3ji
Sınıfta boş beleş oturuyoruz ve uykum çok var.
Hocanın işi çıkınca iki derse gelicek hoca olmayınca da kapıyı içerden kapattılar ve çıkmamıza da nami-swan izin vermiyor.
Yani sınıf başkanımız ne derse o olur.
Yapıcak gerçekten de hiç bir şey yok o uyuyor luffy usopp ve Chopper muhabbet ediyorlar nami-swan da öğretmen masasında bir kaç kızla bir şey konuşuyorlar ama sürekli etrafa bakıyorlar ne yapıcaklar acaba?Nami:EVEEET.
Tam da lafımın üstüne. Öyle yüksek seslendi ki onu bile uyandırdı.
Nami:Yapıcak hiçbir şey yok ve sizden bir fikir çıkmaz o yüzden sınıfça mükemmel bir şey yapmaya karar verdim. Herkes ismini yazmadan bir kağıda büyük bir sırını yazıcak ve bende burda okuyacağım. Yalan yazan olursa o kafirdir. Ama korkaklık yapıcaksanız sınıftan çıkacaksınız madem söyleyecek bir şeyiniz yok bizimkini duyamazsınız.
Vay canına hiç böyle bir şey beklememiştim. Kimse çıkacak gibi değil ben ne yazsam? Annem öldü.
Yok bu fazla kötü bunu kimsenin bilmesini istemiyorum yada hey? Neden açılmıyorum ki? Ne tepki vericeğini de görmüş olurum, evet olur. Bi tırstım ama nasıl desem? Hanımefendilere olduğum gibi ona hiç öyle şeyler yapmadım. Hmm hoş birşeyler yazayım.Nami:Bitirdiniz mi lan! Çok uzun sürdü! Ben bile yazdım! Hadi başlıyorum bu sıradan hızlı yazın. Ver ver ver.
Sanji:Buyurun nami-swannn!
Nami:En çok sizin ne yazdığınızı merak ediyorum.
Usopp:Herşeyimizi bizden önce biliyorsun nami. Bence bilmediğin bi sırımız yok.
Nami:Görücez!
Nami-swan herkezin kağıdını nerden çıktığını anlamadığım bir balık fanusuna topladı. Şimdi ne olucak?
Nami:Güzel herkez verdi. Başlıyorum biraz karıştırayım~ Bakalım neler çıkıcak. Güzelce karıştı tamam..hmm...ilk!
Tüm sınıf sustu nami-swanı izliyo.
Nami:Boyum kısa diye eczaneye gidip ilaç istemiştim.
Bende dahil herkes Chopper'a döndük çünkü yaşıtımız olmasına rağmen bizden kısa ama benim umrumda değil ona sarılmayı kolaylaştırıyor.
Chopper:Ehm...şey...küçüktüm...
Nami:Chopper üzülme söyleyen olursa alnına güzel mesajlar bırakıcam. Dönün lan önünüze! Küçükken hepimiz biraz maldık!
...:Peki ya luffy?
Nami:O ayrı bir tür onu karıştırma. Neyse bakalımmmm. Öğretmenler sürekli benden çay istedikleri için sürekli içine tükürürdüm. İyi yapmışsın. HAHHAHHAHAHAH
Yuh ya ama bende tükürürdüm sevgili robin-chwan hocamınki dışında.Böyle böyle devam edecek acaba bizimkilerinkini anlayabilir miyim? Benimki okunmadı hala. İçim çok garip oldu..
Nami:Tam salaksınız ha sıradaki.
Bir keresinde o kadar çok yemek yemiştim ki abim bana tekme attığında midemdeki herşey geri çıkmıştı. Tabii sonra abim beni dövmüştü. Abin sana niye tekme atıyo yemek yerken. Bi dakka...LUFFY! LAN MAL BUNDAN DAHA AÇIK OLAMAZDIN.Luffy:Aaa nasıl anladın yaw o kadar abim dedim?
Nami:Yazının ilkokul yazısı gibi olması ve diğer bütün o anlamsız şeyler.
Luffy:Yiaaaaa!
Ben de anladım ha gerçekten luffy daha açık olamazdın. Milletin ki okunuyo son üç kişi bide ben dört..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...