11. rész

129 8 2
                                    

Uraume:\Most vajon mit csináljak...\

Uraume:\Csak egy döntésem volt...Szólok Sukunának...Mert ha Mahito meglátt...nekem annyi...\

Uraume Sukuna irodájához fut. Koppogtatt az ajtón.

Senki pov.

Sukuna:\ Baszki...nem is lehet egy kis nyuktom...bárki is az...remélem, hogy valami fontosat akar elmondani\ Gyere be!

Uraume bemegy. Nehezen kap levegőt a sok futás miatt.

Sukuna: Na mivan! Csak azért jöttél ide, hogy itt áluljál el vagy mi! Mond már, hogy mi a bajod......Úgyé remélem nem azért jöttél, hogy elvesztetted őt?!

Felállt és lány felé ment dühösen.

Uraume: ...De én készítettem a reggelit! Én azt gondoltam, hogy-

Sukuna pofon vágta Uraumet erősen. Leesett a földre és az arcát simogatta ahol megütötte.

Sukuna: Rád semmit sem nem lehet rád bízni! Hogy, veszíthetted el! Legalább tudod hogy most hol a fenébe van!

Uraume: H-hát megtaláltam...de nem volt egyedül...

Sukuna: Kivel volt?! Mond meg! És most hol vannak!

Uraume: Mahito-val volt-

Sukuna félbeszakította.

Sukuna: Aval a büdös görényel?! Én eszküssöm, hogy ezt a napot nem éli túl! És hol vannak most?!

Uraume: A középső szobába...

Sukuna hirtelen kiment az irodából és a középső szoba vette az irányt. De Hirtelen Uraume megfogja a karját.

Sukuna: Mit csinálsz?! Talán akarsz még egy pofont?!

Uraume: Nem...de kérlek de büntesse meg azt az embert...ő ártatlan...Mahito erőszakkal csókolta meg...ő nem híbás...

Sukuna csendbe maradt...

Sukuna: De ő is hibás! Nem kellett volna kimenjen a szobából!

És lelökte Uraume-t a karjáról. De pár másodperc múlva újra megfogta a karját.

Sukuna: Vajon azt akarod hogy letépjem a fejed?!

Uraume: De ne büntesse meg! Ő nem csinált semmit! Inkább engemet büntessél meg! Én nem figyeltem rá amikor kiment a szobából! Kérlek-

Megfogta a lány a derekánál és a földhez csapta erősen.

Sukuna: Tch!

Elindult a középső szoba felé megint.

[A belső szobában]

Mahito már levette az inget Megumi-ról és erőszakosan csókolta miközben simogatja a hátát. De hirtelen egy csattanás halatszot kívül... Mahito leállt és felfigyelt a hangra...

Mahito: \Mintha valaki oda csapta volna a földhöz valamit...\ Na mindegy...

Mahito látta, hogy Megumi sír.

Mahito: Ne sírj. Csak elfogja rontani a szép arcodat-

Kinyílt az ajtó egy nagy csattanással.

Mahito szemei elkerekedtek, és elengedte Megumi-t.

Mahito: Há-há...Sukuna-sama... Ez nem az aminek látszik...megtudom magyarázni...

Sukuna: Hát azt nem hinném...

Elindult Mahito felé...

Sziasztok! Most írtam két fejezetet mert féltem hogy másnap nem tudok írni mert nincs időm...szóval Most kihasználtam az időt.😁

Remélem, hogy tetszik! De ha van bármi ötleteket a következő részre akkor kérlek írjátok meg...mert sok ötletem nincs a következő részre...

Jó éjszakát!🥰❤

432 szó

SukufushiWhere stories live. Discover now