3ji
Sabahın bir körü yine kalktım okul için çantamı alıp çıktım. Sabah sabah Allah Allah bi bok var sanki de gidiyoruz, yolda keşke araba çarpsa da gitmesem de kurtulsam diye düşünürken bir baktım varmışım-
Ya hak diyip girdim. Aslında erken gelen bendim manyak gibi erken kalkmayı seviyorum da okulu sevmiyorum kim sever ki lan seven cindir. Yemek kulübüne gittim sınıfa gitmeden başkan ben olduğum için içeri girip luffy başımın etini yemesin diye de kapıyı kilitledim, yolda içememiştim tam çıkarttığım da aklıma zeff geldi. Deli olurdu bunu yapmama hep "Ne var şu zıkkım da da bu kadar çok içiyosun patlıcan!" der...O aklıma geldikçe vicdanım sızladı ah seni gıcık yaşlı adam diyerek cebime soktum ve çantamdan bir kaç beli alıp kantine indim.Zeff:Ne istiyorsun küçük patlıcan.
diye sordu ilk bi etrafı kolaçan ettim sonra çıkardım cebimden parayla beraber..
Zeff:Ne lan bu.İlla döverek mi anlatayım ha?
Sanji:İçmedim be adam!Onun yerine bana bi lolipop ver.
Zeff:Babayı içmedin bu zıkkıma el koyuyorum al şunu zıkkımlan ızgaraya verdiğimin patlıcanı.
Önüme bir tost koymuştu istediğim şey yerine ve aldığını bi yere sokmuştu,
Sanji:Lolipop dedim yaşı adam-
Zeff:Kes be belli bişey yemediğin ip gibisin ye şunu getirtme beni oraya.
Bu adamı belli etmesemde seviyorum ve onun da beni sevdiğini biliyorum.
Sanji:Aman be, çattık!
Diyip aldım yukarı çıkıp yemeye başladım ve güldüm sevdiğim şekilde yapmış yaşlı adam..
Sonra hemen sınıf milleti toparlanmaya başladı usoop,chopper,nami-swan,luffy lan gözü tostumda!Sanji:HOŞT UZAK DUR BE!
Yemeğimi hanımlarla bazen paylaşırım ama onun dışında aç olmayan kimseye vermem ama luffy camışı hep aç olduğu için ona hayatta vermem.
Luffy:ALLAH RIZASI İÇİN NOLUUUR TÜM SINIFI ET KOKUTMUŞUN ZATEN HADİ Bİ PARÇAĞĞĞ
Sanji:LAN ZATEN Bİ PARÇA KALMIŞ
Luffy:İŞTE HADİ LÜĞTFEĞNNN
Luffye topuğumun tersiyle okkalı bir tekme atıcakken Naim-swan seslendi
Nami:Sanji ver hadi bak iyice garibanlaştı bide sabah sabah bağırmayın beynim ağrıdı!
Sanji:Sadece sen istediğin için Nami-swannn!
Hağ nami-swanım rica ederse elbette veririm tabi.
Sanji:Al hadi al şanslı
Luffy:Ohhh ettt hala sıcağkk
Dedi ve resmen elindekini yuttu yuh sonra benim de canım sıkılınca bende nami-swan ve usoopun yanına gidip muhabbete dahil oldum sonra bi ara sınıfa baktım herkez gelmişti bi dakka nerde la bu yol yoksunu?Hocamız canımız Robin-chwan girmişti bile tam kalkıp selam verdikten ve oturduktan sonra kapı çaldı.
Zoro:Gelebilir miyim.
Robin:Neden geç kaldın zoro yoksa her sabah uyuya mı kalıyorsun?
Uiiy çok fena ama gerçekten bu Marimo her sabah ya uyuya kaldım diyor yada-
Zoro:Sınıfın yeri değişmiş.
Robin:Hep buradaydı zoro, neyse girebilirsin.
Kaybolduğunu belli ettirmediğini zannettireceği ve başarısız olduğu şeyleri söylüyor slk.Hocalar bile ezberlemiş laflarını
artık geçti yerine ve Robin-chwan derse başladı.
Teneffüs be oh hiç bitmicek sanmıştım Robin hocamı seviyorum ama işte ne yaparsın çekilmiyor ama rehberlik de de güzel laflıyoruz ha.Usoop:Hadi gelin aşağıya inek uyumama şu kadar kaldı.
