3ji
Offf okulu bulanın ben diye düşünoyudum sonra bi fark ettim ki-Luffy:ÖĞLE SONRASI BE YEEE!
Usoop:Klüp zamanı geldi be!
Nami:LUFFY İN ŞU SIRADAN.
Öğleden sonraları bazı günlerde ful klüpte takılabiliyorduk bu yüzden arkama yaslanıp bi oohh be çektim sonra luffye bakim derken gözüm yine kaydı ana?
Sanji:Ne bakıyon lan
Zoro:Öküz gibi anırdın herkes duydu.
Sanji:Sana ne lan istersem fısıldarım istersem anırırım kafasına ilaç sıktığımın çimeni
Zoro:Lan deşerim seni aptal aşçı laflarına dikkat et!
Sanji:Yaw he he
Diyip dalga geçtim yerimden kalkıp bizimkilerle konuşam diye şunun arkasından geçtim ayağım bir şeye takıldı yere yapıştım çene gidiyordu ha
Sanji:Lan marimo o ayağını sana şiş gibi sokarım!
Zoro:Önüne baksana aptal!
Arkasından beyaz bir örtüye sarılmış ve güzelce bağlanmış uzun bir şey çıkarıp takıldığım kısmına baktı ve üstünü silkeledi bu bir kılıç...
Bu yüzden deşerim dedi heralde ah keşke nasıl kullandığını görebilsem ama klüp odalarımız fazla uzak ve yemek yapmak zorundayım zaten koridora çıkamayız klüp saatinde yoksa hocalar seni bulup en yakın uzun şeye oturturSanji:Ne o kendine üstüne oturmak için kılıç mı aldın marimo?
Zoro:Kes sesini onun hakkında konuşamazsın!
Bu siniri,bi farklıydı..? Yüzü daha çok gerilmişti sanırım kırmızı çizgisi buydu herhalde...İtiraf edeyim biraz ürperdim
Sanji:Sınıfın ortasına koyma o zaman sende be Allah Allah!
Zoro:Senin gibi pisliklerin olduğu bir yere koymayı istemezdim ama başka yer yoktu o yüzden kes!
Doğru,sınıfa bir kere bile kılıç soktuğunu görmemiştim bu diğerlerinden özel olsa gerek.. Nasıl bir şey acaba da bu kadar kızdı onun mala mülke pimpirikli olmadığı belli hmm?
Bende uğraşmayıp üstümü silkeleyip ayağa kalktım ve chopper'ın yanına geçtim.Chopper:İyi misin sanji?
Sanji:İyiyim elbette, bakın hayırsızlar bir tek chopper önemsiyor beni nami-swan dışında.
Usoop:senin de ne tatlı canın varmış be
Sanji:Ne olucaktı başka aa
Luffy:Nasıl ya sanji sen tatlı değilsin ki etsin?
Nami:çok zorlama luffy bak kafanın üstünden duman çıkıyor
Luffy:Evet başım ağrıdı
Sonra öğlen tenefüsünden çıktık klüplerimize ve her zaman ki gibi mutfak boştu
Sanji:Pislikler...
Yumruğumu sıktım klüp olucağını öğrenenler bazen okuldan kaçıyorlardı benim kulüp üyeleri çoktan teneffüste gitmiştir aslında belliydi başından beri boş boş durucaklarını zannedip katılmışlardı ama klübün başkanının aşçı olmayı seven biri olduğunu bilmiyorlardı onlara tek bir şey dedim en baştan "Gerekli olduğunda gelin bir şeyler yapıyormuş gibi yapın ki kapanmasın onun dışında istediğinizi yapın."onlar da öyle yapıyorlardı. Neyse acaba onu görmeye mi gitsem diye düşündüm de yok koridoru bırak merdiven başında koruma gibi hoca vardı müdür biraz paronayak heralde. Üf o zaman zeff'e gideyim diye düşündüm sonuç olarak ocağı asla kapatmazlardı zaten kantine gitmeme izin vardı etrafta açık bir şey varsa kapatayım diye bakarken bir anda kapı pat diye açıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç sanji
Fanfictionİlk hikayem hep okurdum hiç yazıcağım aklıma gelmemişti zaten fikir de bi anda geldi bende herkez gibi zosana açım ve tüm hikayeleri okudum öğf nyse Sanji'nin aptal kılıç ustasına hisleri vardır ve onu bir kızla görmek bir hanımefendi hakında hiç d...