9 rész

102 7 4
                                    

Megumi lassan kinyította a szemeit és megdörzsölte a szemeit. De észrevette, hogy Sukuna nincs mellette.

Megumi: \ Igen! Most itt az idő, hogy megszökjek!\

( \- azt jelenti hogy gondolkodás, magadba mondod)

Megumi gyorsan az ajtóhóz ment. Szerencsére, hogy az ajtó nem volt bezárva.

Megumi:\Bíztossan, hogy az a barom elfelejtette bezárni az ajtót.\

Kinyította az ajtót de mielőtt kiment volna körülnézett, hogy hátha nincs valaki közelben. De nem volt senki. Kiment. Lassan és csendesen bezárta az ajtót, hogy ne csináljon semilyen zajt.

Elkezdett sétálni a sötét folyósokon és közben kereste a kijáratot. De elég nagy volt a kastély. Hosszú és sötét folyósok.

Megumi:\Mi ez?! Egy kibaszot labirintus!? Ide csoda kénne, hogy minél hamarabb megtaláljam a kijáratot! Tch!\

Kereste tovább a kijáratot, de hiába...

Megumi dühébe az öklével a falat megütötte. Elkezdett folyni a vér az erős ütés miatt. De Megumi érzett valamit...mintha valaki figyelné őt hátúlról.

???: Szóval te vagy az új ember? Igazam van?

Megumi megfordult. A személynek kék, hosszú haja van. Ő is vámpír. Nem más mint Mahito.

Mahito: Nem hittem volna, hogy a következő ember ilyen csodálatos és szép lesz.

És gunyóssan elmosolyódott és Megumi felé ment...

Sziasztok! Tudom, hogy elég rövid lett ez a rész is. De azért remélem hogy tetszeni fog. A következő részre nem kell sokat várni.

Jó éjszakát!

216 szó

SukufushiWhere stories live. Discover now