Megumi pov
"Végre!" Mondtam magamban amikor megcsináltam az eszét magyarból.
Már este van, 9 óra.
"Szar házi, már megint nincs semmi időm, hogy tanuljam meg a leckét történelemből, mert a történelem tanár azt mondta hogy - holnap írunk felmérőt mert nincs sok jegy -, tch ő a legrosszabb tanár a világon." Mondtam szemrehányásokat a tanáról.Vacsoráztam, megmosakodtam és átöltöztem a pizsámámban.
"Fell vagyok készülve a holnapi napra is, Pokol." És lefeküdtem.(Ja elfelejtettem mondani, hogy most jelen csütörtök van holnap pedig péntek.😅)
Sukuna pov"Megvan!" Végre hosszas gondolkozás után, meglett a terv, hogy hogy raboljam a el azt a gyönörü fiút észlevétlenül.
"Mi van meg, uram?" Baszki, elfelejtetem, hogy Uraume épp takarít az irodámban.
"Ja az.....Hogy, megvan a terv, hogy hogy raboljam el egy embert."
"Hát már muszály, hogy keresél egy ágyast, hogy igyál vért, mert-"
"Igen, mert nem élem túl és meghalok blá blá." Sakitotam félbe Uraumet."Legalább tudod, hogy hogy hívják és hol lakik vagy valami más?" Már kezdett idegesíteni a sok hülye kérdésével.
"Nem, még majdnem nem tudok semmit se róla csak annyit, hogy néz ki és hol lakik csak ennyi. És még ki engedte meg, hogy tegyé fel ilyen hülye kérdéseket, te csak takarítsál ott ne törödj az én balyommal. Te csak egy mucskós szolga vagy, szóval végezd a te dolgodat, meddig jó kedvem van." Uraume amikor ezt meghallotta, lecsügett és folytatta a takarítást szótlanul.
"Tch, már Uraume is kezd úgy viselkedni mint az emberek, szófógatlan."
"Mindegy, most már csak a terv kéne sikerüljön." Mondtam.
Kimentem a kijárathoz, és kinyítotam az ajtót és láttam Mahitot az ajtó mellett."Görény, te meg mit csinálsz itt. HALLGATÓZÓL VAJON!" Mondtam hangosan, ő meg összekuporodott.
"Mi! Dehogy! Én minek hallgatózak! Hisen te vagy a vámpírok királya! Még eszem árgába sincs, hogy hallgatózak!"
Szerintem hazudik, amiota megmondtam Mahitonak hogy kb hogy néz ki az a fiú, azután mind furcsának viselkedik. Valami rosszra jár az esze."Tch! Akkor mire vársz, MENJ AZ UTAMBÓL!" Megfogtam a vállát és a falhóz csaptam. Aztán elkezdett folyni a vér a fejéből.
"Tch, mindenki idióta ebből a kastélyból."
Majd az embervilágban mentem.
Mahito pov"Tch! Tényleg, miért ő a király, és százszor jóbb lettem volna nála!" Mondtam magamban.
"Már elegem van belőle-""Mahito, jól vagy?" Kérdezte a fehér hajú lány.
"Mhm....Igen, ne aggódj."Megumi pov
"Már fél órája így fekszek, és nem tudok elaludni." Mondtam magamban.
Hallottam valamit ami a konyhából jött."Biztos, hogy semmi komoly." És becsúktam a szemem.
Már kezdtem úgy érezni, hogy valaki a házamban van.
"Ne. Ne. Biztos hogy csak halucinálok."Hallottam hogy lépések közelednek és megál az ajtónál. És kinyissa........
"Végre, találkoztunk megint..... Kis cica...." Mondta egy rekedtes hang.
Az író: Sziasztok :)! Mind próbálom hogy minél hosszabb legyen, mert túl rövid, de igyekszem hogy hosszabb legyen. Remélem hogy tetszik a történet. Holnap majd folytattom.
Jó éjszakát!💕♥️