Megumi pov
"Huf....milyen fárasztó nap volt." Bementem a házamban és lefeküdtem az agyra. Hirtelen eszembe jutott hogy Nobara adott egy levelet. Kivettem a levelet a táskámból és kezdtem olvasni
A levél tartalma:
Kedves MegumiEz a levelet azért írom neked mert, uhh..... hogy is mondjam, már amikor megláttalak téged a középiskolában, a szívem elkezdett dobogni érted. És ha nem bánád, hogy szombaton 7:00 órakór át jönnél hozzám....De Ha nem azt megértem de kérlek adj egy esélyt hogy legyek a szeretőd.♡
Nobaratól♡
"Wow....ezt nem gondoltam volna hogy tényleg belém van zúgva, gondoltam hogy csak barátként szeret de úgy látszik hogy tévedtem. Hmmm, szombaton nincs semmi dolgom úgy, hogy szerintem elmegyek..." gondoltam.
"Meg kell csinálnom a házikat.... huf már megint sok a házi"Mahito pov
"Már mindenhol kerestem egy olyan embert amit Sukuna mondott, hogy körülbelül, hogy néz ki, de semmi!"
Már dühöngtem mert már órákig kerestem de senki se nem úgy nézek ki.
Így vissza mentem a saját vilángóban.
"Tch....Nem engedhetem, hogy már megint Sukuna nyerjen...Majd megtalálom én!"Sukuna pov
"Már nem tudom, hogy mennyi időt tudok még kibírni vér nélkül. Annyira akarok már találkozni vele, hogy láthassam ez a szép tengeri kék szemét. Ma muszály el kell menyek hozzá, hogy szerezek egy kis vért, szerintem ma éjszaka amikor alszik, el kell raboljam és csak velem lesz....AZ ENYÉM LESZ!"
Gondoltam, és már kezdtem gondolkodni a tervhez.Hirtelen valaki félbeszakított."Uram, már kell szerezzél egy ágyast, mert már nem tudom, hogy mennyi időt tudsz túlélni vér nélkül, már nem ittál 1 napja." Mondta egy fehér hajú lány, Uraume.
"Ép, most tervezzem, hogy rabolhassam el egy embert észrevétlenül, DE TE ÉP MOST SZAKITÓTÁL FÉLBE A HÜLYE KÉRDÉSEDEL!" Mondtam hangosan neki, ő pedig hátrált egy lépést hátra.
"Sajnálom...Uram...Én csak az egézszégedre gondoltam...bocsás meg."
"Tch! Most szerencséd van, hogy nem vagyok a rossz kedvemben, mert letéptem volna a fejed! Na most, menny!" Mondtam mivel Uraume elment gyorsan."Tényleg nincs egy kicsi nyugtom ebbe a kibaszott kastélyban!" Mondtam magamban. Meg láttam Mahitot menni a folyóson, de az arcán lehet látni a düht.
"Hé! Görény! Mi van veled! Téged alig lehet mérges arccal látni, mindig olyan idegesítő arckifejezésed van! Valaki megette a kenyeredet azért vagy ilyen mérges vagy mi!" Meglepet engem, mert Mahitot ritkán láttam mérgesen. Rám nézett, megváltoztatva a régi arckifejezésére.
"H-hé... Sukuna....Nem... csak valami feldühített de semmi k-komoly nem történt!" Mondta dadogva.
Hmmm...nekem furcsának tünik...de mindegy miért is törödnék evel a görényel.
"Felőlem, mintha törödnék is az érzéseidre." Mondtam neki, ő meg csak bollintótt és folytatta az útját."Jólvan akkor vissza a tervhez."
Az író: Sziasztok! Bocsásatok meg ha túl rövid de igyekszem hogy minél hosszabb legyen. Remélem hogy megértittek. Ezen a héten szabad vagyok mert nem kell mennyjek iskolában és ezért egy hét vakációm van, és így minden nap tudok feltölteni a részeket. Ja és még meg értem hogy sok a helyesírási hiba, helyesírás a leggyengébb pontom. Jó éjszakát!♡♡♡♡♡♡♡