3. Person bakış açısı(herşey)
Sanji bakakalmıştı ama karşısındakinin gözlerine tek bir bakışla kendi içindeki ateşi bir nefesle sönmüştü. Suratına korku yayılmıştı Zoro başka bir şey diyemeden onu itip yangın merdivenine doğru koştu ve kaybolmuştu.Zoro:AŞÇI!? Sen-!
Nami:AYH! Uhf bittim! Ne oluyo Zoro buldun mu!
Usopp:Sanji nerdeEEEEE?!
Chopper:Ne oldu burda ne olmuş buna!?
Herkes tashigiyi görünce yanına çöküp yardım etmeye çalışmayı deniyorlardı.
Luffy:Ne olmuş buna la? Zoro sen mi dövdün?
Robin:Bence kaptan,
Robin yavaş ve sakince inmişti ve yeni gelmişti.
Robin:Bay aşçının tashigiyle ciddi bir problemi olmalı. Bunu bay aşçı yapmış.
Nami:LAN SONRA KONUŞURUZ KIZIN BEYNİ AKICAK ROBİN AMBULANSI ARA! BİŞEY YAP!!
Usopp:YA SAKİN OLSANA BENİ DE GERİYON!
Nami:Kız elimizde kalırsa görürsün sen gerilmeyi!
Chopper:Robin!
Robin:Sakin olun aradım yoldalar. Ambulans gelmeden tashigiyi yukarı kapıya çıkaracağım siz de hemen diğer hocalara ve müdüre olayı izah edin. Ben onunla olucam.
Dedi ve Robin aralarından geçip tashigiyi kucaklayıp hızlı adımlarla çıkışa ilerlemeye başladı.
Luffy:Robin de amma kaslıymış tüy kaldırdı sanki- YİAH NE VURUYON BE!
Nami:Elbette robin de gayet güçlü luffy. Zoro. Zoro? Zoro!
Zoro:Ha! Ne! Ne var..
Nami:Sanji ne tarafa gitti. Burda beraberlerdi bağırdığını duydum. Nerde. Ne tarafa gitti!
Nami sinirlenmişti ve Zoro bunun farkındaydı bu yüzden hemen yangın merdivenine koşmaya başladı. Diğerleride arkasından.
Luffy:Anlamadım Sanji niye bir kıza vursun ki kavga etmesi bile çok mantıksız? Niye selam vermedi bize? He usopp?
Usopp:Ne bileyim luffy şu an kimse ne olduğunu bilmiyor!
Luffy:Ha. Diyosun?
Chopper:Hangi katta çıktı ki!
Ekip bi durdu bu çok mantıklı bir soruydu.
Luffy:Eğmmmm.... Bu katta!
Usopp:Dur bi luffy.. Bizden kaçıyordu ve yangın merdivenine girdiyse... Buraya en yakın ön giriş oraya gidiyordur!
Luffy kapıyı açıp bakar.
Luffy:Aa bak ilk kattayız. A sanji de gidiyo. La sanji! Oİİİ!!
Kapıyı bir hışımla açıp kapatıp sanji'nin arkasından koşmaya başladı luffy. Diğerlerini yangın merdiveninde bırakarak.
Chopper:UF LUFFY!
Usopp:Benim burun iptal.
Ve tam Sanji çıkışa ulaşmışken luffy onu kolundan tutar ama sanji onun suratına bir tekme savurup oraya yeni gelen arkadaşlarının önüne fırlatır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...