Luffy:Evettt la zoro uyumuş bile
Chopper:Bu kadar uyuyor ama yine de yetmiyor herhalde
Nami:Zorooo! Kes zıbarmayı da aşağıya iniyoruz yürü uyumaktan ağzının suyu akıyor!?
Camış yaw nami-swan bi itti masayı
Zoro:Napıyosun ayı gibi, uyuyorum belli olmuyor mu?
Sanji:Lan nami-swanla düzgün konuş alırım ayağımın altına MARİMO
Zoro:Ne diyorsun lan!Sapık aşçı marimo babandır!
Sanji:Lan sana da aşçına da o yeşil kafana da-
Nami:Anca birbirinize laf sokun hadi kalk be!
Sanji:Afedersiniz nami-swann<3
İkimize de çakılınca çıktık etraf veletler ve top oynayıp topu dikenlerle doluydu
Usoop:Sanji sen şunu yapsan top uzaya gider heralde
Chopper:Vay canına sanji o kadar yükseğe atar mısın?
Robin:Neden atamasın ki~
Nami:aa sen de bi bizimle geldin robin?
Sanji:Sizin için marsa bile atarım robin-chwann!
Robin:Öğretmenlerle sizin kadar eğlenmiyorum yukarısı çok kasvetli ve soğuktu.
Usoop:Sen öyle şeyleri sevmez miydin?
Biz merdivenlere yayılmış sohbet ederken robin-chwan da korkuluğa dayanmıştı beraber konuşuyorduk arada gözüm kayıyordu aptala..
Luffy:İşte yedikten sonra fark ettim et bozukmuş ama yine de et ettir hep yiyin
Usoop:Ve bi problem olmadı?
Chopper:Luffy bu sağlıklı değil..
Nami:Böyle beslenmeye devam edersen boku yedin, ölersin
Usoop:sjsjsjsjj
Luffy:AMA DOLAP BOMBOŞ ÖLÜCEKTİM AÇLIKTAN YA SANJİ BİŞİ DE
Sanji:Ya-
Zoro:Yiyeceğin bok da olsa israf olmasın diye savunucak kişiye kaçıyorsun luffy.
Sanji:Lan sana burdan bi çakarım bir sonraki seneye gidersin köpek açın halinden anlar sanki sana hergün marimo yediririm beni çıldırtma kes sesini öküz.
Herkez:....
Ben israftan nefret ederim ve en kırmızı üç çizgimden birisidir kim olursa olsun kim söylerse söylesin dalga geçemez bu konu hakkında..
Usoop:Yat aşşa
Zoro:Lan-
Robin:sakin olun ikinizde zil çalıcak bir iki dakikaya yukarı çıkarken devam ederiz ama atışmadan rica ediyorum yoksa biriniz birini merdivenden itip kafatasını yarıp beyin kanaması geçirtip öldüre bilir..
Usoop:Robin ölümü gör lafını yaşadık lütfen söyleme şunları (T_T)
Nami:ehım tövbe neyse çıkalım yukarı usopp ders ne knk?
Usoop:Bakarız yukarda
Chopper:Biyoloji nami
Luffy:O ne yaaa üf biyolojiler kapatılsın...
Diye diye yukarı çıktık bende oturdum yerime koydum kafamı kolumun üstüne etrafa bakarken yine ona, baktım luffy bişey anlatıyordu o yüzden ona dönüktü. Sivri yüz hatlarını on milyonuncu kez izlerken hoca içeri girdi...
————————————————————————
İlk bölüğmmm zıkım işte yazdım istediğim şekilde başlamadım ama zamanla da oraya geliriz inş her noktalama işaretine dikkat ettim sanki ne Allah Allah ama beğenin die bi hikayede adam ğ yerine y kullandığı için adamı bitirdiler yorumlarda ben çok kfr edemiyorum bazı kelimeler bana fazla geliyo o yüzden diğer hikayeler gibi kuduruk olmadı peğk(Bu arada yazar bunu bir de başlayıp dört buçukta bitirmiştir GECENİN BİRİ VE DÖRDÜ TABİİ Kİ NİYE ÇÜNKÜ zevk meselesi ve bir anda gelen hadi bi yaziym lan hissidir)
Yuh yaw 847 kelime yazmışım aç gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...