Megumi pov
"Ngh...." Kezdtem ébredezni nagy fejfájással.
"Mi történt tegnap este..?"Felálltam az ágyról, egyenesen a fürdőszobába mentem.
Megnéztem magam a tükörbe és észrevettem a harapásnyomot a nyakamon."Mi a fene..." mondtam. Csak annyira emlékszek hogy mi történt tegnap este az hogy valaki megfogót hátúlról és megharapta a nyakamat aztán minden elsőtétült.
"Tch...." Kezdtem gondolkodni mert ezt a harapást nyomot senki se tudhatja meg.
Megnéztem az órát és 7:35 mutatót
"Már 35 perc! Gyorsan kel készülödjek az iskolára! Francba!" Felöltöztem, elkészítettem a táskámat és gyorsan az iskola felé mentem.20 perc múlva
"Végre meg érkeztem! Huf....." Már el voltam fáradva a 20 perces futással.
Beléptem az osztályterembe."Szia Megumi! Már gondoltam hogy már nem jössz ma!" Kiáltot egy barna hajú lány, nem más mind Nobara Kugisaki.
"Tch. Mit akarsz Nobara." Mondtam dühősen.
"Ohh....Én csak ezt a levelet szeretném oda adni neked. Kérlek fogad el Megi!" Mondta szégyenlősen, már az arca olyan volt mint a paradicsom. Elfogadtam a levelet és beragtam a táskámba mert nem volt időm elolvasni, majd esetleg el fogom olvasni otthon. Nobara aztán gyorsan a saját padjához ment.
"Fura lány"
Szólt a csengő
Elkezdödött az első óra
"Ez a nap is unalmas lesz" motyogtam magamban.
Sukuna pov
Tegnap óta nem tudtam másra gondolni mind arra a gyönörü fiúra.
Már alig várom hogy megegyszer találkozak a fiúval.
Valaki kopógot az ajtón.
"Tch, gyere be!" Mondtam hangosan.
Amikor megláttam hogy ki az, már kezdett felmenni a pumpa. "Az az idióta görény""Mahito........"
Az iró: Sziasztok! Csak annyit akartam mondani hogy sajnálom hogy sokat vártatok erre a részre. De kérlek értsétek meg hogy nincs sok szabad időm, és a követkéző rész az is lehet hogy egy hét múlva lesz még. Szóval sajnálom hogy várjátok a részeket de gyorsan nem lesz meg.