fogok próbálni megszökni!" mondta.PLAAk
Egy pofont kapott a gazdájától.
A gazdája egy vámpír volt, vagyis nem csak egy átlagos vámpír volt hanem a vámpirok királya, Sukuna Riomen.
"Tch. Túl sók esélyt kaptál tőlem." És a körmeit az ember nyakába szúrta, akinek elég fájdalmas halála volt.
"Mekkora pazarlás" mondta miközben lenyalta a megmaradt vért a kezéről.
"Uraume, gyere ide azonnal!" Kiáltotta.Uraume megjelent a pince ajtójában
"Igen, uram?"Vid kell ezt a szemétládát. Csinálhats bármit a testtel mert már halott! Parancsolta, Uraume válaszként csak a fejét rázta, megfogta a holt testet és kivitte.
"Tch! Az emberek mindig ilyen szófógadtatlanok! Én még enek az embernek is megmondtam már sokszór is hogy ne próbáljon megszőkni, de úgyis megpróbálta!" Mondta magában dühösen.
Pár órával később
Sukuna pov
"Már szükségem kéne egy kicsi vér, mert éhes vagyok" mondtam magamban "szóval már múszály, hogy menjek az embervilágba hogy szerezek egy olyan embert akinek finom a vére...." kezdtem egy kicsit már mérgelödni hogy már megint olyan embert találok aki mindig próbál megszökni.
Az embervilágban
"Már órákig keresztem de még mindig nem találtam egy embert se!" Mondtam .
"Már este van.... bíztos hogy most az egész ember alszik" már vissza akartam volna a én világomba, de megláttam egy fiút akinek, fekete kócos haja volt, szép hósszú szempillák, szápadt bőr de ami a legszebb volt az a tengeri kék szemei.
"Mhm.... szép....de vajon a vére is finom.....?"
Láttam hogy ez a fiú bement egy kicsi házba.
"Szerintem már tudom, hogy ki lesz az új állatkám." Mondtam magamban.
Megumi pov
"Már késő este van. Fenébbe! Ez mind Nobárá hibája, hogy ilyen késön érek haza!" Mondtam magamban dühösen.
Kinyitottam a ház ajtaját, és ledobtam az iskola táskámat a földre. Úgy döntöttem hogy megfürdök és aztán megcsinálom a házit.Fürdés után felvettem a fürdö köpenyet, és lemendtem a lépcsőn.
Amikor a konyhába értem, láttam hogy ki van nyitva az egyik ablak.
"Mi a fene." Kezdtem egy kicsit megijedni. "Talán valaki betört a házamban?" Gondoltam egy kicsit pánikolva.
Hirtelen két kéz megfogót hátúlról.....
És aztán az a személy megharapta a nyakamat. " Szállj...le...rólam....." Már gyengébben éreztem magam......És minden elsötétült....Sukuna pov
"Mhm....ahogy gondoltam, nem csak szép hanem a vérre is finom" gondoltam.
Úgy döntöttem, hogy még nem visszem magammal, majd valamikor máskor. Megfogtam az eszméletlen testét és felvittem a szóbájába és lefektettem az ágyára.
"Majd még fogunk találkozni....kis cica"
És vissza mentem a saját világomba.