12 fejezet

131 7 0
                                    

Mahito: Há-há...Sukuna-sama...ez nem aminek látszik...megtudom magyarázni...

Sukuna: Hát azt nem hinném...

Elindult Mahito felé.

Mahito addig hátrál, amíg a háta a falnak nem ütközik. Sukuna közeledett hozzá.

Mahito: Nyugodj le, Sukuna-sama! Ezt megtudom magyarázni!

Sukuna fel emeli a kezét, ököllel arcon akarja ütni, de Mahito kikerüli az ütés, így Sukuna a falat üti meg, ami meg repedt. Mahito szeme elkerekedik amint lássa a repedést a falon.

Mahito: /huff...Milyen szerencsém volt...evel az ütéssel biztost, hogy nem a fal repedt volna meg hanem a fejem.../ Sukuna-sama, nem kell ennyire felkapni a vízet-

De Sukuna hirtelen meg ragadja a haját és kidobja a szobából.

Uraume a saját ruhájáról törölgete a port, de meg látta, hogy Mahito épp mellette repül el. Uraume megdöbbent ezen.

Sukuna: Most szerencséd van, hogy nem vagyok olyan kedvemben, hogy meg öljek valakit! De ha még egyszer megláttlak vele vagy ha egyik hajszálát is megfogod, akkor le tépem a fejed!

Kiáltotta a szobából.

Sukuna ránézett Megumi-ra. Megumi is meg volt döbbenve és reszketett a félelemtől, mert biztos, hogy neki is lesznek következményei.

Megumi: / Gondoltam, hogy ő erős és félelmetes de ennyire...úgy dobta ki a szobából mint ha semmi se lett volna.../

Sukuna nem tűnt dühösnek, mint korábban...Megumi felé ment, fel emelte és a vállára tette. Aztán kiment a szobából.

Uraume: Uram-

Sukuna: Fogd be a szádat! Ne is gondolj, hogy végeztem veled! Te vagy inkább a hibás, mert nem figyelté rá!

Uraume csendbe maradt és lenéz a padlóra.

Uraume: Elnézést uram...megigérem,hogy ettől a naptól figyelek rá...

Sukuna: Tch! Remélem is!

Sukuna elindul, de látja, hogy Mahito mindig a földön fekszik, legutóbb megrúgja.
Végül elment, csak Uraume és Mahito maradtak ott.

A lány Mahito felé ment, és meggyogyítótta az erejével. Mahito nagy nehezen felál a lábára.

Mahito: Kösz...

Uraume: Már megint...

Mahito: Mi megint?

Uraume: Hogy megint mi? Hogy megint me?! Már megint bajba vagyok a te hibádért! Csak szerezé magadnak már ágyast! Szerezzél egy embert magadnak! Ne legyél már mindig lusta! Mindig az az ember kell, aki Sukunának van! Miért?! Ezt nem értem! Csak keresél magadnak egyet, ami csak a sajátod, CSAK A SAJÁTOD! És nézd már! Már megint bajba vagyok a te hülyeségedért-

Mahito félbe szakította Uraumet.

Mahito: De most a te hibád! Te nem figyelté rá! Te voltál figyelmetlen!

Uraume: Most rám akarod fogni a hibát! Te voltál az aki megerőszakolta! Te fogtad meg! Te csókoltad meg! Szóval ne tedd rám a hibát!

Mahito csendbe maradt.

Uraume: Na mivan! Nem tudod elfogadni az igazságot! Csak szerezzél magadnak valakit már! Bárki csak nem azokat aki Sukuna birtokolja!

Mahito csak a szemét forgatta, megfurdolt és elindult.

Uraume már akart menni utána de megált. Csak nézte ahogy Mahito megy el, végül nem még látta...

Uraume: /már megint nyakig szarba vagyok a ő hülyeségeiért.../

Mahito: /tch...Sukuna mind muszály épp akkor jöjjön mikor én szórakozok! És már megint elrontotta! De nem baj...nem adom fel olyan könnyen...egyszer az az ember csak az enyém lesz...és aztán nem még tudsz meg állítani engem...egyszer a kezem közé kerül az a szép ember...csak várjál...mert egyszer el jön az az idő.../

...............

Sziasztok! Majd fogom folytatni, nem kell várni olyan sokat. Jó éjszakát!

536 szó


SukufushiWhere stories live. Discover now