13 rész

77 5 5
                                    

Sukuna pov...

Visszaviszem Megumi-t a szobámba, miközben még mindig a vállamon tartom.

Már nem még vagyok annyira dühös mint azelőtt, de még mindig érzem, hogy forral a vérem. De ma megbocsátok a kis cicának, de csak most egyszer. Meghallgatom Uraume-t, amit mondott. Nem fogom megbüntetni Megumi-t, csak most. Máskor nem leszek ilyen kedves vele.

Legalább az a görény meg kapta amit érdemelt. Meg is ölhettem volna, de nem tettem. Az is lehet, hogy megfogom ezt bánni.

Érzem ahogy reszket a kis cica a vállamon, mint a fa levél. Úgy látszik még mindig fél és borzong. Végül is, az ő hibája.

Végül megérkeztem a szobámba, és finoman lefektettem az ágyra.

Felnéz rám, a szeme tele van félelemmel.

Megumi: Kérlek...ne bánts engem, megígérem, hogy többé nem csinálom ezt.

Mondta reszkető hangon.

Csak sóhajtottam és megsimogattam a haját.

Sukuna: Nem foglak bántani, kis cica. De remélem, hogy amit mondtál azt be tartod...

Erősebben szorítom a haját és megdöntöm a fejét hátra, amitől rám néz. A szemeibe nézek.

Sukuna: Mert máskor nem leszek ilyen kedves veled...Most szerencséd volt, cica. De ne is próbálj újra megszökni, még ne is gondolj rá, meg értetted?

Megumi: I-igen...m-megértettem.

Elmosolyogtam, végül elengedtem a haját.

Sukuna: Jó cica...

Pár másodpercig csendben volt, majd fel nézett.

Megumi: K-ki volt ő?...

Sukuna: Arra a görényre érted? Ő nem fontos, csak egy szemétláda. De miért érdekel neked? Úgyé nem szeretted amit veled csinált?

Megfogtam a karjaitól és magamhoz húztam. Megumi meg borzongott.

Megumi: N-nem! Persze, hogy nem!

Sukuna: Jó, mert nem osztalak meg senkivel. Az enyém vagy...csak az enyém.

Az egyik karommal a teste köré fonom majd megfeszítem, a másikkal pedig megfogom az állát és felemelem.

Próbált, hogy mind lökjön el, de nem engedtem.

Sukuna: Ne küzdj ellene, csak fogadd el.

Szenvedélyesen megcsókoltam. Jobban megszorítom a szoritásomat a vékony kis testén, csak érzem ahogy a teste megfeszül. Az ajkai pedig...olyan finomak és puhák. Egész nap csak csókolhatnám azokat ajkakat.

Nem tudom, hogy miért, de nekem ez az ember különleges nekem. Csak magamnak akarom megtartani. Ő csak az enyém.

Egy idő után megtöröm a csókot és lenézek a nyakára. Csak azt a harapásnyomot láttok amit én hagytam és nem láttam többet, majd elvigyorogtam.

Sukuna: Úgy látszik épp jókor mentem, annak a görénynek nem volt esélye meg kóstolni a véred. Ez jó is, mert csak én tudom inni belőle.

Majd hirtelen lenyomom az ágyra, és megharapom a nyakát.

Megumi: N-ne...ne! Állj! Fejezd be! Könyörgöm!

Majd a kezeit a testemre rakta, próbál el lökni, de mind hiába, túl gyenge hozzám képes.

A testemet az ővéhez szorítom, miközben még mindig szívtam a vérét.

Már kezdtem élvezni ezt a pillanatot, ha nem zavarná meg egy kopogás az ajtón.

Sukuna:\Szuper, kurva nagyszerű.\

Aztán elhúzódok tőle, és az ajtó felé sétálok. Kinyitom az ajtót.

Sukuna: \Remek...\ Mit akarsz. Nem gondolod, hogy ma nem még akarlak látni többet. Te tényleg meg akarod öletni magad.

Uraume: ......Sajnálom uram, hogy félbeszakitottam valami fontosat. De valaki akar látni téged. Az iródában van...

Sohajtottam.

Sukuna: Remek. Ez hiányzott.

Majd kisétáltam a szobából. De mielőtt elmenék, dühös pillantást vetek Uraume-ra.

Sukuna: Ne enged, hogy megszökjön az az ember. Ha meg szökik, nem tudom hogy mit csinálok veled de az biztos hogy nem lesz szép.

Uraume csak bólintott.

Uraume: Most vigyázok, uram...

Sukuna: Jó...

Az iródám felé tartok.

Sukuna: \Ez a nap már nem is lehet rosszabb.\

Kinyitom az iroda ajtaját és megláttom, hogy ki az.

Sukuna:\ Szuper, még csak ő hiányzott nekem...\

Sziasztok! Végre megírtam az új részt! Remélem, hogy tetszik. Megprobáltam hogy minél hosszabb legyen.

Szerintetek ki az a személy aki akarta látni Sukuna-t? Tippeljetek és írjátok meg a komemtbe.

Jó éjszakát!

SukufushiWhere stories live. Discover now