Sukuna: Na akkor kezdjük el, nem?
Megumi: Szálj le rólam the barom!
Megumi megpróbálta, hogy rúgja hasba Sukunát de Sukuna megfogta a lábát mielőtt megrúghata volna.
Sukuna: Ne legyél már ennyire vad kiscica. Így csak annyit nyersz el, hogy jóbban megszeresselek. Szeretem, hogy ilyen fergeteges és vad vagy.
Sukuna lenyomta Megumit erősebben az ágyhóz és elkezdte csókolgatni a nyakát.
Megumi felnyögöt.
Megumi: Áh...állj...kérlek hagy abba!
Sukuna: Csak most kezdtünk bele.
Sukuna megharapta a nyakát és elkezdte szívni a vérét. Megumi újra felnyögöt és megpróbálta újra hasba rúgni de Sukuna megfogta a lábát újra.
Sukuna abbahagyta és ránézett Megumi és megjelent egy mosoly az arcán. Sukuna megfogta az arcát és kényszerítette Megumit, hogy rá nézzen.Sukuna: Te vagy az első ember akinek finom a vére. És ráadásul nem csak a véred finom hanem még a a tested is.
És hirtelen megcsókolta Megumit szájon. Megumi próbálta elhúzni a fejét de hiába, mert Sukuna szorosan fogta az arcát. Pár másodperc után Sukuna megtörte a csókot.
Sukuna: Még sohase nem csókoltam meg egy embert se de te különleges vagy számomra.
Megumi nehezen szuszogót a csók miatt. Sukuna becsúsztatta a kezeit Megumi inge alá és elkezdte simogatni a hátát. Megumi elvörösödött.
Sukuna: Úgy látszik, hogy tetszik neked mi~
Megumi: Fogd be...nem is tetszik...
Sukuna: Hát az arcod mást mond~
Sukuna elkezdte kigombolni Megumi ingét. Megumi jóbban elvörösödött.
Megumi: Kérlek ne! Könyörgöm!
Sukuna már kigombolta az ingét és felfedte az egész testét.
Sukuna: Úgy látszik, hogy nem tévedtem. Tényleg szép tested van egy más fiúhóz képes.
És megnyalta a mellkasát.
Megumi: Hagy abba te perverz állat!!
Sukuna eloldozta Megumi kezeit. Azután amikor a kezei el voltak engedve Megumi megpróbálta megütni Sukunát. Sukuna megragadta a csuklóját.
Sukuna:Én nem azért oldoztam el a kezeidet, hogy megüssél.
És mégjóbban megszorította a csuklóját.
Sukuna: Ha még egyszer meg akarsz ütni akkor eltöröm a karodat. Megértetted?
Megumi lassan bólintott. Sukuna elengedte a csuklóját.
Sukuna: Szerencséd van, hogy cuki vagy. Ha nem voltál vonna az már rég halott lettél volna ezért.
Sukuna ledőlt Megumi melé és magáhóz húzta Megumit.
Sukuna: Most aludj...
Megumi becsukta a szemeit. Nem mintha tett volna valami mást. És elaludt...
Sziasztok! Tudom hogy utoljára azt írtam hogy többé nem még folytattom ezt a könyvet. De meggondoltam magam. Folytattom! Remélem hogy tetszik ez a rész. Nemsokára megírom a következő részt. Jó éjszakát!
388 szó